Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Nja, ik heb er ook last van, maar als je het mij vraagt zit het allemaal tussen de oren
Ik merk niet dat ik minder pk's heb
Wel dat hij opeens harder gaat na een olie ververs beurt
ja, als ze wat bruin/zwart begint te zien vervang je de olie maar
Ik rijd momenteel met:
Subaru Impreza WRX STi 480 PK
Mazda RX-7 BPK ofzoiets (race versie, gewonnen) 420 PK
Lotus Esprit '99 V8 380 PK (zaaaalig geluid)
en nog een stuk of 8 andere
je moet daarom nog niet in het rood doortrekken. Ik heb dit nooit gedaan met mijn Minolta Toyota, en toch ben ik al 4 pk verloren. Ook na een olieverversbeurt! Of zou nos hier ook een invloed op hebben?
Nja, ik heb er ook last van, maar als je het mij vraagt zit het allemaal tussen de oren
Ik merk niet dat ik minder pk's heb
Wel dat hij opeens harder gaat na een olie ververs beurt
aha k.. jah merk het ook niet hoor viel me gwn op..
swel raar.. heb er nu rond de 300km's opzitten met mijn subaru, gaje me toch niet vertellen dat er nu al nieuwe olie op moet?? wat gebeurd er trouwens als je dat niet doet als het lampje brand? :p
Vandaag bij de License Tests met de SLR gereden, over algemeen content maar de sound vond ik niet echt origineel. Klonk gewoon. Wel rijdt ie heel goed, ook wegligging!
Die kon je ook kopen bij 'Mercedes' - Legend Cars dacht ik
nee, staat er wel tussen maar is niet te koop..
Had me voorgenomen om de auto's die 'not for sale' zijn te houden als ik ze win.. maar blijkbaar zijn alle auto's die je wint niet te koop :s
gebruik er iemand soms ballast gewicht?
ik heb nu een mazda falken rx-7 driftcar en die breekt soms wel eens uit dus ik dacht ik leg meer gewicht op de achteras
zou dit helpen?
nee, staat er wel tussen maar is niet te koop..
Had me voorgenomen om de auto's die 'not for sale' zijn te houden als ik ze win.. maar blijkbaar zijn alle auto's die je wint niet te koop :s
Sommige zijn toch te koop hoor, ik denk bijvoorbeeld aan de Aston Martin DB9, die je kan winnen. (Wel meestal, of mss altijd, in een kleurtje dat je niet kan kopen...)
En is dat bij sommige events dat je ze allemaal achter elkaar moet rijden? Bij BMW heb ik de M-cup steeds apart gereden (dus niet op dat eventbolleken geklikt) maar ik heb niks gewonnen. Moet ik nu nog op dat eventbolleke klikken en ze allemaal opnieuw doen?
Die LMP's zijn ook rap toe aan een body refresh. Ik heb enkele dagen geleden een Audi R8 gekocht en heb sinds dien reeds 1300km gedaan en hij was al toe aan een body refresh. Zalige kar trouwens voor Capri rally easy. Rondetijden van 1.37 Volledig standaard, met een Toyota Minolta reed ik rondetijden van 1.50.
En is dat bij sommige events dat je ze allemaal achter elkaar moet rijden? Bij BMW heb ik de M-cup steeds apart gereden (dus niet op dat eventbolleken geklikt) maar ik heb niks gewonnen. Moet ik nu nog op dat eventbolleke klikken en ze allemaal opnieuw doen?
Voor de honderduizendste keer: de CLK GTR win je bij Deutsche touringcar meisterschaft
Je moet ook overal goud hebben bij die events om een auto te winnen
Comment