Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik heb me ook maar eens een SLR'tje aangeschaft...
Over sound gesproken, de Vanquish heeft echt wel het mooiste geluid tot nu toe vind ik!! Vooral als hij stilstaat (boodschap is wel je tv luid zetten)
Ahja, Grandvalley speedway is toch hertekend he? Zo dat stukje voor de eerste tunnel.
En ik heb het gevoel dat laguna seca ook ietsje verandert is. De bocht voor de bergaf lijkt me iets scherper geworden te zijn. (dus de bocht voor het 'snel' stuk)
2006-2010 '97 VW Golf III TDI
2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
2012-... '07 BMW 118d
Ik heb me ook maar eens een SLR'tje aangeschaft...
Over sound gesproken, de Vanquish heeft echt wel het mooiste geluid tot nu toe vind ik!! Vooral als hij stilstaat (boodschap is wel je tv luid zetten)
Ahja, Grandvalley speedway is toch hertekend he? Zo dat stukje voor de eerste tunnel.
En ik heb het gevoel dat laguna seca ook ietsje verandert is. De bocht voor de bergaf lijkt me iets scherper geworden te zijn. (dus de bocht voor het 'snel' stuk)
ja Grandvalley is idd hertekend, de weg is soms iets breder.
het enigste circuit dat imho volledig is overgenomen uit GT3 is Seattle. (buiten dan een aantal nieuwe sponsers)
ja B-spec bedoel ik. die hatelijke merken cups zijn zo klote.
altijd hetzelfde.
en die super license tests zijn ook serieuze pain in the ass ze maat
btw momenteel aan 53%, heb zo'n Jag race car gekregen;; wel snel.
Om zilver of goud te halen wel, maar ik heb overal brons, en dat had ik altijd van de eerste of 2e keer. (behalve op chamonix met de 205, daar heb ik me op stukgebeten dat het niet normaal is, heb het zeker 6-7 keer moeten doen.)
Le Sarthe met de EXP8 de eerste keer dat ik hem reed was ik 0.025 sec te traag voor brons dat is pas frustrerend. 2e keer wel zilver gehaald.
er was iemand die een audi r8 race car gekocht had, aan de anderen: niet doen want je unlocked hem bij le sartre 24h 1 (kwestie van je zuur verdiende credits te sparen )
sjonge jonge als je van GT2 naar GT4 stapt is het wel ff aanpassen..
vraagje:
Als je een auto hebt kun je die bij het merk zelf gaan tunen, maar ik zie op je beginpagina nog een paar tuningmerken staan waaronder HKS etc..
Is het nu de bedoeling dat je de auto bij het merk eerst volledig tuned, en dan bv naar HKS gaat om nog verder te tunen??? of hoe zit da?
kgeraak ma ni vooruit pffff
Vroeger kreeg je na elke race een auto.. nu niet meer? heb er eentje bij beginners (FF) gewonnen maar kreeg er geen auto bij.
sjonge jonge als je van GT2 naar GT4 stapt is het wel ff aanpassen..
vraagje:
Als je een auto hebt kun je die bij het merk zelf gaan tunen, maar ik zie op je beginpagina nog een paar tuningmerken staan waaronder HKS etc..
Is het nu de bedoeling dat je de auto bij het merk eerst volledig tuned, en dan bv naar HKS gaat om nog verder te tunen??? of hoe zit da?
kgeraak ma ni vooruit pffff
Vroeger kreeg je na elke race een auto.. nu niet meer? heb er eentje bij beginners (FF) gewonnen maar kreeg er geen auto bij.
Je gaat je auto gewoon bij het bijhorende merk tunen (een BMW bij BMW) anders gaat het niet (denk ik toch, je kan er wel full models kopen)
en je wint een auto na je een volledige challenge hebt gereden, niet 1 parcour, maar alle parcours die horen bij die challenge.... meestal 3 of 5 races (tenzij de endurances)
bij gt2 kreeg ja bij elke race een auto maar bij gt3 ook nie meer
wel is het stom dat je geen nieuwe auto's wint, alleen concepts of oude modellen
en race wagens
bij gt2 kreeg ja bij elke race een auto maar bij gt3 ook nie meer
wel is het stom dat je geen nieuwe auto's wint, alleen concepts of oude modellen
en race wagens
als je al ff in het spel zit krijg je toch leuke wagens :p
aha ok, net de FF cup gewonnen, zo'n mazda 6 gekregen hmm mja..
Je kan die wel verkopen maar krijg je 0 credits voor??
Hoe zet je trouwens dat irritante filmpje af voor elke race??
Als je door een bocht vol gas wilt houdt i soms in, waar zet je dat af??
wat is de bedoeling van die specs die je wint na elke race?
aha ok, net de FF cup gewonnen, zo'n mazda 6 gekregen hmm mja..
Je kan die wel verkopen maar krijg je 0 credits voor??
Hoe zet je trouwens dat irritante filmpje af voor elke race??
Als je door een bocht vol gas wilt houdt i soms in, waar zet je dat af??
wat is de bedoeling van die specs die je wint na elke race?
dat is de vliegende start, kan je niet afzetten
en hij houd niet in want je mag max 80 rijden, als je je normaal beeld hebt geeft ie wel volgas
Dat zijn de driving aids, kun je afzetten bij het set up ding.
Sommige wagens kun je ook bij die tuners laten tunen (meestal japanners), maar dat merk je wel, GT4 maakt daar dan een geel icoontjes bij met zo'n tekstballonnetje.
bedoel als je tijdens de race in een bocht gaat en je wil volgas dat i inhoudt..
ik weet hoe da komt, is meestal bij FF (minder krachtige modellen)
omdat je met de voorwielen vooruit en aant draaien bent versnel je niet of weinig, als de bocht gedaan is weer wel
de rs4 is toch niet zo goed hoor
ik win met 4sec voorsprong van hem met een 3000gt (290pk standaard)
ik kreeg ook maar 10 a-spec punten terwijl er ook nog een beetle rsi en een ford rs200
dat zijn toch geen zwakke wagens
ik weet hoe da komt, is meestal bij FF (minder krachtige modellen)
omdat je met de voorwielen vooruit en aant draaien bent versnel je niet of weinig, als de bocht gedaan is weer wel
Is dit echt zo? Want ik heb dat ook voor bij mijn HPA Golf R32 (4WD), die houdt ook in, recht in een bocht, en dan duurt het even voordat de wagen volledig doortrekt
Comment