Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote "Gran Turismo 4" topic!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door xius001
    Ik dacht dus de Chaparal, maar blijkbaar dus niet volgens brakke (ook nogal duur )

Brakke, help?

En wat die pk's betreft: de pk's in de replay kloppen volgens mij niet (of het ligt aan weersomstandigheden e.d. ...), maar bij setup zie je toch duidelijk dat je PK's verminderen en na een smeerbeurt weer stijgt...
    heb je zelf nog niet gereden xius? je moet er ook nog aan beginnen? die clk is toch een van de rapste dingen waar ik al mee gereden heb hoor! Rij daar eens mee op circuit de la sartre

Comment

• ik rijd al gans mijn leven manueel in racinggames, automatisch zuigt bijna altijd.
      in sommige games kan je nu ook al rijden met koppeling (gts, dtm 2) maar dan gaat erg moeilijk op een keyboard.

de beste automatische versnellingsbak die ik ken in een racing game is die van GT3/4, heel slim, schakelt niet altijd aan dezelfde toeren + je kan een versnelling houden als je dat wilt (gewoon R2 inhouden om in die versnelling te blijven -> handig voor in bochten)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit
        heb je zelf nog niet gereden xius? je moet er ook nog aan beginnen? die clk is toch een van de rapste dingen waar ik al mee gereden heb hoor! Rij daar eens mee op circuit de la sartre
        Nee, ik ga nu wachten op die minolta

De CLK GTR is wel snel (430 op et rechte stuk ) maar in de bochten is 'ie vrij waardeloos, hij zuipt als een dokwerker op vrijdagavond en vreet banden alsof het snoepjes zijn....

Comment

De CLK GTR is wel snel (430 op et rechte stuk ) maar in de bochten is 'ie vrij waardeloos, hij zuipt als een dokwerker op vrijdagavond en vreet banden alsof het snoepjes zijn....
          hoeveel zei je ook al weer?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door simon
            hoeveel zei je ook al weer?
            430 Km/h....

Is normaal hoor op het rechte stuk van Le mans, en dan zijn er nog die sneller zijn dan de CLK...

Comment

430 Km/h....

Is normaal hoor op het rechte stuk van Le mans, en dan zijn er nog die sneller zijn dan de CLK...
              met N20 neem ik aan.

Comment

met N20 neem ik aan.
                Nope

Eigelijk zou ik eens moeten proberen met nitro

Comment

moet je daar dan nu ook al op letten?

en minolta maken die tegenwoordig ook wagens?

en what about the clk touring car?

Comment

• veeg beest

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit
                      moet je daar dan nu ook al op letten?

en minolta maken die tegenwoordig ook wagens?

en what about the clk touring car?
                      Welja, in GT world moet je wel eens 10-20 rondjes rijden en dan is je verbruik en slijtage wel belangrijk

Toyota Minolta

CLK touring car zal langs geen kanten meekunnen met GT world, denk ik, dat zijn allemaal van die Le Mans proto's

Comment

Nope

Eigelijk zou ik eens moeten proberen met nitro
                        HOLY ****

en ik was al trots dat ik met een E90 330i 235kph haalde op de Nürburgring..

Comment

HOLY ****
                          Geloof me maar dat het snelheidsgevoel hóóg is
                          Al de bomen en borden die zo langsrazen, de hobbels in de weg...

Nuja, zal je wel merken als je de laatste test van IA doet

Comment

en ik was al trots dat ik met een E90 330i 235kph haalde op de Nürburgring..
                            Daar heb ik al 370 gedaan met de SLR

Comment

• De Amuse CarbonR, zou dat een degelijk beestje zijn?

Comment

• ik heb het gevonden: niet te hoog in de toeren gaan met uw clk gtr. Dat is misschien het beste

Comment

De Amuse CarbonR, zou dat een degelijk beestje zijn?
                                  Ja die is zalig.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sepultura
                                    Ja die is zalig.
                                    Vertel eens.

Bruikbaar tussen de LM auto's?
                                    Goede wegligging/acceleratie/top/remmen?

Had hem daarnet gekocht en mem card uitgetrokken zodat 'ie niet zou saven, maar dan laat hij mij er dus niet mee rijden zonder mem card

Comment

Vertel eens.

Bruikbaar tussen de LM auto's?
                                      Goede wegligging/acceleratie/top/remmen?

Had hem daarnet gekocht en mem card uitgetrokken zodat 'ie niet zou saven, maar dan laat hij mij er dus niet mee rijden zonder mem card
                                      Zo goed is ie nou ook weer niet. Ik denk wel dat hij met die JGT bolides meekan maar LM autos is wat te hoog gegrepen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sepultura
                                        Zo goed is ie nou ook weer niet. Ik denk wel dat hij met die JGT bolides meekan maar LM autos is wat te hoog gegrepen.
                                        'Right, dus ik moet nu eerst de endurance races unlocken en dan met de SLR (gaat dat?) mee doen aan El capitan 200km?
                                        En met de minolta kun je dan aan zowat alles meedoen...?

Ik ben eigelijk op zoek naar een goede 4wd of FR of MR auto die een héél geode wegligging (lees: eerder lichtjes oversturend dan ondersturend), acceleratie, topsnelheid en remmen heeft....

De M3 CSL heeft een goede wegligging en is lekker speels met de achterkant, maar mist nog net wat power...
                                        De CLK GTR heeft héél veel power, maar de rest is net wat te nerveus eraan.
                                        De SLR is razend knap, heeft genoeg power, remt redelijk goed en heeft nog een goede wegligging ook, maar is weer net niet speels genoeg (eerder ondersturend dan oversturend in scherpe bochtjes)

Dus, help me out here

Comment

• Ik zou het begot niet weten. Die endurence zal je wel kunnen winnen met de SLR en met die Minolta valt ook wel wat te winnen. Maar over 4wd's moet je mij niets vragen. Keuze genoeg.

Comment

Working...
                                          X