Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote "Gran Turismo 4" topic!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen
    Dat is toch niet echt realistisch meer vind ik...
    Heb jij al ooit eens in een racespelletje 480 per uur gereden??

Comment

• Meer ook, maar die spelletjes hadden niet de slogan "The only real driving simulator", 480 is toch gewoonweg overdreven...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xius001
        Dan is het de legend of the silver arrow geweest, denk ik...
        hehe, kan ook nt, heb ik ook gereden maar cava, hij duikt wel op hehe

soms is het wel nt zo realistisch meer, dat is juist, maar eens te meer fun als je met een subaru sti zonda's op hun doos geeft ^^

heb bvb met die sti de supercar challenge gereden
        Last edited by ; 23/03/2005, 21:06.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen
          Meer ook, maar die spelletjes hadden niet de slogan "The only real driving simulator", 480 is toch gewoonweg overdreven...

in principe kan het mogelijk zijn he....

maar irl zal die snelheid nooit behaald worden, want welke chauffeur is nu zo zot

Comment

• Ik denk dat het mogelijk is, maar dat spel zou toch alleen mogen weergeven wat in het echt ook zo IS. Ik denk niet dat ze met een CLK GTR al 480 gereden hebben, of hem getuned hebben tot in de 1000 pk...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Proof
              hehe, kan ook nt, heb ik ook gereden maar cava, hij duikt
              Toch wel
              Legend of Silver Arrow : MERCEDES-BENZ CLK Touring Car (D2 DTM) '00

Comment

• idd ge hebt gelijk, had er 2 gouden en een zilver, dus geen auto...
                maar geen nood, nu wel direct turbo erin gestoken 754 pk, hupla ^^

Comment

• 480 gaat makkelijk als je genoeg paardjes hebt en een heel lang recht stuk

Comment

• Ik heb vandaag de ice arena en Yosemite rally gereden in moeilijkheidsgraad hard en heb een Nissan Bluebird rallycar uit 1969 gewonnen en een Mitsu Pajero EVO (dakar). Daarna heb ik mijn Jaguar XJ-R geselecteerd en heb ik B-spec de 1000km van Suzuka laten rijden terwijl ik pinten ben gaan pakken (handig die b-spec ). Ik heb er een Lister Storm mee gewonnen. Het is mij ook opgevallen dat ik geen B-spec punten heb gekregen. Dat staat nu nog altijd op 6100.

Comment

• welke voor japans '80 festival

'89 skyline of '89 300ZX

Comment

• Maakt niet uit, die race is toch zo easy al iets ik heb hem gewonnen met een Skyline R30

Comment

• Ik ben eens opnieuw begonnen, omdat ik het spel toch nog niet ver heb uitgespeeld, want ik heb het pas van vandaag!

Ik heb nu een HPA GOLF IV gekocht

Last edited by ; 23/03/2005, 22:34.

Comment

• Ik heb nog een vraagje, ik zou graag zo'n oude Lotus Esprit Turbo kopen, maar er komt op dat je em nu nog niet kan kopen, maar ik heb wel genoeg geld, kan je hem pas kopen als je het verder uitspeeld?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Sels
                              Ik heb nog een vraagje, ik zou graag zo'n oude Lotus Esprit Turbo kopen, maar er komt op dat je em nu nog niet kan kopen, maar ik heb wel genoeg geld, kan je hem pas kopen als je het verder uitspeeld?
                              De MR challenge in de Beginner hall rijden.
                              Dat doet me er aan denken dat ik die ook nog eens rij. Ik heb al een groene maar ik wil een witte à là James bond in For your eyes only

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sepultura
                                De MR challenge in de Beginner hall rijden.
                                Dat doet me er aan denken dat ik die ook nog eens rij. Ik heb al een groene maar ik wil een witte à là James bond in For your eyes only
                                Bedankt!

Comment

• Zo nu en dan verschijnt er ook eentje in used car lot

Maar das wel een nieuwer model, dacht ik

Naja, die oude turbo is wel kewl, heeft zo'n echt supercar sfeertje errond

Comment

• kan er iemand eens screenshots maken vann de Subaru's in het spel?

Mercikes!

Ik zou alleen PSII kopen voor dat spel...

Comment

• Sorry, 'k ben ze beu gezien, die ondingen zitten overal in dat spel

Comment

• Ffff, ik bak er niets van. Het is mijn eerste GT spel en dat merk ik ook. Ik zit nog nergens.

Nu heb ik een '89 Skyline 300 pk en ik kan zelfs de beginraces amper aan *kruipt weg onder een steen*. Nurnburgring met die bak in 8'45 *graaft zich in*

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mister V
                                          Ffff, ik bak er niets van. Het is mijn eerste GT spel en dat merk ik ook. Ik zit nog nergens.

Nu heb ik een '89 Skyline 300 pk en ik kan zelfs de beginraces amper aan *kruipt weg onder een steen*. Nurnburgring met die bak in 8'45 *graaft zich in*
                                          Doe je even mee aan de lap time battle ?

Comment

Working...
                                          X