wat is jullie mening eigenlijk over het rally-gedeelte van GT4? ik vind het alvast zéér goed en poepsimpel.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het grote "Gran Turismo 4" topic!
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door sepulturaHangt af van circuit tot circuit. Grand Canyon en ice arena vind ik echt lastig, de rest gaat nog wel. Enkel die 5'sec penalty is er te veel aan.
grand canyon en ice arena zijn gemakkelijk hoor, tenminste als je weet hoe het circuit te gebruiken.
Comment
-
by rally moet ge veel te veel afremmen, dan rij ik 60 door een bocht , en glij ik nog naar de buitenkant met mijn kont. en die andere wagens (celica, delta) rijden daar rustig door en ik alle moeite doen om mijn wagen recht te houden
swiss alps en yosemite 2 vind ik het leukst
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door michaelby rally moet ge veel te veel afremmen, dan rij ik 60 door een bocht , en glij ik nog naar de buitenkant met mijn kont. en die andere wagens (celica, delta) rijden daar rustig door en ik alle moeite doen om mijn wagen recht te houden
swiss alps en yosemite 2 vind ik het leukst
dat is net de truc aan het rally rijden -> high speed drifting!
Comment
-
Nu heb ik een zalige wagen gekocht, een Nissan Skyline 350GT-8. Op het eerste gezicht lijkt deze identiek aan de gewone Skyline 350 berline, tamelijk lelijk dus maar hij heeft een versnellingsbak met 8 verhoudingen. Dat ding schakelt echt zoals een formule1. In het echt is het een automatic maar als je manueel schakelt is dit echt een droombak. Vooraleer hij 200 rijd heb je 5 keer opgeschakeld en zijn top ligt op 350km/u met NOS toch want zonder stopt het op 310km/u. Jammer dat het een NA is hoewel met 450pk kom je geen pk's te kort maar het mocht nog extremer.
Comment
Comment