Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Die Ginetta G4 maakt echt het allermooiste geluid tot nu toe!!! Echt prachtig. Als hij stationair draait zo echt een mooi, redelijk zwaar oldtimer geronk, en als je gas geeft klinkt hij minstens even mooi. (TV wel redelijk luid zetten om het perfect tot z'n uiting te laten komen) En hij rijdt nog eens niet zo slecht. Maar het is echt wel een mini-auto.
Buiten al mijn gewonnen auto's heb ik nog maar twee auto's.
De HPA Golf, volledig getuned, en de 190 2.5 Evolution volledig getuned. Beiden rijden echt geweldig vind ik!
2006-2010 '97 VW Golf III TDI
2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
2012-... '07 BMW 118d
Met een Audi A2!!
Bwa, ik ga nog zien! Ik zal er wel eentje uitkiezen die me het meest bevalt.
Maar met welke cars mag je beginnen?
Eerst gaan zoeken in 2nd hand cars, als je wat snel uit de startblokken wil zijn natuurlijk ...
Ik had als eerste (laaaang geleden dus ) enneuh mitsubishi GS-R '85. Deze had gwn het meeste pk's uit de lijst
Ik rijd nu met 2 nissan 350Z's (alletwee +950 pk, en ongeloofelijke wegligging). Ook nog met Bmw M3 csl en Bmw M3 gtr (alletwee +500 pk). En heb me ook nog een Viper gekocht, voor de sound laat ons zeggen (990 pk heeft die) INDRUKWEKKEND !!!
Met een Audi A2!!
Bwa, ik ga nog zien! Ik zal er wel eentje uitkiezen die me het meest bevalt.
Maar met welke cars mag je beginnen?
ik zou de rijbewijs B eerst halen en dan die lupo verkopen dan kan je een rx-7 kopen voor 11000cr en dan heb je 260pk er beschikking
of gewoon alle rijbewijzen en dan met de nismo 270R verder gaan (2.0 turbo met 270pk)
ideaal voor fr, turbo mist wat tuning
Die Ginetta G4 maakt echt het allermooiste geluid tot nu toe!!! Echt prachtig. Als hij stationair draait zo echt een mooi, redelijk zwaar oldtimer geronk, en als je gas geeft klinkt hij minstens even mooi. (TV wel redelijk luid zetten om het perfect tot z'n uiting te laten komen) En hij rijdt nog eens niet zo slecht. Maar het is echt wel een mini-auto.
Buiten al mijn gewonnen auto's heb ik nog maar twee auto's.
De HPA Golf, volledig getuned, en de 190 2.5 Evolution volledig getuned. Beiden rijden echt geweldig vind ik!
Die Ginetta gaat ook geweldig hard als je er mee kan rijden.
Ik heb vandaag een BMW 1-serie diesel gekocht en dat geluid is ongelofellijk belachelijk. Moest het rijgedrag nu nog goed zijn dan zou ik dat niet zo erg vinden maar helaas... Maar enfin ik heb er de 1-serie cup mee gereden en heb een BMW 2002 Turbo gewonnen. Daarna heb ik de Schwarzwald League A
gereden en een BMW M3 GTR racecar gewonnen. Die vond ik zo goed dat ik er meteen de M-trophy (denk ik) heb gereden en een M3 GTR heb gewonnen.
Nu is B-spec de 4 uren van de Nürburgring aan het rijden met de GTR racecar en dat zou moeten gedaan zijn tegen 11 uur. Dat is vooral om mijn B-spec punten richting de 7000 te krijgen vanaf dan word hij naar het schijnt merkbaar beter.
Comment