Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote "Gran Turismo 4" topic!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Le Big Letomski
    GT4 is zaaaaaaaaalig, zaaaaalig zeg ik u

ik heb gisteren 21x de Nordschleiffe afgehaspeld in een nagelwitte M3 met bijna 400pk

dank u playstation

en dan die replay :serieuzekwijl:

ik maar zoeken achter toffe films met de M3 in de hoofdrol, ik maak ze verdekkie zelf nu
    Wacht tot je met een CSL gereden hebt

En die M3 GTR :shocked!:

De M5 is een beetje een sucky auto ... Veel te zwaar, cornert en remt dus echt slecht.
    1963 Land Rover Series IIa
    1994 Mercedes SL320
    2015 Land Rover Discovery SDV6
    2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex

De M5 is een beetje een sucky auto ... Veel te zwaar, cornert en remt dus echt slecht.

hey, dat laatste heb ik dus ook gemerkt, ik vond de M5 echt tegenvallen tov de M3

blij dat ik geen moet kopen

ik heb mij trouwens zelf een CSL gemaakt gister, 20% meer power en 10% minder gewicht (komt in de buurt he )

Comment

• Raceje tegen mijn CSL'etje?

Comment

• Ik heb laatst de DTM gereden met de Mercedes 190Evo (583pk). Het was wel maar nipt, want de banden verslijten nogal snel.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power
            Ik heb laatst de DTM gereden met de Mercedes 190Evo (583pk). Het was wel maar nipt, want de banden verslijten nogal snel.

Nice, ik vind dat die heel goed rijdt ! Heb je die moeten tunen om DTM te winnen ?

Rijdt de CLK DTM beter ? Heb die staan, maar nog nooit mee gereden
            1963 Land Rover Series IIa
            1994 Mercedes SL320
            2015 Land Rover Discovery SDV6
            2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

Nice, ik vind dat die heel goed rijdt ! Heb je die moeten tunen om DTM te winnen ?

Rijdt de CLK DTM beter ? Heb die staan, maar nog nooit mee gereden

Ja die Evo heb ik moeten tunen, want de eerste keer kon ik absoluut niet volgen met de rest. Hij mistte echt wat extra power, dus die tuningbeurt deed hem deugd . Ik heb ook nog niet met de CLK DTM gereden (heb hem trouwens ook dadelijk van de hand gedaan). Die had ook maar 450pk geloof ik.

Comment

• De CLK DTM heeft meer PK dan de Evo, en rijdt nog beter, vind ik

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audiboy
                  Dat B-spec gebruik ik nog niet eens. Compleet nutteloos. Ik wil zelf de controle over de auto hebben en niet door de computer...

Enfin, vandaag alle licensie's behaald, behalve de Spelcial; op 't einde heb 'k het opgegeven. Heeft iem. die mss al behaal, is wel behoorlijk moeilijk
                  En die Missions zijn ook niet een makkie.
                  Ik heb ze allemaal ja, die special is niet zo behoorlijk moeilijk alleen is het wel balen omdat het telkens 1 lap is en meestal opt einde ik een foutje maakte!!!
                  niet zo handig op de nurnbergring na 6 minuten..

Heb gemerkt dat ik bij alle wagens pk verlies heb vanaf de eerste race, is niet veel 7 pk ofzo.
                  Zal wel zo zijn dan hé..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Peterke
                    Iemand een idee waarom je met de Auto Union V16 enkel op de Nurburgring kan rijden ????
                    vreemd.

tzou wel nogal maf zijn hé

Comment

idd, echt een lompe logge bak.

en die 7de versnelling is imho overbodig

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audiboy
                        Idd heb het ook gedaan maar daarna wordt het wel aanzienlijk moeilijker.
                        Ja zeg dat wel, met alle geluk v/d wereld heb ik daar die race met die 350Z kunnen voltooien (ergens rond missie 10)
                        Je moet zo enkele bochten doen maar die andere gast heeft zoveel voorsprong dat ge hem altijd net niet inhaalt in de laatste bocht.
                        Daarmee kwam ik vollenbak af en ramde ik hem en hij vloog tegen de muur en stond gedraaid
                        Ik had wel zo een penalty van 5 sec. maar dan wask al over de finishlijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Yannick R
                          Ja zeg dat wel, met alle geluk v/d wereld heb ik daar die race met die 350Z kunnen voltooien (ergens rond missie 10)
                          Je moet zo enkele bochten doen maar die andere gast heeft zoveel voorsprong dat ge hem altijd net niet inhaalt in de laatste bocht.
                          Daarmee kwam ik vollenbak af en ramde ik hem en hij vloog tegen de muur en stond gedraaid
                          Ik had wel zo een penalty van 5 sec. maar dan wask al over de finishlijn.

soms doe ik het ook zo.

want barslechte AI stoort mij wel soms, als er bv een auto achter je rijdt zal die bijna nooit proberen je te inhalen. meestal rammen ze je dan in de kont

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door simon

soms doe ik het ook zo.

want barslechte AI stoort mij wel soms, als er bv een auto achter je rijdt zal die bijna nooit proberen je te inhalen. meestal rammen ze je dan in de kont
                            Ja dat kan wel beter.

Ge had dan ook zo'n race waarda ge 5 megane's moest inhalen en er zaten 2 chicane's tussen
                            Gewoon afsnijden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Yannick R
                              Ja dat kan wel beter.

Ge had dan ook zo'n race waarda ge 5 megane's moest inhalen en er zaten 2 chicane's tussen
                              Gewoon afsnijden
                              ja je kan echt wel veel afsnijden, zelfs op de nurburgring

Comment

soms doe ik het ook zo.

Das niet enkel in GT4 hoor, ga maar eens op zaterdag naar Red en Blue

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Le Big Letomski
                                  GT4 is zaaaaaaaaalig, zaaaaalig zeg ik u

ik heb gisteren 21x de Nordschleiffe afgehaspeld in een nagelwitte M3 met bijna 400pk

dank u playstation

en dan die replay :serieuzekwijl:

ik maar zoeken achter toffe films met de M3 in de hoofdrol, ik maak ze verdekkie zelf nu
                                  De replays zijn idd om van te smullen. Lekker genietend kijken wat je hebt gepresteerd!
                                  Zalig!! Net echt!

Comment

B-spec is for pussy's!!
                                    ik rijd alles in A-spec
                                    zellfs die endurance races doe ik in a-spec.
                                    Haha, wacht tot je 24u op le sartre mag rijden, ik had 425 rondjes (waarvan 1/3 zelf gereden), eens zien of je dan van bspec afblijft

Comment

• Kan iem. mij bij die Driving missions Slipstream battle uitleggen? Onbegonnen werk voor mij om al die auto's in te halen. Wat moet je precies doen? Al die 3lap battle's heb ik overgeslagen, overdreven moeilijk.

Straks ga ik wat cup-rijden. Ben die oefiningen beu

Comment

• Wat is eigenlijk de bedoeling van die driving missions??
                                        Had ff gekeken zijn er in de 30.. moet je doen of is het enkel voor te oefenen?
                                        en wat als je ze allemaal uitgereden hebt?

Comment

idd, echt een lompe logge bak.

en die 7de versnelling is imho overbodig
                                          Ook met 600pk, en waarmee je richting 340km/u gaat?

Comment

Working...
                                          X