Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote "Gran Turismo 4" topic!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Audiboy
    Dan koop ik 'm
    Nu nog alleen Berline of Avant ?

Avant !

.....
    nls2000

Comment

• berline, avant is lelijk, E55 is *** geluid, M5 weet ik niks van
      ja kan rally rijden met de RS6

Comment

• Berline dan staat die achtervleugel hem beter want een avant met achtervleugel .

Comment

• zouden we geen nieuw topic maken by 2000posts want het word wel erg groot he

Comment

• Nee 1 topic is genoeg.

Comment

• Heb de berline versie gekocht en hij rijdt super goed.
              Maar ik ga 'm zeker en alvast tunen tot iets meer dan 500PK
              Daarna zie ik wel.

Comment

• GT4 TE KOOP OF TE RUIL

Gisteren GT4 gekocht en vandaag alweer buiten. Het is gewoon mijn type spel niet. Ik had oorspronkelijk voor Burnout 3 willen kiezen maar was uitverkocht.

DUS:

GT4 GLOEDNIEUW, gekocht in de Free Record Shop op 2/04/2005 aan € 64,99 ik verkoop het voor € 52,00

OF

RUILEN tegen Burnout 3

PM mij voor meer info!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lord Speedy
                  Berline dan staat die achtervleugel hem beter want een avant met achtervleugel .
                  Je gaat toch geen spoiler zetten op een RS6?
                  Kan goed zijn dat het beter is, maar als het de auto lelijk maakt komt er bij mij geen spoiler...

Als je een Elise hebt moet je er een spoiler opzetten, staat perfect. Dan lijkt het al op een Exige
                  nls2000

Comment

• @Peeka, waarom is het uw type spel niet?
                    nls2000

Comment

• ik zou dat spel niet verkopen peeka
                      speel het eens een paar dagen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nls
                        Je gaat toch geen spoiler zetten op een RS6?
                        Kan goed zijn dat het beter is, maar als het de auto lelijk maakt komt er bij mij geen spoiler...

Als je een Elise hebt moet je er een spoiler opzetten, staat perfect. Dan lijkt het al op een Exige
                        Bij een elise is het ook een must, die wagen is kweetnie hoe staartlastig zonder.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PeeKa
                          GT4 TE KOOP OF TE RUIL

Gisteren GT4 gekocht en vandaag alweer buiten. Het is gewoon mijn type spel niet. Ik had oorspronkelijk voor Burnout 3 willen kiezen maar was uitverkocht.

DUS:

GT4 GLOEDNIEUW, gekocht in de Free Record Shop op 2/04/2005 aan € 64,99 ik verkoop het voor € 52,00

OF

RUILEN tegen Burnout 3

PM mij voor meer info!

64€ is te veel betaald
                          52€ is niet veel minder dan 54€ zoals het in droomland,... ligt
                          ik heb het gekocht van een klasgenoot (45€) , zijn broer kwam thuis met gt4 en hij was het al aant spelen, dubbel dus

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sepultura
                            Bij een elise is het ook een must, die wagen is kweetnie hoe staartlastig zonder.
                            Ah, dan kwam het nog goed uit ook!
                            nls2000

Comment

• Sinds een paar dagen bezitter van een Playstation2 ... en GT4. Vroeger al eens geproeft van GT (welke weet ik niet meer) op een Playstation 1 ... Kan voorlopig geen carriere modus spelen, wegens geen memory card.

Vroeger zeer veel pc-racegames gespeeld, en dit spel is in feite een van men eerste ervaring op console gebied.

GT4 is gewoon verbluffend, op grafisch gebied gesproken dan ... ook vlotte beelden (niet evident op een PC!). Ook geniaal is de keuze aan wagens ... en circuits (en ik zit nog niet eens in de carriere mode). Het detail van zowel wagens als cicruits is ... onverbeterlijk, lijkt het wel.

Bij de minpunten plaats ik de besturing, die nogal flipperkast-achtig is (combinatie van te gevoelige besturen en te smalle wegen). De besturing op "rally" circuits is gewoon rampzalig slecht, en verre van plezant. Het lijkt alsof de besturing gewoon niet ligt met bepaalde circuits; zeker de off-road circuits, maar ook bvb Nordschleife, dat veel te smal lijkt ...

Anyway; positieve punten zijn nog; de ghost mode (altijd leuk), de AI van de andere wagens (die blijkbaar af en toe eens foutjes maken).

Al bij al een leuk spel ... nu nog een memory-card gaan halen, en dan kan de carriere mode ook van start gaan.

Qua totaal, zeker geen slecht spel (integendeel), maar zeker niet het beste race-spel tout court ...

Comment

• Alleen de Nurburgring is nogal smal, maar dat is dan ook zo in werkelijkheid hè...

Ik ken in ieder geval geen spel die dit kan evenaren.
                                nls2000

Comment

Alleen de Nurburgring is nogal smal, maar dat is dan ook zo in werkelijkheid hè...
                                  Ja, maar niet ZO smal ...

Je moet eens tellen in wagenbreedtes ... hoe breed is het circuit ongeveer ? 3, 4 ... 5 wagens breed (theoretisch gesproken he ... zij aan zij). Het leek mij 2 en een half in het spel ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audiboy
                                    Ik twijfel. Wat wordt het?
                                    BMW M5, Audi RS6 of E55 AMG?
                                    Wil zeker de RS6 maar hij heeft het minst aantal PK's.
                                    M5 niet ! Veel te "log".

@Maxime: bij die driving missions moet je het soms smerig spelen (bv. rammen enz)

En hebben jullie dat ook soms dat als je hard crashed tegen de decor bv. dat je zo'n paar seconden of langer moet wachten eer hij optrekt ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door michael
                                      64€ is te veel betaald
                                      52€ is niet veel minder dan 54€ zoals het in droomland,... ligt
                                      ik heb het gekocht van een klasgenoot (45€) , zijn broer kwam thuis met gt4 en hij was het al aant spelen, dubbel dus
                                      € 64 was de prijs in de FRS. Ja ik weet dat dit te duur is want in de MediaMarkt gaat het voor € 56. Maar in de FRS loopt de actie 2+1 gratis en daar weegt het prijsverschil tussen mediamarkt niet tegen op. Ik heb zomaar even een spel van 59,99 gratis gekregen. Je mag kiezen uit het hele gamma, dus ook de nieuwste.

voor mijn part laat ik het gaan voor 50 euro, dat is nog steeds €4 goedkoper dan een even nieuw in de winkel. Het mijn is één dag oud.

Comment

• welke spel heb je gratis gekregen?

Comment

@Peeka, waarom is het uw type spel niet?
                                          Ik ben niet zo'n geduldig gamer. Ik wil m'n spel insteken en gamen zonder veel gezever (rijbewijs halen...) erbij. Ook ben ik meer een liefhebber van de crash-racegames, waar letterlijk stukken kunnen vallen (Carmageddon, remember?) Daarmee dat ik uit ben op Burnout 3, racen en crashen voor punten.

Comment

Working...
                                          X