Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het grote "Gran Turismo 4" topic!
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door xius001Dan is het de legend of the silver arrow geweest, denk ik...
soms is het wel nt zo realistisch meer, dat is juist, maar eens te meer fun als je met een subaru sti zonda's op hun doos geeft ^^
heb bvb met die sti de supercar challenge gereden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jancleynenMeer ook, maar die spelletjes hadden niet de slogan "The only real driving simulator", 480 is toch gewoonweg overdreven...
in principe kan het mogelijk zijn he....
maar irl zal die snelheid nooit behaald worden, want welke chauffeur is nu zo zot
Comment
-
Ik heb vandaag de ice arena en Yosemite rally gereden in moeilijkheidsgraad hard en heb een Nissan Bluebird rallycar uit 1969 gewonnen en een Mitsu Pajero EVO (dakar). Daarna heb ik mijn Jaguar XJ-R geselecteerd en heb ik B-spec de 1000km van Suzuka laten rijden terwijl ik pinten ben gaan pakken (handig die b-spec ). Ik heb er een Lister Storm mee gewonnen. Het is mij ook opgevallen dat ik geen B-spec punten heb gekregen. Dat staat nu nog altijd op 6100.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime SelsIk heb nog een vraagje, ik zou graag zo'n oude Lotus Esprit Turbo kopen, maar er komt op dat je em nu nog niet kan kopen, maar ik heb wel genoeg geld, kan je hem pas kopen als je het verder uitspeeld?
Dat doet me er aan denken dat ik die ook nog eens rij. Ik heb al een groene maar ik wil een witte à là James bond in For your eyes only
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mister VFfff, ik bak er niets van. Het is mijn eerste GT spel en dat merk ik ook. Ik zit nog nergens.
Nu heb ik een '89 Skyline 300 pk en ik kan zelfs de beginraces amper aan *kruipt weg onder een steen*. Nurnburgring met die bak in 8'45 *graaft zich in*
Comment
Comment