Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik heb enkel die eerste zilvere beker (dat ding met het gran turismo teken in), niet gedaan. Moet je die ook doen?
Ja das championship, enigste nadeel: als ge slecht vertrokken zijt ofzo kunde nimeer retry'en dan ist meteen de volgende race.
En als da erbij staat kunde alleen nen auto winnen + premie als ge daar aan meedoet en niet de races apart.
En wanneer moet je instructie 'overtake' geven ? Op het moment dat 'ie kan overtaken, of gewoon heeltijd die instructie geven ?
Die slow enzo is de pace die je wil dat hij rijdt, push hard vliegt ie nogal veel van de baan, increased pace soms eens, ik rij eerst ff op increased, tot ie eerste is en dan zet ik hem op medium.
Als je auto goed genoeg is gaat ie dan nog steeds sneller dan de andere (als ie vrije baan heeft)
Die overtake laat ik gewoon voortdurend opstaan, heb em 1 keer perongeluk afgezet. Wou ie niet meer voorbijsteken
Ik zit momenteel aan 86.2%
btw waarom win je in die saleen s7 challenge een Nike One 2022 terwijl je die ook wint bij die license tests? ik had gehoopd op een saleen s7 maar dan in een special color.
aha sorry..
mja heb dienen boel al weg gedaan.. brengt niets op maar als ge er ni mee kunt rijden eje er oek nix aan e!
Wil enkel auto's in mijn garage die mij aanspreken, en niet zo'n space nike model, weg ermee!
aha sorry..
mja heb dienen boel al weg gedaan.. brengt niets op maar als ge er ni mee kunt rijden eje er oek nix aan e!
Wil enkel auto's in mijn garage die mij aanspreken, en niet zo'n space nike model, weg ermee!
same here
ik probeer enkel in mijn garage auto's te zetten die ik echt nodig heb voor races.
Aangezien mene pc sinds gisteren voor 1 tot 3 weken op verlof is; heb ik me maar ineens een gran turismo 4 aangeschaft ik moet toch iets doen tijdens de vakantie!
Comment