Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote "Gran Turismo 4" topic!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• ik vind het wel niet realistich dat de modellen uit de jaren 60-70 traciecontrole en esp hebben, mijn daimler uit 1886 had ook esp

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door simon
      Ik heb er iets van een 3uur en 30min. aan bezig gezeten.(aan dat 1ste circuit)

ik heb ze allemaal ik A-Spec gereden met soms eens 2 à 3 rondjes B-spec.
      Word je niet moe 3uren aan een race te zitten.
      Vandaag ook eens beginnen;

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Earman
        Jaguar XJR-6
        was het niet XJR-9 ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door michael
          ik vind het wel niet realistich dat de modellen uit de jaren 60-70 traciecontrole en esp hebben, mijn daimler uit 1886 had ook esp
          idd, ik zet alle rijhulpmiddelen uit bij die oude auto's. (bij musclecars is dat niet te doen gwn)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audiboy
            Word je niet moe 3uren aan een race te zitten.
            Vandaag ook eens beginnen;
            neen.

het geeft een kick. als je niet graag zo lang racet, switch dan gewoon over naar B-Spec Mode;

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Yannick R
              En wie zei dat ook alweer om goed geld te verdienen dat je dat Subaru event moest doen ?
              Merci !! Heb nu 200.000 cr én zo'n ferme Impreza racewagen !!
              Die ownt man, de baan houden dat het niet normaal is, idem voor remmen en speeeed En als je'm verkoopt krijg je er 90.000 ofzo van.
              Zalige bak.
              Geen dank

Probeer ook eens de tweede driving mission, de auto verkopen en dan opnieuw doen Is nog sneller om geld te verdienen ...
              1963 Land Rover Series IIa
              1994 Mercedes SL320
              2015 Land Rover Discovery SDV6
              2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Sels
                Ik heb enkel die eerste zilvere beker (dat ding met het gran turismo teken in), niet gedaan. Moet je die ook doen?
                Ja das championship, enigste nadeel: als ge slecht vertrokken zijt ofzo kunde nimeer retry'en dan ist meteen de volgende race.
                En als da erbij staat kunde alleen nen auto winnen + premie als ge daar aan meedoet en niet de races apart.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex
                  wat betekent dat ??

En wanneer moet je instructie 'overtake' geven ? Op het moment dat 'ie kan overtaken, of gewoon heeltijd die instructie geven ?
                  Die slow enzo is de pace die je wil dat hij rijdt, push hard vliegt ie nogal veel van de baan, increased pace soms eens, ik rij eerst ff op increased, tot ie eerste is en dan zet ik hem op medium.
                  Als je auto goed genoeg is gaat ie dan nog steeds sneller dan de andere (als ie vrije baan heeft)
                  Die overtake laat ik gewoon voortdurend opstaan, heb em 1 keer perongeluk afgezet. Wou ie niet meer voorbijsteken

Comment

Ik zit momenteel aan 86.2%
                    btw waarom win je in die saleen s7 challenge een Nike One 2022 terwijl je die ook wint bij die license tests? ik had gehoopd op een saleen s7 maar dan in een special color.
                    vind ik ook, ik had die klote nike toch al :s

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Proof
                      vind ik ook, ik had die klote nike toch al :s
                      ja jammer.

je kan daar niet eens mee rijden.

Comment

ja jammer.

je kan daar niet eens mee rijden.
                        tzelfde voor die toyota

Comment

• je kan met alles rijden op het test parcour bij speed ofzoiets

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Droes
                            je kan met alles rijden op het test parcour bij speed ofzoiets
                            Ja, maar we bedoelen geen cups, wedstrijden, .. ofzo.
                            Ge kunt er nix mee verdienen.

Comment

• aha sorry..
                              mja heb dienen boel al weg gedaan.. brengt niets op maar als ge er ni mee kunt rijden eje er oek nix aan e!
                              Wil enkel auto's in mijn garage die mij aanspreken, en niet zo'n space nike model, weg ermee!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Droes
                                aha sorry..
                                mja heb dienen boel al weg gedaan.. brengt niets op maar als ge er ni mee kunt rijden eje er oek nix aan e!
                                Wil enkel auto's in mijn garage die mij aanspreken, en niet zo'n space nike model, weg ermee!
                                same here

ik probeer enkel in mijn garage auto's te zetten die ik echt nodig heb voor races.

Comment

same here

ik probeer enkel in mijn garage auto's te zetten die ik echt nodig heb voor races.
                                  ik hou de meeste voor nadat ik gt heb uitgespeeld om in arcade te racen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Proof
                                    ik hou de meeste voor nadat ik gt heb uitgespeeld om in arcade te racen
                                    weet jij soms hoe je met jouw eigen Gran Turismo auto's kan rijden in arcade mode? dan bedoel ik niet 2 player maar single race.

Comment

• Niet .

Comment

• Aangezien mene pc sinds gisteren voor 1 tot 3 weken op verlof is; heb ik me maar ineens een gran turismo 4 aangeschaft ik moet toch iets doen tijdens de vakantie!

Comment

• TVR Griffith 500 '94 (360pk)
                                          de mooiste tvr, lekker clean met een V8
                                          de nieuwe tvr's met hun 6 in lijn en hun aggressieve styling vind ik minder

Renault 5 maxi turbo rally car '85 (375pk)
                                          leuke bak om te driften, maar door de MR-aandrijving de slechtste ijsracer ooit

foto's genomen op HighSpeedRing en El Capitan

Comment

Working...
                                          X