Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote "Gran Turismo 4" topic!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik haat die lange filmpjes voor je zelf kan rijden...

ps. Ik denk dat ik een abonnement ga nemen op de BBS LM's Echt op bijna elke auto staan die velgen het allermooist! De tweede-hands velgen zijn soms ook wel prachtig! Ik heb op mijn M Coupé Audi velgen staan, nl. de BBS CH gepolierd, echt zeer mooi!

Ik wou met die auto aan de Euro Hot hatches race meedoen, maar dat ging niet, er deed wel een andere M coupé mee. Nu denk ik dat dat komt door de spoiler die ik heb op de BMW, als er staat No modifications, mag dat dan niet?? Zou ik dus wel mogen meegedaan hebben als ik de spoiler er af hield?

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
    2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
    2012-...
    '07 BMW 118d

Comment

• Idd, handling van die RSC offroad zuigt bigtime. Ik denk dat ik eens dirt tyres onder mijn HPA Golf ga proberen.

Voor andere zaken is die RSC wel ideaal: Ik heb er de SLR mee geklopt op Suzuka Wet, met 25 seconden voorsprong of zo

Nog enkele vraagjes: Met welke auto rijden jullie die 'truck cup', de 'lightweight cup' en de 'FF cup ?'

Ik denk eraan om een Cooper S te kopen en wat bij te schaven, zodat ik zowel de lightweight als FF kan rijden ... Maar weet niet of die snel genoeg is

En welke auto gebruiken jullie voor die special conditions ? Iets anders dan die RSC ?
      1963 Land Rover Series IIa
      1994 Mercedes SL320
      2015 Land Rover Discovery SDV6
      2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mercedeske
        Ik haat die lange filmpjes voor je zelf kan rijden...

ps. Ik denk dat ik een abonnement ga nemen op de BBS LM's Echt op bijna elke auto staan die velgen het allermooist! De tweede-hands velgen zijn soms ook wel prachtig! Ik heb op mijn M Coupé Audi velgen staan, nl. de BBS CH gepolierd, echt zeer mooi!

Ik wou met die auto aan de Euro Hot hatches race meedoen, maar dat ging niet, er deed wel een andere M coupé mee. Nu denk ik dat dat komt door de spoiler die ik heb op de BMW, als er staat No modifications, mag dat dan niet?? Zou ik dus wel mogen meegedaan hebben als ik de spoiler er af hield?
        Als je klikt op entry staat er in het rood wat het criterium is waardoor je niet mag meedoen ...
        1994 Mercedes SL320
        2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex

Nog enkele vraagjes: Met welke auto rijden jullie die 'truck cup', de 'lightweight cup' en de 'FF cup ?'

Ik denk eraan om een Cooper S te kopen en wat bij te schaven, zodat ik zowel de lightweight als FF kan rijden ... Maar weet niet of die snel genoeg is

En welke auto gebruiken jullie voor die special conditions ? Iets anders dan die RSC ?
          Ik heb de lightweight cup bij de amateur hall gewonnen met de autobianchi gewoon een turbo stage twee op gekocht, en ik won... Niet teveel geld aan verspillen dacht ik... Ik ga sebiet de FF cup rijden met de Cooper S, omdat ik die toch juist gekocht had voor de Euro Hot Hatches. (en gewonnen tegen de BMW M Coupé)

2012-...
          '07 BMW 118d

Comment

• De M coupé mocht toch niet mee doen met de hot hatches?

Naja, eerst de 1000 miles verder uitrijden, dan eens zien voor de hot hatches, met de 147GTA, denk ik.

Comment

• Waar win je trouwens de CLK-GTR ??? Is dat bij Mercedes, die Silver Arrow dinges ? Ik heb wel geen SLR om die race te rijden
              1994 Mercedes SL320
              2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

Waar win je trouwens de CLK-GTR ??? Is dat bij Mercedes, die Silver Arrow dinges ? Ik heb wel geen SLR om die race te rijden
                De CLK DTM win je bij Silver arrow, daar kun je met elke mercedes naar keuze in mee rijden.

De CLK GTR win je bij de Deutsche touring car meisterschaft.

Comment

• seg ik heb ook een vraagje ; ik heb de mijne pas en waarmee mag je beginnen? Mag je vrij kiezen of moet je eerst die 'Lincence' gedoe uitspelen?
                  Hoe zijn jullie allemaal begonnen?
                  Met welke auto?

Comment

• De M coupé mocht toch niet mee doen met de hot hatches?

Naja, eerst de 1000 miles verder uitrijden, dan eens zien voor de hot hatches, met de 147GTA, denk ik.
                    Ik heb mijn BMW mazoutstoof gebruikt. Niet omdat ik dat plezant vond, gewoon omdat ik geen nieuwe wagen wou kopen en tunen. Anyway de Volvo is mine.
                    Last edited by ; 26/03/2005, 12:26.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audiboy
                      seg ik heb ook een vraagje ; ik heb de mijne pas en waarmee mag je beginnen? Mag je vrij kiezen of moet je eerst die 'Lincence' gedoe uitspelen?
                      Hoe zijn jullie allemaal begonnen?
                      Met welke auto?
                      Ik ben begonnen (zoals de meerderheid denk ik) met de HPA Golf. Je moet hiervoor wel de credits van GT3 in bezit hebben.

Sommige races kan je al beginnen zonder de licences...

2012-...
                      '07 BMW 118d

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xius001
                        Nee, toch niet met die RSC.

Het ding glijdt veel te hard, elke bocht moet je keihard remmen om te kunnen sturen, en dan komt de AI weer voorbij (vooral op ice)...
                        En dan is er die stomme 5 seconden regel...
                        Nu weet ik niet of het aan de auto ligt (eens de Lancia gaan proberen) of aan GT4 zelf, als het niet aan de auto ligt, dan heeft PD toch een steek laten vallen hier...
                        Naja, voor een rallyspel koop ik wel Colin McRae ofzo, hoewel daar de handling ook wel fake is.
                        Die 5seconden regel vind ik ook iritant. Wat is daar trouwens zo realistisch aan? In een echte rallycross zitten ze constant tegen elkaar.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sepultura
                          De M coupé mocht toch niet mee doen met de hot hatches?

Ik heb mijn BMW mazoutstoof gebruikt. Niet omdat ik dat plezant vond, gewoon omdat ik geen nieuwe wagen wou kopen en tunen. Anyway de Volvo is mine.
                          Met mijn M coupé mocht ik niet rijden, maar er reed wel eentje mee...

2012-...
                          '07 BMW 118d

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xius001
                            De M coupé mocht toch niet mee doen met de hot hatches?

(zie vorige post)

2012-...
                            '07 BMW 118d

Comment

Met mijn M coupé mocht ik niet rijden, maar er reed wel eentje mee...
                              Heb je weight reduction uitgevoerd of een rolkooi geplaatst? Dat is alles dat niet mag als er non tuned cars only staat.

Comment

Waar win je trouwens de CLK-GTR ??? Is dat bij Mercedes, die Silver Arrow dinges ? Ik heb wel geen SLR om die race te rijden
                                Koop de 190 Evolution!!! Tune hem volledig en zet er Racing/medium banden op (die kunnen de hele race zeer goed mee), en daar win je zelfs mee tegen een SLR! Echt mijn lievelingsauto! Je kan er ook de Schwarzwald Liga A mee winnen, en de N/A-cup! Verder rijdt hij nog makkelijk de eerste twee cup's van Special conditions! Echt een goede koop!

2012-...
                                '07 BMW 118d

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sepultura
                                  Heb je weight reduction uitgevoerd of een rolkooi geplaatst? Dat is alles dat niet mag als er non tuned cars only staat.
                                  Dat staat er allemaal in, maar er stond: 'No modifications', niet non tuned cars, want met mijn Mini heb ik dus wel mogen meedoen, en daar stond dat ook allemaal op...

2012-...
                                  '07 BMW 118d

Comment

Koop de 190 Evolution!!! Tune hem volledig en zet er Racing/medium banden op (die kunnen de hele race zeer goed mee), en daar win je zelfs mee tegen een SLR! Echt mijn lievelingsauto! Je kan er ook de Schwarzwald Liga A mee winnen, en de N/A-cup! Verder rijdt hij nog makkelijk de eerste twee cup's van Special conditions! Echt een goede koop!
                                    NA heb ik al gewonnen met mijn M5 ... Maar toch merci, zal het eens proberen van zodra ik weer wat geld heb. Heb nu een Speedster Turbo gekocht voor lightweight en convertible, maar die kar zuigt bigtime .. Zo traag !

Welke auto gebruik je voor de tuning cup ?
                                    1994 Mercedes SL320
                                    2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

Ik heb de Amuse CarbonR gebruikt. Een skyline in carbon met 600pk en achterwielaandrijving.

Comment

NA heb ik al gewonnen met mijn M5 ... Maar toch merci, zal het eens proberen van zodra ik weer wat geld heb. Heb nu een Speedster Turbo gekocht voor lightweight en convertible, maar die kar zuigt bigtime .. Zo traag !

Kan je dat nakijken met de diary?
                                        Ik weet dat niet juist meer... Ik heb ze wel al gewonnen hoor...

Het zou zelfs kunnen dat ik dat ook gewonnen heb met de 190!!

2012-...
                                        '07 BMW 118d

Comment

Heb nu een Speedster Turbo gekocht voor lightweight en convertible, maar die kar zuigt bigtime .. Zo traag !
                                          :s zalige wagen hoor!!

net eerste 24uur endurance gereden op die nurnburgring, 1.200.000 credits :d
                                          ik heb 1000 mijl gereden met jaguar e-type '62 :p

Comment

Working...
                                          X