Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote "Gran Turismo 4" topic!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• kan zijn weet ik niet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power
      Is dit echt zo? Want ik heb dat ook voor bij mijn HPA Golf R32 (4WD), die houdt ook in, recht in een bocht, en dan duurt het even voordat de wagen volledig doortrekt
      Dat is gewoon omdat jouw electronische hulpmiddelen te sterk staan ingesteld.
      Zet jouw ASM understeer maar eens een stuk lager.
      Mijne oversteer heb ik altijd uit, de tcs op 1 en op understeer ook 1

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xius001
        Dat is gewoon omdat jouw electronische hulpmiddelen te sterk staan ingesteld.
        Zet jouw ASM understeer maar eens een stuk lager.
        Mijne oversteer heb ik altijd uit, de tcs op 1 en op understeer ook 1
        Ok, stank u wel

Comment

• Meer dan 8%. Jihaa. Ben ik niet super? By the way: opera sukt (vooral bij de M challenge)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mister V
            Meer dan 8%. Jihaa. Ben ik niet super? By the way: opera sukt (vooral bij de M challenge)
            Is dat het circuit in Italië ofzo, waar je constant moet inhouden, voor die vervelende bochten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power
              Is dat het circuit in Italië ofzo, waar je constant moet inhouden, voor die vervelende bochten
              Ik weet dat het een verdomd smerig circuit is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mister V
                Ik weet dat het een verdomd smerig circuit is.
                Het is in parijs. Best een genietbaar circuit met een niet zo krachtige wagen.
                Als je wel over power beschikt is dat een serieuze kloterij.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sepultura
                  Het is in parijs. Best een genietbaar circuit met een niet zo krachtige wagen.
                  Als je wel over power beschikt is dat een serieuze kloterij.
                  TVR Speed 12 -- 1080 pk

Comment

• Wat hebben sommige wagens een mooi geluid, maar o jeeeee waar gaat dat geluid naartoe als je in de auto zit??????? wat is me dat een klotezooi van de makers van GT4!!
                    Als je in de wagen zit lijkt het wel altijd hetzelfde stofzuiger geluid te maken, kijk je dan ff achter je heb je terug het supergeluid van tervoren kijk je weer voor je.. stofzuigersound pfff

ps: voor het internationaal rijbewijs A de graduation test rockz dan weer
                    nog 2 testjes en heb het special rijbewijs, hopelijk kan ik dan wat gaan rijden want heb nog geen enkele auto da op iets trekt..

Comment

• Mijn laatste nieuwe wagen is een M5

Comment

• Die B-Spec, hoe versnel je die? tot 3x ofzo?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Sels
                          Die B-Spec, hoe versnel je die? tot 3x ofzo?
                          In het Race Monitor scherm R1 inhouden en 3maal pijltje naar rechts duwen.

Comment

L1 .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xius001
                              L1 .
                              juist

Comment

Bedankt! Maar eigenlijk is B-Spec wel "cheaten" hé, ik doe liever zelf A-Spec maar voor 24uur te rijden dus niet!

Comment

• Heb de Toyota RSC dinges ook eens misbruikt, je krijgt een vette 265.000 credits als je die verkoopt

Die race een vijftal keer gedaan, en gekocht:

SLR (volledig getuned)
                                  Caterham -maar daar kan je de klote lightweight cup niet mee doen, omdat het een 'special car' is -
                                  Beetle Cup Car tot 420 pk om FF challenge mee uit te rijden
                                  Autobianchi volledig getuned: met NOS kan je in elke lightweight race je tegenstanders dubbelen
                                  Chevy SSR voor de truckrace - zuigt big time
                                  Renault R4 Maxi Rally dinges gewonnen - lekkere kar om compact challenge mee te doen !
                                  En dan nog wat kleinigheden ...

Heb nu nog 900.000 credits, maar ik weet niet wat ik ga doen .. Ik denk dat ik nu een STi ga kopen en volledig tunen om rally's mee uit te rijden. Ofwel koop ik een rallycar, maar die vind ik niet zoooooooooveel beter dan een volledig getunede auto die maar half zoveel kost ...

Nog drie vraagjes:

Waar win je de CLK GTR ?
                                  Waar win je de Merc Evo II Touring car ?
                                  En met welke auto rij je best dat laatste championship van Professional League ?
                                  1963 Land Rover Series IIa
                                  1994 Mercedes SL320
                                  2015 Land Rover Discovery SDV6
                                  2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex
                                    Heb de Toyota RSC dinges ook eens misbruikt, je krijgt een vette 265.000 credits als je die verkoopt

Die race een vijftal keer gedaan, en gekocht:

SLR (volledig getuned)
                                    Caterham -maar daar kan je de klote lightweight cup niet mee doen, omdat het een 'special car' is -
                                    Beetle Cup Car tot 420 pk om FF challenge mee uit te rijden
                                    Autobianchi volledig getuned: met NOS kan je in elke lightweight race je tegenstanders dubbelen
                                    Chevy SSR voor de truckrace - zuigt big time
                                    Renault R4 Maxi Rally dinges gewonnen - lekkere kar om compact challenge mee te doen !
                                    En dan nog wat kleinigheden ...

Heb nu nog 900.000 credits, maar ik weet niet wat ik ga doen .. Ik denk dat ik nu een STi ga kopen en volledig tunen om rally's mee uit te rijden. Ofwel koop ik een rallycar, maar die vind ik niet zoooooooooveel beter dan een volledig getunede auto die maar half zoveel kost ...

Nog drie vraagjes:

Waar win je de CLK GTR ?
                                    Waar win je de Merc Evo II Touring car ?
                                    En met welke auto rij je best dat laatste championship van Professional League ?
                                    CLK-GTR: DTM in European hall
                                    Merc Evo: Schwarzwald I denk ik (II was de M3 GTR als ik het goed heb)
                                    GT World Champ rij je best met een LM wagen. Toyota GT one heb ik het mee gedaan/

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Earman
                                      CLK-GTR: DTM in European hall
                                      GT World Champ rij je best met een LM wagen. Toyota GT one heb ik het mee gedaan/
                                      Thanks ... Spijtig dat je daarvoor een LM auto nodig hebt, je kunt die toevallig nergens winnen ?? Want 4.500.000 vind ik wel nogal veel
                                      1963 Land Rover Series IIa
                                      1994 Mercedes SL320
                                      2015 Land Rover Discovery SDV6
                                      2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Earman
                                        Volgens mij was het andersom

Over de Caterham: heb hetzelfde gedaan met dezelfde gedachte in het achterhoofd en ook bezeikt aangekomen, en dan is het ook nog eens een ***car om mee te rijden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex
                                          Thanks ... Spijtig dat je daarvoor een LM auto nodig hebt, je kunt die toevallig nergens winnen ?? Want 4.500.000 vind ik wel nogal veel
                                          El Capitan 200 miles win je de Minolta Toyota C88v, daar heb ik het mee gedaan (is wel een gigantische zuipschuit, ditto voor banden)

Comment

Working...
                                          X