Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Eens een paar jap racen uitrijden, dan win ik er wel
Owja, ik heb 2 keer zo'n 350Z concept race car gehad, maar meteen doorverkocht, maar nu zegt Oregon dat dus wel een goed ding was... enig idee?
Ja, spendeer geen tijd aan de japanese 70's en de japanese 80's cup als je een goede wagen wilt winnen. Bij de ene win je zo'n oude skyline bij het andere een raar nissan prototype.
ik heb juist een renautl 5 turbo en een peugeot 205 gti turbo op de kop kunnen tikken
nog niet mee gereden maar ik wou ze gewoon hebben als fun autokes want ik gt mode zijn ze nutteloos.
gewoon als ik is zin heb ik een rondje la sarthe 2
ah ja, ik heb juist nog met de m5 en de rs6 op la sarthe gereden (langrecht stuk zonder bochten) heb ik 320 en 315 gehaald, wat me opviel was dat de m5 veel sneller optrek dan de rs6, de e55amg maak echt een *** geluid, dat van de m5 en rs6 is veel mooier
heb nog steeds geen ander circuit gereden dan de Nürgburgring.
5 rondjes met de '70 Chevrolet Chevelle SS 454 LS6.. man dat is echt amusant daarmee rijden.
echt typisch amerikaans, geen remmen, wegligging? and alot of powaahh!
zonder rijhulpmiddelen en SS banden. lekker driften!
heb nog steeds geen ander circuit gereden dan de Nürgburgring.
5 rondjes met de '70 Chevrolet Chevelle SS 454 LS6.. man dat is echt amusant daarmee rijden.
echt typisch amerikaans, geen remmen, wegligging? and alot of powaahh!
zonder rijhulpmiddelen en SS banden. lekker driften!
la sarthe is veel plezanter met de enorm lang recht stuk, en ook veel minder moeilijk dan nurburgring
Comment