Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote "Gran Turismo 4" topic!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Pfff ik zit vast bij de Tourist Cup met die TT's . Alles gedaan behalve die Circuit van Tokyo. Er is wel altijd een TT die een grote voorsprong behaalt en daarna is hij niet haalbaar.
    En dat Nitro helpt nauwelijks
    EDIT: Zo, heb alles voltooid en de 'Le Mans' gewonnen Aan welke prijzen kan ik deelnemen met Le Mans?
    Last edited by ; 03/04/2005, 16:18.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex
      Nog beter:

Koop Audi A3 3.2, tune deze volledig, en je kan winnen:

A3 cup
      Hot hatch cup
      Schwarzwald liga A

En dan heb je een pikes peak, M3 GTR Race car, en die Volvo Estate
      Die A3 rijdt overigens erg lekker !!!

Is dat op dag 694 dat die zwarte LM auto's bij secondhand komen te staan ? En hoeveel kosten die ? Gewoon kwestie dat ik genoeg geld bijeenraap tegen dan ... Telkens de DTM in B-spec rijden en je hebt er een miljoen credits bij, in een kwartiertje
      Kan iemand dit uitleggen: met welke wagen, wat moet er aanstaan, hoe werk je met die B-spec?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mister V
        Kan iemand dit uitleggen: met welke wagen, wat moet er aanstaan, hoe werk je met die B-spec?

CLK DTM auto, die is te winnen bij de Silver Arrow race bij Mercedes zelf, en die kan je winnen met een volledig getunede SLR of SL65 (mss ook met andere auto's, maar met die is het makkelijk om te winnen).

Vervolgens zet je de zwaarste turbo op je CLK DTM (+/- 850pk, denk ik)

Je gaat naar European Events

Deutsche Touring Meisterschaft

Entry (witte beker kiezen)

B-spec kiezen voor het starten van de race

Je krijgt nu een scherm, als je naar links of rechts duwt, kan je bepalen of de auto sneller of trager moet rijden (kijk bovenaan op het scherm, daar staan nummers van 1 tem 5). Ik zet hem altijd op 5 totdat alle auto's voorbijgestoken zijn, en dan op 4 voor de rest van de race.
        Druk op het driehoekje --> 'overtake' knop wordt geactiveerd (zie je ook bovenaan)
        Druk op het rondje --> om in te pitten, hoef je nooit te doen bij DTM

Druk op R1 --> Je komt in het overzichtsscherm. Als je op L1+twee keer pijltje naar rechts doet, kan je de race 3* versnellen, zodat alles veel rapper gaat.

Meestal doe ik het zo:

B spec starten
        twee keer naar rechts duwen (Push hard)
        driehoekje duwen
        R1
        L1+rechts
        L1+rechts

En van zodra hij op positie 1 staat, 1* naar links duwen zodat je op "increased pace" (4) staat

Best eerst ns proberen in Sunday cup met een heel krachtige auto, dan kan je makkelijk eens alles uitzoeken En dan naar DTM hè

Je wint:

5* 15.000 (voor het winnen van elke race)
        75.000 (voor het winnen van het kampioenschap)
        750.000 (voor het verkopen van de CLKGTR die je wint)

Als je opnieuw alles wilt winnen: CLKGTR verkopen, en opnieuw die race doen (via de witte beker, zodat je ze automatisch alle vijf na elkaar racet), er verschijnt GEEN 'clear scores'-scherm

Succes, 't is echt makkelijk !
        1963 Land Rover Series IIa
        1994 Mercedes SL320
        2015 Land Rover Discovery SDV6
        2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• dat noem ik nog is goed uitgelegd zi

weet je deze ook: hoe win ik bij professional events die laatste race'kes (10)??????????!!!!!
          sjonge jonge, heb net geprobeerd met een mercedes clk gtr ofziets 2x 5de, ben dan maar gestopt.. zit op 26% nu mss al een auto waarmee het wel lukt?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Droes
            dat noem ik nog is goed uitgelegd zi

weet je deze ook: hoe win ik bij professional events die laatste race'kes (10)??????????!!!!!
            sjonge jonge, heb net geprobeerd met een mercedes clk gtr ofziets 2x 5de, ben dan maar gestopt.. zit op 26% nu mss al een auto waarmee het wel lukt?
            wat!, gaat da nie met de clk-gtr
            en ook nie met die laatste turbo en nos=>1100pk?

Comment

dat noem ik nog is goed uitgelegd zi

Oei, ik ging dat ook doen met de CLKGTR, best daje zegt dat het niet gaat !

Kga een beetje endurances doen, en pas die laatste race doen als ik mijn LM wagens heb ...

@ Proof: 'k ga dan toch maar el capitan doen, aangezien je die toch heel makkelijk kan winnen, lijkt me .. heb eens preview gedaan en er reed een SL65 mee en nog wat saai spul ... Met een SLR van 900pk moet het wel te doen zijn om die sukkels ervan te rijden, denk ik
              1994 Mercedes SL320
              2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door michael
                wat!, gaat da nie met de clk-gtr
                en ook nie met die laatste turbo en nos=>1100pk?
                ja hij had net 1000 pk ofzoiets denkek.. daar rijden auto's mee die zo'n mercedesje helemaal naar de poep rijden..

Comment

• @ alex69: heb die clk gtr al eens gewonnen en ook alle race'kes gereden, nu moet ik dus enkel nog die eerste race rijden met de witte beker om terug die clk gtr te winnen?

Comment

ja hij had net 1000 pk ofzoiets denkek.. daar rijden auto's mee die zo'n mercedesje helemaal naar de poep rijden..
                    idd, ik heb het ook geprobeerd... De eerste race heb ik gewonnen met de GTR, maar bij de tweede heb ik het gewoon opgegeven....

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
                    2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
                    2012-...
                    '07 BMW 118d

Comment

@ alex69: heb die clk gtr al eens gewonnen en ook alle race'kes gereden, nu moet ik dus enkel nog die eerste race rijden met de witte beker om terug die clk gtr te winnen?
                      die 'witte beker' betekent dat je alle races achtereen doet dus je moet ze alle vijf opnieuw doen.

Gewoon in B-spec, en het is voorbij in no time.

Voor de classic cups (up to 1970 models) zijn trouwens makkelijkst met een volledig getunede E-type Jaguar, die je wint bij British GT championship, die je makkelijk kan winnen met de XJ220LM, die je kan winnen bij ... weet het niet meer
                      1994 Mercedes SL320
                      2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• ik heb die GT World Championschip gedaan met mijn rode Polyphony F1

met een minolta is het ook perfect mogelijk.

Comment

CLK DTM auto, die is te winnen bij de Silver Arrow race bij Mercedes zelf, en die kan je winnen met een volledig getunede SLR of SL65 (mss ook met andere auto's, maar met die is het makkelijk om te winnen).

Vervolgens zet je de zwaarste turbo op je CLK DTM (+/- 850pk, denk ik)

Je gaat naar European Events

Deutsche Touring Meisterschaft

Entry (witte beker kiezen)

B-spec kiezen voor het starten van de race

Je krijgt nu een scherm, als je naar links of rechts duwt, kan je bepalen of de auto sneller of trager moet rijden (kijk bovenaan op het scherm, daar staan nummers van 1 tem 5). Ik zet hem altijd op 5 totdat alle auto's voorbijgestoken zijn, en dan op 4 voor de rest van de race.
                          Druk op het driehoekje --> 'overtake' knop wordt geactiveerd (zie je ook bovenaan)
                          Druk op het rondje --> om in te pitten, hoef je nooit te doen bij DTM

Druk op R1 --> Je komt in het overzichtsscherm. Als je op L1+twee keer pijltje naar rechts doet, kan je de race 3* versnellen, zodat alles veel rapper gaat.

Meestal doe ik het zo:

B spec starten
                          twee keer naar rechts duwen (Push hard)
                          driehoekje duwen
                          R1
                          L1+rechts
                          L1+rechts

En van zodra hij op positie 1 staat, 1* naar links duwen zodat je op "increased pace" (4) staat

Best eerst ns proberen in Sunday cup met een heel krachtige auto, dan kan je makkelijk eens alles uitzoeken En dan naar DTM hè

Je wint:

5* 15.000 (voor het winnen van elke race)
                          75.000 (voor het winnen van het kampioenschap)
                          750.000 (voor het verkopen van de CLKGTR die je wint)

Als je opnieuw alles wilt winnen: CLKGTR verkopen, en opnieuw die race doen (via de witte beker, zodat je ze automatisch alle vijf na elkaar racet), er verschijnt GEEN 'clear scores'-scherm

Succes, 't is echt makkelijk !
                          Lol, die B-spec is zo laf . Ik ben nu de nürnb.. aan het rijden . Maarja, eens ik het geld binnen heb zal ik het ook wel nog eens in A rijden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mister V
                            Lol, die B-spec is zo laf . Ik ben nu de nürnb.. aan het rijden . Maarja, eens ik het geld binnen heb zal ik het ook wel nog eens in A rijden.
                            booooo, 't is zo makkelijk in B-spec, ik doe dat nog graag

Surtout de "1000 miles" bij european hall
                            1994 Mercedes SL320
                            2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

Met een SLR van 900pk moet het wel te doen zijn om die sukkels ervan te rijden, denk ik
                              Moet wel te doen zijn

Kheb een rally met die polyphony f1 gereden lol (die van umbria ofzoiet)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Proof
                                Moet wel te doen zijn

Kheb een rally met die polyphony f1 gereden lol (die van umbria ofzoiet)
                                Wat was je rondetijd? Ik doe 1.35 met een standaard Audi R8 op qualify banden.

Comment

• BMW M3 GTR Race Car gewonnen!!!

Comment

• @alex: 2 van die zwarte wagens zijn te vinden in de late '90s (Toyota GT-one en Nissan R390 GT1) en de andere 2 bij Early 90's (Mazda 787B en Nissan R92CP(ofzoiets))

Comment

• Ik twijfel. Wat wordt het?
                                      BMW M5, Audi RS6 of E55 AMG?
                                      Wil zeker de RS6 maar hij heeft het minst aantal PK's.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audiboy
                                        Wil zeker de RS6 maar hij heeft het minst aantal PK's.
                                        Ja en? Het is een biturbo.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sepultura
                                          Ja en? Het is een biturbo.
                                          Dan koop ik 'm
                                          Nu nog alleen Berline of Avant ?

Comment

Working...
                                          X