Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote "Gran Turismo 4" topic!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Audiboy
    Kan iem. mij bij die Driving missions Slipstream battle uitleggen? Onbegonnen werk voor mij om al die auto's in te halen. Wat moet je precies doen? Al die 3lap battle's heb ik overgeslagen, overdreven moeilijk.

Straks ga ik wat cup-rijden. Ben die oefiningen beu

Ik heb eens een driving mission gedaan met een Renault Avantime. Jezus, dat rijdt slecht! Dan is het nog op La Sarthre

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Proof
      Haha, wacht tot je 24u op le sartre mag rijden, ik had 425 rondjes (waarvan 1/3 zelf gereden), eens zien of je dan van bspec afblijft
      in GT3 heb ik ook alle endurance races zelf uitgereden.

als je de finish nadert dan kick je wel zwaar

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power
        Ook met 600pk, en waarmee je richting 340km/u gaat?
        dan niet nee

Comment

• Ik heb in GT4 nog geen endurance races gereden.
          In GT3 1 of 2 keer maar kvind da echt saaai.
          Is het in GT4 in zo'n ronde gelijk Nascar bv. ?

Comment

Ik heb eens een driving mission gedaan met een Renault Avantime. Jezus, dat rijdt slecht! Dan is het nog op La Sarthre
            zit je daar vast ofzo?

echt poepsimpel. snij gewoon die klote chicanes af

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door simon
              in GT3 heb ik ook alle endurance races zelf uitgereden.

als je de finish nadert dan kick je wel zwaar
              GT3 had ook geen 24u races, daar heb ik ze ook allemaal zelf uitgereden. Daar duurden ze max 3u ofzo, 24u is wel nog wat anders!!
              Begin er eens aan, na 6u rijden begin je wel eens te denken aan bspec

Comment

zit je daar vast ofzo?

echt poepsimpel. snij gewoon die klote chicanes af
                Gaat dat? Ik dacht dat de weg afgesloten was, en dat je de chicanes wel moet nemen?

Comment

GT3 had ook geen 24u races, daar heb ik ze ook allemaal zelf uitgereden. Daar duurden ze max 3u ofzo, 24u is wel nog wat anders!!
                  Begin er eens aan, na 6u rijden begin je wel eens te denken aan bspec
                  ja dat denk ik ook.

wat win je als je die 24h hebt gewonnen?

Comment

• Zit de Suzuki Escudo Pikes Peak in het spel? Dat was mijn favoriete wagen op GT2 hé, niet normaal hoe snel dat ie kon

Comment

Gaat dat? Ik dacht dat de weg afgesloten was, en dat je de chicanes wel moet nemen?
                      gewoon volle snelheid rechtendoor want je vertraagt veel door het grind en als er een muurtje staat rijd je er links/rechts van.

En tis wel cool dat je van a naar b-spec kan verandern bij endurance
                      Maar nog eens: zijn da zo in ovale parcours gelijk de nascar?

Comment

Zit de Suzuki Escudo Pikes Peak in het spel? Dat was mijn favoriete wagen op GT2 hé, niet normaal hoe snel dat ie kon
                        yup (10tekens)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Yannick R
                          gewoon volle snelheid rechtendoor want je vertraagt veel door het grind en als er een muurtje staat rijd je er links/rechts van.

En tis wel cool dat je van a naar b-spec kan verandern bij endurance
                          Maar nog eens: zijn da zo in ovale parcours gelijk de nascar?
                          er is er 1 (150mijl speedway), de rest zijn vrij normale parcours

Comment

Zit de Suzuki Escudo Pikes Peak in het spel? Dat was mijn favoriete wagen op GT2 hé, niet normaal hoe snel dat ie kon
                            Tegenwoordig noemt ie Suzuki Escudo Dirt Trial Car. Voor de rest is hij identiek aan de wagen in GT3 en GT2. Je wint hem bij Yosemite rally 1 in moeilijkheidsgraad hard.

Comment

ja dat denk ik ook.

wat win je als je die 24h hebt gewonnen?
                              F1 wagen (nurnburg)
                              Audi R8 race car (le sartre 1)
                              Bentley race car (le sartre 2)

Comment

F1 wagen (nurnburg)
                                Audi R8 race car (le sartre 1)
                                Bentley race car (le sartre 2)
                                thanx

btw heeft iemand die cheat al geprobeerd in Gt4 met die escudo pikes peak rally car? in GT3 kon je 700km/u + halen

Comment

thanx

btw heeft iemand die cheat al geprobeerd in Gt4 met die escudo pikes peak rally car? in GT3 kon je 700km/u + halen
                                  Mijn bomma doet nog sneller dan 700
                                  Ik haalde 1300+

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xius001
                                    Mijn bomma doet nog sneller dan 700
                                    Ik haalde 1300+
                                    stoer.

je die cheat ook doen met een toyota GT one dacht ik.

Comment

stoer.

je die cheat ook doen met een toyota GT one dacht ik.
                                      Bwa, "cheat" .. gewoon downforce maximaal, en zo haalde je idd tot ongeveer 1400 kmh ... Was wel cool met bumpercam, je zat precies in een vliegtuig

Voor de rest: van B-spec snap ik de ******, zal mij daar nog eens mee moeten bezighouden ... Zou wel stom zijn moest ik alle endurances zelf moeten uitrijden
                                      1963 Land Rover Series IIa
                                      1994 Mercedes SL320
                                      2015 Land Rover Discovery SDV6
                                      2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex
                                        Bwa, "cheat" .. gewoon downforce maximaal, en zo haalde je idd tot ongeveer 1400 kmh ... Was wel cool met bumpercam, je zat precies in een vliegtuig

Voor de rest: van B-spec snap ik de ******, zal mij daar nog eens mee moeten bezighouden ... Zou wel stom zijn moest ik alle endurances zelf moeten uitrijden
                                        ija twas eigenlijk meer een tweak dan een cheat

Comment

• eerste dat ik hoor daarvan :p eens testen als ik em heb, is hij dan nog bestuurbaar?

Comment

Working...
                                          X