Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ah 'kay Had al ongeveer heel mijn controller afgerammeld, maar totnogtoe zonder resultaat ...
Heb vanavond voor de eerste keer B-spec gebruikt, 't is idd een eitje Ik denk dat ik eens een paar keer costa di amalfi ga laten rijden door m'n B-speccer en dan mooi alle centjes incasseren
Edit: typo ...
1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Jaja, maar hoe neem je effectief de foto zelf ??? Op select drukken legt het beeld stil, maar hoe druk je 'm af ???
Bij fotodrive heb je dan toch een menu met allerlei functies zoals zoom, van camera veranderen, beeldscherpte,... Volgens mij neem jij freedrive of hoe noemt dat? Bij photodrive worden er geen ronderecords bijgehouden, heb je een benzinemeter en kan je pitstops nemen. Bij freedrive heb je wel ronderecords, geen brandstofverbruik en rijden kost 5c fotodrive maar 3c.
Ah 'kay Had al ongeveer heel mijn controller afgerammeld, maar totnogtoe zonder resultaat ...
Heb vanavond voor de eerste keer B-spec gebruikt, 't is idd een eitje Ik denk dat ik eens een paar keer costa di amalfi ga laten rijden door m'n B-speccer en dan mooi alle centjes incasseren
Edit: typo ...
hoever zit je al?
tis echt een lastig spel, vooral met al die merken cups.
Bij fotodrive heb je dan toch een menu met allerlei functies zoals zoom, van camera veranderen, beeldscherpte,... Volgens mij neem jij freedrive of hoe noemt dat? Bij photodrive worden er geen ronderecords bijgehouden, heb je een benzinemeter en kan je pitstops nemen. Bij freedrive heb je wel ronderecords, geen brandstofverbruik en rijden kost 5c fotodrive maar 3c.
Toink Heb dat menu nog nooit gezien
Ik had eens fotodrive gedaan (kost idd 3 cr) en ik reed anderhalf rondje, stopte, en keek naar de replay, en toen was't gedaan ...
Ik kan wel foto's nemen in dat specifiek menu, maar dan staan ze stil
1994 Mercedes SL320
2016 Porsche Cayenne GTS
Ik had eens fotodrive gedaan (kost idd 3 cr) en ik reed anderhalf rondje, stopte, en keek naar de replay, en toen was't gedaan ...
je moet tijdens de replay op SELECT drukken, dan krijg je dat scherm waarover sepultura het had.
je moet tijdens de replay op SELECT drukken, dan krijg je dat scherm waarover sepultura het had.
Zal dat morgen ns proberen ... Thanks anyway, hopelijk lukt het !
Heb met m'n RUF CTR2 op trial mountain eens een tiental meter hoog gesprongen (op het einde van het recht stuk in reverse modus, vanaf het begin NOS gebruiken en aangezien hij een stage 4 Turbo heeft ...), daar wilk wel ns een foto van
1994 Mercedes SL320
2016 Porsche Cayenne GTS
Zal dat morgen ns proberen ... Thanks anyway, hopelijk lukt het !
Heb met m'n RUF CTR2 op trial mountain eens een tiental meter hoog gesprongen (op het einde van het recht stuk in reverse modus, vanaf het begin NOS gebruiken en aangezien hij een stage 4 Turbo heeft ...), daar wilk wel ns een foto van
rijdt ie goed? is de enigste supercar waarmee ik nog niet gereden heb.
in GT3 stuurde hij erg slecht maar met de nodige tuning (VDC, banden, gewicht,..) ging het al een pak beter.
Comment