Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Nice, ik vind dat die heel goed rijdt ! Heb je die moeten tunen om DTM te winnen ?
Rijdt de CLK DTM beter ? Heb die staan, maar nog nooit mee gereden
Ja die Evo heb ik moeten tunen, want de eerste keer kon ik absoluut niet volgen met de rest. Hij mistte echt wat extra power, dus die tuningbeurt deed hem deugd . Ik heb ook nog niet met de CLK DTM gereden (heb hem trouwens ook dadelijk van de hand gedaan). Die had ook maar 450pk geloof ik.
Dat B-spec gebruik ik nog niet eens. Compleet nutteloos. Ik wil zelf de controle over de auto hebben en niet door de computer...
Enfin, vandaag alle licensie's behaald, behalve de Spelcial; op 't einde heb 'k het opgegeven. Heeft iem. die mss al behaal, is wel behoorlijk moeilijk
En die Missions zijn ook niet een makkie.
Ik heb ze allemaal ja, die special is niet zo behoorlijk moeilijk alleen is het wel balen omdat het telkens 1 lap is en meestal opt einde ik een foutje maakte!!!
niet zo handig op de nurnbergring na 6 minuten..
Idd heb het ook gedaan maar daarna wordt het wel aanzienlijk moeilijker.
Ja zeg dat wel, met alle geluk v/d wereld heb ik daar die race met die 350Z kunnen voltooien (ergens rond missie 10)
Je moet zo enkele bochten doen maar die andere gast heeft zoveel voorsprong dat ge hem altijd net niet inhaalt in de laatste bocht.
Daarmee kwam ik vollenbak af en ramde ik hem en hij vloog tegen de muur en stond gedraaid
Ik had wel zo een penalty van 5 sec. maar dan wask al over de finishlijn.
Ja zeg dat wel, met alle geluk v/d wereld heb ik daar die race met die 350Z kunnen voltooien (ergens rond missie 10)
Je moet zo enkele bochten doen maar die andere gast heeft zoveel voorsprong dat ge hem altijd net niet inhaalt in de laatste bocht.
Daarmee kwam ik vollenbak af en ramde ik hem en hij vloog tegen de muur en stond gedraaid
Ik had wel zo een penalty van 5 sec. maar dan wask al over de finishlijn.
soms doe ik het ook zo.
want barslechte AI stoort mij wel soms, als er bv een auto achter je rijdt zal die bijna nooit proberen je te inhalen. meestal rammen ze je dan in de kont
want barslechte AI stoort mij wel soms, als er bv een auto achter je rijdt zal die bijna nooit proberen je te inhalen. meestal rammen ze je dan in de kont
Ja dat kan wel beter.
Ge had dan ook zo'n race waarda ge 5 megane's moest inhalen en er zaten 2 chicane's tussen
Gewoon afsnijden
Das niet enkel in GT4 hoor, ga maar eens op zaterdag naar Red en Blue
Kan iem. mij bij die Driving missions Slipstream battle uitleggen? Onbegonnen werk voor mij om al die auto's in te halen. Wat moet je precies doen? Al die 3lap battle's heb ik overgeslagen, overdreven moeilijk.
Straks ga ik wat cup-rijden. Ben die oefiningen beu
Wat is eigenlijk de bedoeling van die driving missions??
Had ff gekeken zijn er in de 30.. moet je doen of is het enkel voor te oefenen?
en wat als je ze allemaal uitgereden hebt?
Comment