Die B-spec, bij gewone races duurt dat even lang als de race zelf. Kan je er bij endurance races niet onderuit, en zal je de volledige tijd moeten nemen, of kan je ergens iets instellen dat de tijd sneller vooruitgaat (via B-spec)???
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het grote "Gran Turismo 4" topic!
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door MercedeskeSoms hoor je als je in B-spec rijdt een toonsignaal, wat betekent dit?
btw heb just nen silverado sst '03 concept gewonnen. cool geluid.
btw heeft er iemand hier alles GOLD op de rijtesten? ik heb domestic B gedeeltelijk goud, de rest silver en domestic A allemaal silver.
goud halen is gewoon geflipt, das onmogelijk gewoon!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MercedeskeDie B-spec, bij gewone races duurt dat even lang als de race zelf. Kan je er bij endurance races niet onderuit, en zal je de volledige tijd moeten nemen, of kan je ergens iets instellen dat de tijd sneller vooruitgaat (via B-spec)???
Dan L1 inhouden en met de pijltjes naar rechts duwen, dan staat er 3x ergens.
Maar als je gaat pitten of het scherm verandert naar live view dan staat hij weer op 1x
Comment
-
Eindelijk GT4...
Men eerste wagen is een M3
Ik heb hem al getuned tot 425HP/7900rpm
443.45NM/4900rpm
En hij heeft ondertussen al 32.0km's op de teller...
Ik vind de kleur zo spéciaal, daarom heb ik hem zo gekocht!
Wat vinden jullie ervan?
*Ik heb nog niet zo goed door hoe dat Photo Mode werkt, vandaar niet echt speciale foto's*
Comment
-
M3 is niet echt de nuttigste auto, allez dat vind ik, kheb hem ook gehad int carbon zwart stage 2 NA en nos
nu juist de japanese '90 challenge gewonnen en ik kreeg: nismo 400R
ik heb het gedaan met een rx-7 met 420pk 460nm, die andere auto's hebben ongeveer 250-300pk dus het was een eitje
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime SelsIk heb nu die M3 zoals je weet, maar ik zoek "gemakkelijke races" waar men M3 in kan meedoen en waar je veel geld verdiend!
in het begin is demakkelijkste manier om geld te verdienen die race of the pleiades bij subaru. Heb ik zeker 10keer gereden.
10.000 per race (x5), 75.000 einde en wagen met verkoopwaarde van 95.000
later in het spel zou ik de voorlaatste endurance laten rijden (bspec), op de geunlockte wagen turbo stage 4 zetten, en dan die 150 mijl rijden (bspec) duurt 15mins denk ik en je hebt 500.000 (als je je gewonnen wagen verkoopt)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door EarmanIk heb net de 4 zwarte wagens aangeschaft, de GT world championship gewonnen, evenals Like the wind en Premium sports lounge, wat mijn wagencollectie op 100stuks brengt
hoeveel % zit je, en met welke auto heb je GT world champ gereden :p
Comment
Comment