Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Gisteren GT4 gekocht en vandaag alweer buiten. Het is gewoon mijn type spel niet. Ik had oorspronkelijk voor Burnout 3 willen kiezen maar was uitverkocht.
DUS:
GT4 GLOEDNIEUW, gekocht in de Free Record Shop op 2/04/2005 aan € 64,99 ik verkoop het voor € 52,00
Gisteren GT4 gekocht en vandaag alweer buiten. Het is gewoon mijn type spel niet. Ik had oorspronkelijk voor Burnout 3 willen kiezen maar was uitverkocht.
DUS:
GT4 GLOEDNIEUW, gekocht in de Free Record Shop op 2/04/2005 aan € 64,99 ik verkoop het voor € 52,00
OF
RUILEN tegen Burnout 3
PM mij voor meer info!
64€ is te veel betaald
52€ is niet veel minder dan 54€ zoals het in droomland,... ligt
ik heb het gekocht van een klasgenoot (45€) , zijn broer kwam thuis met gt4 en hij was het al aant spelen, dubbel dus
Sinds een paar dagen bezitter van een Playstation2 ... en GT4. Vroeger al eens geproeft van GT (welke weet ik niet meer) op een Playstation 1 ... Kan voorlopig geen carriere modus spelen, wegens geen memory card.
Vroeger zeer veel pc-racegames gespeeld, en dit spel is in feite een van men eerste ervaring op console gebied.
GT4 is gewoon verbluffend, op grafisch gebied gesproken dan ... ook vlotte beelden (niet evident op een PC!). Ook geniaal is de keuze aan wagens ... en circuits (en ik zit nog niet eens in de carriere mode). Het detail van zowel wagens als cicruits is ... onverbeterlijk, lijkt het wel.
Bij de minpunten plaats ik de besturing, die nogal flipperkast-achtig is (combinatie van te gevoelige besturen en te smalle wegen). De besturing op "rally" circuits is gewoon rampzalig slecht, en verre van plezant. Het lijkt alsof de besturing gewoon niet ligt met bepaalde circuits; zeker de off-road circuits, maar ook bvb Nordschleife, dat veel te smal lijkt ...
Anyway; positieve punten zijn nog; de ghost mode (altijd leuk), de AI van de andere wagens (die blijkbaar af en toe eens foutjes maken).
Al bij al een leuk spel ... nu nog een memory-card gaan halen, en dan kan de carriere mode ook van start gaan.
Qua totaal, zeker geen slecht spel (integendeel), maar zeker niet het beste race-spel tout court ...
Alleen de Nurburgring is nogal smal, maar dat is dan ook zo in werkelijkheid hè...
Ja, maar niet ZO smal ...
Je moet eens tellen in wagenbreedtes ... hoe breed is het circuit ongeveer ? 3, 4 ... 5 wagens breed (theoretisch gesproken he ... zij aan zij). Het leek mij 2 en een half in het spel ...
64€ is te veel betaald
52€ is niet veel minder dan 54€ zoals het in droomland,... ligt
ik heb het gekocht van een klasgenoot (45€) , zijn broer kwam thuis met gt4 en hij was het al aant spelen, dubbel dus
€ 64 was de prijs in de FRS. Ja ik weet dat dit te duur is want in de MediaMarkt gaat het voor € 56. Maar in de FRS loopt de actie 2+1 gratis en daar weegt het prijsverschil tussen mediamarkt niet tegen op. Ik heb zomaar even een spel van 59,99 gratis gekregen. Je mag kiezen uit het hele gamma, dus ook de nieuwste.
Ik ben niet zo'n geduldig gamer. Ik wil m'n spel insteken en gamen zonder veel gezever (rijbewijs halen...) erbij. Ook ben ik meer een liefhebber van de crash-racegames, waar letterlijk stukken kunnen vallen (Carmageddon, remember?) Daarmee dat ik uit ben op Burnout 3, racen en crashen voor punten.
Comment