Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote "Gran Turismo 4" topic!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door PeeKa
    Ik ben niet zo'n geduldig gamer. Ik wil m'n spel insteken en gamen zonder veel gezever (rijbewijs halen...) erbij. Ook ben ik meer een liefhebber van de crash-racegames, waar letterlijk stukken kunnen vallen (Carmageddon, remember?) Daarmee dat ik uit ben op Burnout 3, racen en crashen voor punten.
    De rijbewijzen zijn het enige struikelblok van GT4. Geld verdien je supersimpel (met die leuke B-spec ).

Maar GT4 is niet echt een spel dat je kan vergelijken met Carmegeddon en Burnout, dat wist je toch op voorhand.

(btw: *nostalgie* idd: carmegeddon was een zalig spel: mensen en hondjes aan de kant vegen met auto's die dan nog eens uitgerust zijn met draaiende scherpe toestanden om nog meer bloed te veroorzaken, wat een tijden )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audiboy
      Ik twijfel. Wat wordt het?
      BMW M5, Audi RS6 of E55 AMG?
      Wil zeker de RS6 maar hij heeft het minst aantal PK's.
      doe zoals mij, koop je alledrie!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PeeKa
        GT4 TE KOOP OF TE RUIL

Gisteren GT4 gekocht en vandaag alweer buiten. Het is gewoon mijn type spel niet. Ik had oorspronkelijk voor Burnout 3 willen kiezen maar was uitverkocht.

DUS:

GT4 GLOEDNIEUW, gekocht in de Free Record Shop op 2/04/2005 aan € 64,99 ik verkoop het voor € 52,00

OF

RUILEN tegen Burnout 3

PM mij voor meer info!

Mag dit? zomaar games verkopen of dit forum?

whatever, probeer games.telenet.be/forum es -> buy and sell

good luck, btw meer een arcade racer zéker? of wil je gwn genieten van die prachtige schademodellen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door simon
          Mwhatever, probeer games.telenet.be/forum es -> buy and sell
          ah ik zit ook op dat forum al enkele jaren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Yannick R
            ah ik zit ook op dat forum al enkele jaren
            ik sinds april 2003.

hier al wat langer

Comment

Mag dit? zomaar games verkopen of dit forum?

whatever, probeer games.telenet.be/forum es -> buy and sell

good luck, btw meer een arcade racer zéker? of wil je gwn genieten van die prachtige schademodellen?
              Genieten van schademodellen, 'k vind zoiets fantastisch!

Games verkopen die autogerelateerd zijn kunnen door de beugel ja

En ja, GT4 is me allemaal net iets té serieus om er echt fun aan te beleven, althans voor mij toch! En geen schademodellen, dat is en blijft een minpunt aan deze verder sublieme topper.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mister V
                De rijbewijzen zijn het enige struikelblok van GT4. Geld verdien je supersimpel (met die leuke B-spec ).

Maar GT4 is niet echt een spel dat je kan vergelijken met Carmegeddon en Burnout, dat wist je toch op voorhand.

(btw: *nostalgie* idd: carmegeddon was een zalig spel: mensen en hondjes aan de kant vegen met auto's die dan nog eens uitgerust zijn met draaiende scherpe toestanden om nog meer bloed te veroorzaken, wat een tijden )
                Nog eens herhalen

Ik heb zaterdag 3 spellen gekocht in de FRS. Er loopt momenteel een 2+1 gratis actie op hun hele gamma spellen. Ik wou Burnout 3 kopen, maar die bleek uitverkocht. Maar ik was ook al lang aan het denken aan GT4, maar minder zeker (en ja, ik was me bewust van de grote verschillen ). Door die 2+1 heb ik me laten verleiden en dus GT4, Splinter Cell 3 en Dragon Ball Z: Budokaï 3 gekocht. Waarvan één van de 2 goedkoopste (€ 59,99) gratis was.

GT4 bevalt me dus toch niet (mijn persoonlijke smaak, niets te maken met kwaliteit van het spel) en daarmee gaat hij alweer buiten.

Comment

• heeft er al iemand de polyphony formula championschip uitgespeeld? man man da is zot moeilijk!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sepultura
                    Wat was je rondetijd? Ik doe 1.35 met een standaard Audi R8 op qualify banden.
                    lol geen id, maar was wel maf
                    Missch doe ik het eens opnieuw om te zien wat ek haalde. Maar hij vloog wel af en toe door de lucht, die audi is ook een vd betere wagens imo.

Gisteren wat voor de fun wagens gekocht (spyker, viper team oreca, callaway, tommy kiara ofzoiet,...)

Comment

heeft er al iemand de polyphony formula championschip uitgespeeld? man man da is zot moeilijk!
                      Is ook het enige dat ik nog moet doen, wel nog nt aan begonnen.
                      Maar kvind het wel goed dat ze deze keer een F1 race erin gestoken hebben. In gt3 had je die wagen ook maar geen race tg F1's.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xius001
                        In GT3 was ook een F1 race, dezelfde als in GT4.
                        ow, weet ik niet meer, blijkbaar gemist daar ofzo :/ sterk

*wtf, forum zet reactie voor post waar ik op reageer, ook sterk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Proof
                          Is ook het enige dat ik nog moet doen, wel nog nt aan begonnen.
                          Maar kvind het wel goed dat ze deze keer een F1 race erin gestoken hebben. In gt3 had je die wagen ook maar geen race tg F1's.
                          In GT3 was ook een F1 race, dezelfde als in GT4.

Comment

• dragon ball Z

dat is nu toch echt niet plezant he

Comment

• Staat die F1 nog steeds uitsluitend op Medium Slicks? Of kan je er nu ook economy banden opsteken?

Comment

• mijn TVR griffith 500 heeft nu 476pk en 996kg
                                ik ben british gt aant racen, en een van mijn tegenstanders is een xj220 roadcar
                                en hij kan mij niet volgen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Earman
                                  @alex: 2 van die zwarte wagens zijn te vinden in de late '90s (Toyota GT-one en Nissan R390 GT1) en de andere 2 bij Early 90's (Mazda 787B en Nissan R92CP(ofzoiets))
                                  Thanks you !!!

Ik heb net driving mission met die Avantimes voltooid, sjonge, wat zijn dat sucky auto's Bij het afsnijden van de eerste chicane zat ik keihard tegen een andere sukkel, hoppa; 5 sec penalty En bij de laatste bocht (scherpe rechts) wou die klote coupé-monovolume maar niet draaien en ik ging voluit de zandbak in, heb dan maar 'achter mij gekeken' (R1) en zo de tweede in mijn gat laten knallen om toch nog als eerste over de meet te komen

Die 3-lap battles zijn echt wel niet normaal
                                  1963 Land Rover Series IIa
                                  1994 Mercedes SL320
                                  2015 Land Rover Discovery SDV6
                                  2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Proof
                                    lol geen id, maar was wel maf
                                    Missch doe ik het eens opnieuw om te zien wat ek haalde. Maar hij vloog wel af en toe door de lucht, die audi is ook een vd betere wagens imo.

Gisteren wat voor de fun wagens gekocht (spyker, viper team oreca, callaway, tommy kiara ofzoiet,...)
                                    Oreca Viper is lekkere auto ! Ik heb die gekocht voor American events, met nog supercharger en NA tuning erop, en hij trekt vlot weg van auto's die gelijk vier keer duurder zijn (Panoz Esperante)
                                    1963 Land Rover Series IIa
                                    1994 Mercedes SL320
                                    2015 Land Rover Discovery SDV6
                                    2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex
                                      Thanks you !!!

Ik heb net driving mission met die Avantimes voltooid, sjonge, wat zijn dat sucky auto's Bij het afsnijden van de eerste chicane zat ik keihard tegen een andere sukkel, hoppa; 5 sec penalty En bij de laatste bocht (scherpe rechts) wou die klote coupé-monovolume maar niet draaien en ik ging voluit de zandbak in, heb dan maar 'achter mij gekeken' (R1) en zo de tweede in mijn gat laten knallen om toch nog als eerste over de meet te komen

Die 3-lap battles zijn echt wel niet normaal
                                      L1

ja die 3 lap battle's zijn een echte pain in the ass jong, ook die 1 lap magic.

edit: iemand op het officiële GT4 forum postte dit "And most of those licenses are virtually impossible without the wheel."
                                      Last edited by ; 04/04/2005, 15:33.

Comment

• Welke musclecar gebruiken jullie? En voor de Europese: welke hatch? Welke voor zwarte woud A, en welke oldtimers?

Hele boterham dus.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mister V
                                          Welke musclecar gebruiken jullie? En voor de Europese: welke hatch? Welke voor zwarte woud A, en welke oldtimers?

Hele boterham dus.
                                          koop de Buick Special.

beide musclecar cupkes gewonnen zonder tuning behalve banden

voor Zwartwoud A heb ik een getunede M-B 190 EVO gebruikt
                                          voor European hot hatch denk ik een Golf V GTI met ongeveer 450pk
                                          Last edited by ; 04/04/2005, 17:28.

Comment

Working...
                                          X