Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote "Gran Turismo 4" topic!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door xius001
    Nja, ik heb er ook last van, maar als je het mij vraagt zit het allemaal tussen de oren
    Ik merk niet dat ik minder pk's heb

Wel dat hij opeens harder gaat na een olie ververs beurt
    ja, als ze wat bruin/zwart begint te zien vervang je de olie maar
    Ik rijd momenteel met:
    Subaru Impreza WRX STi 480 PK
    Mazda RX-7 BPK ofzoiets (race versie, gewonnen) 420 PK
    Lotus Esprit '99 V8 380 PK (zaaaalig geluid)
    en nog een stuk of 8 andere

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mister V
      Met welke auto rijden jullie de special conditions (die op dirt en snow). En met welke auto de lightdinges-cup in beginners?
      ik heb die lightweight cup gedaan met een Daihatsu copen die wat opgedreven was. je kan er ook mee de copen event doen bij daihatsu

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sepultura
        Bij mijn weten zijn Racetires illegaal bij de 1000 milles. Die lekkere jag win je bij British sportscars geloof ik.
        ja idd, maar twas effe ter illustratie.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Sels
          Als je veel met de naald in het rood ga, verminderen pk's!
          meen je dat nu ? ik trek altijd manueel in het rood

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door simon
            meen je dat nu ? ik trek altijd manueel in het rood
            Ik dacht dat ik dat ergens ergens hier had gelezen...

Ik vind het zelf maar raar hoor!

Comment

• Nja, maar het is dus zo...

Comment

• je moet daarom nog niet in het rood doortrekken. Ik heb dit nooit gedaan met mijn Minolta Toyota, en toch ben ik al 4 pk verloren. Ook na een olieverversbeurt! Of zou nos hier ook een invloed op hebben?

Comment

Waar win je dit onding?
                  In de Classic cups...
                  nls2000

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xius001
                    Nja, ik heb er ook last van, maar als je het mij vraagt zit het allemaal tussen de oren
                    Ik merk niet dat ik minder pk's heb

Wel dat hij opeens harder gaat na een olie ververs beurt
                    aha k.. jah merk het ook niet hoor viel me gwn op..
                    swel raar.. heb er nu rond de 300km's opzitten met mijn subaru, gaje me toch niet vertellen dat er nu al nieuwe olie op moet?? wat gebeurd er trouwens als je dat niet doet als het lampje brand? :p

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nls
                      In de Classic cups...
                      Die kon je ook kopen bij 'Mercedes' - Legend Cars dacht ik

Comment

• Vandaag bij de License Tests met de SLR gereden, over algemeen content maar de sound vond ik niet echt origineel. Klonk gewoon. Wel rijdt ie heel goed, ook wegligging!

En die Ford GT pfffieuw!!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audiboy
                          Die kon je ook kopen bij 'Mercedes' - Legend Cars dacht ik
                          nee, staat er wel tussen maar is niet te koop..
                          Had me voorgenomen om de auto's die 'not for sale' zijn te houden als ik ze win.. maar blijkbaar zijn alle auto's die je wint niet te koop :s

Comment

• gebruik er iemand soms ballast gewicht?
                            ik heb nu een mazda falken rx-7 driftcar en die breekt soms wel eens uit dus ik dacht ik leg meer gewicht op de achteras
                            zou dit helpen?

Comment

Waar win je dit onding?
                              Dat is een Daimler van 1886. Je wint die bij de Professional World Classic (als ik me niet vergis).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Droes
                                nee, staat er wel tussen maar is niet te koop..
                                Had me voorgenomen om de auto's die 'not for sale' zijn te houden als ik ze win.. maar blijkbaar zijn alle auto's die je wint niet te koop :s
                                Sommige zijn toch te koop hoor, ik denk bijvoorbeeld aan de Aston Martin DB9, die je kan winnen. (Wel meestal, of mss altijd, in een kleurtje dat je niet kan kopen...)
                                nls2000

Comment

• Waar win je de CLK-gtr?

En is dat bij sommige events dat je ze allemaal achter elkaar moet rijden? Bij BMW heb ik de M-cup steeds apart gereden (dus niet op dat eventbolleken geklikt) maar ik heb niks gewonnen. Moet ik nu nog op dat eventbolleke klikken en ze allemaal opnieuw doen?

Comment

• Die LMP's zijn ook rap toe aan een body refresh. Ik heb enkele dagen geleden een Audi R8 gekocht en heb sinds dien reeds 1300km gedaan en hij was al toe aan een body refresh. Zalige kar trouwens voor Capri rally easy. Rondetijden van 1.37 Volledig standaard, met een Toyota Minolta reed ik rondetijden van 1.50.

Comment

• Wat bedoel je met body refresh?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door driver_to_be
                                        Wat bedoel je met body refresh?
                                        Dat laatste icoontje bij weight reduction enzo. Het kost 50.000 en het is nodig bij wagens die je 2ehands koopt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mister V
                                          Waar win je de CLK-gtr?

En is dat bij sommige events dat je ze allemaal achter elkaar moet rijden? Bij BMW heb ik de M-cup steeds apart gereden (dus niet op dat eventbolleken geklikt) maar ik heb niks gewonnen. Moet ik nu nog op dat eventbolleke klikken en ze allemaal opnieuw doen?
                                          Voor de honderduizendste keer: de CLK GTR win je bij Deutsche touringcar meisterschaft

Je moet ook overal goud hebben bij die events om een auto te winnen

Comment

Working...
                                          X