Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote "Gran Turismo 4" topic!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door xius001

Verschrikkelijk veel power, zuipt énorm, vreet banden en heeft een te nerveus weggedrag om goed te zijn
    Hoeveel pk heeft dat ding?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen
      Hoeveel pk heeft dat ding?
      1224 dacht ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door michael
        wat een enorme ***bak man
        in de sneeuw is hij onbestuurbaar (MR)
        en op de weg valt het wel mee
        maar van dat rally d'umbrai krijg ik wel het schijt
        het stomste circuit uit
        rofl

maar je hebt gelijk
        bij rally wordt ik echt zot van die 5sec regel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door michael
          wat een enorme ***bak man
          in de sneeuw is hij onbestuurbaar (MR)
          en op de weg valt het wel mee
          maar van dat rally d'umbrai krijg ik wel het schijt
          het stomste circuit uit
          Bedoel je citta di aria? Toch leuk?

Comment

• Bij rally moet je dus echt met heel weinig gas rijden en heel rustig, als de auto krachtig genoeg is lukt dat
            Al weet ik niet of dat nog gaat gaan als het moeilijker wordt...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sepultura
              Bedoel je citta di aria? Toch leuk?
              Dat zijn zalige circuitjes, met zo'n vinnig oldtimertjes langs die smalle weggetjes, zalig!

Comment

Dat zijn zalige circuitjes, met zo'n vinnig oldtimertjes langs die smalle weggetjes, zalig!
                Ik heb er zelfs mijn geheime fotomode locatie.

Comment

• ik heb 'm gekocht

kan er iemand mijn plastiekske van rond komen doen??

mamaaaaaaaaaaaaaaaaaa

LET'S PLAY, tot binnen 3 weken gasten

Comment

• Met welke auto hebben jullie de DTM gereden en de 1000 miles?

Thx!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Sels
                      Met welke auto hebben jullie de DTM gereden en de 1000 miles?

Thx!
                      De DTM heb ik gereden met de CLK DTM, gewoon de goedkoopste vermogentuning op gezet, en gewonnen...

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
                      2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
                      2012-...
                      '07 BMW 118d

Comment

Njet, chassis rebuilt is niet beschikbaar bij een nieuwe wagen
                        TOCH WEL! of ben ik nu mis..
                        heb me een nieuwe subaru '04 gekocht en daar paste die rolkooi wel op..

@alex69alex:
                        "Dit enkele keer achter elkaar doen, en je hebt snel 1.000.000 credits."

Moet je dan telkens die twee race's rijden??????????????

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Droes
                          TOCH WEL! of ben ik nu mis..
                          heb me een nieuwe subaru '04 gekocht en daar paste die rolkooi wel op..

@alex69alex:

We hebben het niet over die rolkooi we hebben het over dat icoontje ernaast. Dat staat bij een nieuwe wagen reeds aangevinkt.

Comment

• how zo zit het..
                            en wnr zie je dat je een 'chassis rebuild' moet hebben dan??
                            staat niet meer aangevinkt of..?

Comment

how zo zit het..
                              en wnr zie je dat je een 'chassis rebuild' moet hebben dan??
                              staat niet meer aangevinkt of..?
                              Jep dan is dat V'tje weg.

Comment

• Net IB Licence gehaald en vanaf dan kan je zo driving missions doen
                                Wel cool + dat ge elke keer nog 1000 cr. verdient (bij IB toch)
                                Die eerste race was wel grappig met die Fiat 800's

Comment

• Ik ben nu big money aant verdienen met GT4. Mijn Skyline-project neemt vaste vorm aan. Heb een tweedehands Skyline gekocht, en ben langsgeweest bij HKS!!!

Comment

• mijne RUF RGT en da geel geval daar (kan efkes niet op de naam komen) maken geen in-cargeluid, behoorlijk ambetant want je hoort niet wanneer je moet schakelen. Allee t'is gewoon spijtig want ze maken juist zo'n mooi geluid... Ben ik de enige met da probleem? kun je er iets aan doen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reno
                                      mijne RUF RGT en da geel geval daar (kan efkes niet op de naam komen) maken geen in-cargeluid, behoorlijk ambetant want je hoort niet wanneer je moet schakelen. Allee t'is gewoon spijtig want ze maken juist zo'n mooi geluid... Ben ik de enige met da probleem? kun je er iets aan doen?
                                      Dat is "logisch", de camera hangt aan de bumper terwijl de motor heel vanachter ligt
                                      Bij MR's heb je daar ook een beetje last van.

Comment

• Er is toch geen in-car beeld? Bumper, dak en het gewone.

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
                                        2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
                                        2012-...
                                        '07 BMW 118d

Comment

@alex69alex:

Stel dat je ze nog nooit gedaan hebt.
                                          • Je rijdt ze alletwee, en je wint ze alletwee. Je krijgt twee keer 5000cr, en je krijgt de Toyota RSC Rally Car.
                                          • Je gaat naar home, en je verkoopt de toyota
                                          • Je hebt nu +/- 275.000 cr extra
                                          • Je gaat terug naar dezelfde race, waar op de hoofdpagina nu twee gouden bekertjes staan als teken dat je ze gewonnen hebt.
                                          • Klik op entry, ok, of weet ik veel wat
                                          • Er komt een pop-up die zegt: "you've already won these races, in order to win a car again, you have to clear your scores. Clearing your scores does not affect your win ratio"
                                          • Klik op clear
                                          • Je zit terug bij het begin, alsof je deze race nog nooit gereden had ...

Heel simpel, maar je moet 't wel weten

Special thanks to Mister V
                                          1963 Land Rover Series IIa
                                          1994 Mercedes SL320
                                          2015 Land Rover Discovery SDV6
                                          2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

Working...
                                          X