Oorspronkelijk geplaatst door xius001
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het grote "Gran Turismo 4" topic!
Collapse
X
-
ik rijd al gans mijn leven manueel in racinggames, automatisch zuigt bijna altijd.
in sommige games kan je nu ook al rijden met koppeling (gts, dtm 2) maar dan gaat erg moeilijk op een keyboard.
de beste automatische versnellingsbak die ik ken in een racing game is die van GT3/4, heel slim, schakelt niet altijd aan dezelfde toeren + je kan een versnelling houden als je dat wilt (gewoon R2 inhouden om in die versnelling te blijven -> handig voor in bochten)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rabbitheb je zelf nog niet gereden xius? je moet er ook nog aan beginnen? die clk is toch een van de rapste dingen waar ik al mee gereden heb hoor! Rij daar eens mee op circuit de la sartre
De CLK GTR is wel snel (430 op et rechte stuk ) maar in de bochten is 'ie vrij waardeloos, hij zuipt als een dokwerker op vrijdagavond en vreet banden alsof het snoepjes zijn....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door xius001Nee, ik ga nu wachten op die minolta
De CLK GTR is wel snel (430 op et rechte stuk ) maar in de bochten is 'ie vrij waardeloos, hij zuipt als een dokwerker op vrijdagavond en vreet banden alsof het snoepjes zijn....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door xius001Nee, ik ga nu wachten op die minolta
en minolta maken die tegenwoordig ook wagens?
en what about the clk touring car?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rabbitmoet je daar dan nu ook al op letten?
en minolta maken die tegenwoordig ook wagens?
en what about the clk touring car?
Toyota Minolta
CLK touring car zal langs geen kanten meekunnen met GT world, denk ik, dat zijn allemaal van die Le Mans proto's
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sepulturaJa die is zalig.
Bruikbaar tussen de LM auto's?
Goede wegligging/acceleratie/top/remmen?
Had hem daarnet gekocht en mem card uitgetrokken zodat 'ie niet zou saven, maar dan laat hij mij er dus niet mee rijden zonder mem card
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door xius001Vertel eens.
Bruikbaar tussen de LM auto's?
Goede wegligging/acceleratie/top/remmen?
Had hem daarnet gekocht en mem card uitgetrokken zodat 'ie niet zou saven, maar dan laat hij mij er dus niet mee rijden zonder mem card
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sepulturaZo goed is ie nou ook weer niet. Ik denk wel dat hij met die JGT bolides meekan maar LM autos is wat te hoog gegrepen.
En met de minolta kun je dan aan zowat alles meedoen...?
Ik ben eigelijk op zoek naar een goede 4wd of FR of MR auto die een héél geode wegligging (lees: eerder lichtjes oversturend dan ondersturend), acceleratie, topsnelheid en remmen heeft....
De M3 CSL heeft een goede wegligging en is lekker speels met de achterkant, maar mist nog net wat power...
De CLK GTR heeft héél veel power, maar de rest is net wat te nerveus eraan.
De SLR is razend knap, heeft genoeg power, remt redelijk goed en heeft nog een goede wegligging ook, maar is weer net niet speels genoeg (eerder ondersturend dan oversturend in scherpe bochtjes)
Dus, help me out here
Comment
Comment