Ik heb de Shelby cobra als musclecar gebruikt, veel knapper (en beter) dan die zware amerikaanse bakken...
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het grote "Gran Turismo 4" topic!
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door nlsIk heb de Shelby cobra als musclecar gebruikt, veel knapper (en beter) dan die zware amerikaanse bakken...
400m in net géén 10sec
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PeeKaVoor u is dat mss kinderachtig en onnozel voor mij is dat pure nostalgie. DBZ bestond al toen jij nog niet geboren was. En ik vind dit (vecht)spel fantastisch, problemen mee?
maar de laatste tijd speel ik er niet meer zoveel op.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door simonik heb in mijn garage een banana yellow '71 charger super bee 426 hemi v8 staan met 750pk en alles customized met R5 banden erop. man man dat rijdt écht goed hoor.
400m in net géén 10sec
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alexOreca Viper is lekkere auto ! Ik heb die gekocht voor American events, met nog supercharger en NA tuning erop, en hij trekt vlot weg van auto's die gelijk vier keer duurder zijn (Panoz Esperante)
was een van mijn favo auto's uit gt3 ook...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PeeKaVoor u is dat mss kinderachtig en onnozel voor mij is dat pure nostalgie. DBZ bestond al toen jij nog niet geboren was. En ik vind dit (vecht)spel fantastisch, problemen mee?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alexCLK DTM auto, die is te winnen bij de Silver Arrow race bij Mercedes zelf, en die kan je winnen met een volledig getunede SLR of SL65 (mss ook met andere auto's, maar met die is het makkelijk om te winnen).
Vervolgens zet je de zwaarste turbo op je CLK DTM (+/- 850pk, denk ik)
Je gaat naar European Events
Deutsche Touring Meisterschaft
Entry (witte beker kiezen)
B-spec kiezen voor het starten van de race
Je krijgt nu een scherm, als je naar links of rechts duwt, kan je bepalen of de auto sneller of trager moet rijden (kijk bovenaan op het scherm, daar staan nummers van 1 tem 5). Ik zet hem altijd op 5 totdat alle auto's voorbijgestoken zijn, en dan op 4 voor de rest van de race.
Druk op het driehoekje --> 'overtake' knop wordt geactiveerd (zie je ook bovenaan)
Druk op het rondje --> om in te pitten, hoef je nooit te doen bij DTM
Druk op R1 --> Je komt in het overzichtsscherm. Als je op L1+twee keer pijltje naar rechts doet, kan je de race 3* versnellen, zodat alles veel rapper gaat.
Meestal doe ik het zo:
B spec starten
twee keer naar rechts duwen (Push hard)
driehoekje duwen
R1
L1+rechts
L1+rechts
En van zodra hij op positie 1 staat, 1* naar links duwen zodat je op "increased pace" (4) staat
Best eerst ns proberen in Sunday cup met een heel krachtige auto, dan kan je makkelijk eens alles uitzoeken En dan naar DTM hè
Je wint:
5* 15.000 (voor het winnen van elke race)
75.000 (voor het winnen van het kampioenschap)
750.000 (voor het verkopen van de CLKGTR die je wint)
Als je opnieuw alles wilt winnen: CLKGTR verkopen, en opnieuw die race doen (via de witte beker, zodat je ze automatisch alle vijf na elkaar racet), er verschijnt GEEN 'clear scores'-scherm
Succes, 't is echt makkelijk !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mister VIk snap er niets meer van: dit lukt gewoon weg niet meer? De eerste keer ging dit perfect maar nu schijnt het maar niet te lukken . En ik heb het geld nodig
als je geld nodig hebt doe dan eens wat van die Special Conditions, je krijgt daar auto's die soms 265k Cr. waard zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door simonwat lukt er niet? winnen?
als je geld nodig hebt doe dan eens wat van die Special Conditions, je krijgt daar auto's die soms 265k Cr. waard zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mister VWelja, winnen in b-spec schijnt niet meer te lukken, terwijl dit de eerste keer perfect ging. Vreemd
als je goede auto hebt kan er weinig misgaan. Buiten als je hem steeds op 5 laat rijden ^^
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Proofveel hangt af van je autokeuze... welke race doe je en met welke auto?
als je goede auto hebt kan er weinig misgaan. Buiten als je hem steeds op 5 laat rijden ^^
Comment
-
Hiernet in Special conditions met een Lancie Delta S2 de derde race van normal gereden.
Wat kom ik daar tegen in de eerste race.. een Renault Clio V6 ph.2!!!!
Ik als 'Renault kenner' kan jullie zeggen dat dit echt belachelijk is, de Clio V6 is nooooooit gebruikt in rallye verband.
Toch wel een grove fout van de GT4-makers om een Renault Clio V6 rallye te laten rijden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DroesHiernet in Special conditions met een Lancie Delta S2 de derde race van normal gereden.
Ik als 'Renault kenner' kan jullie zeggen dat dit echt belachelijk is, de Clio V6 is nooooooit gebruikt in rallye verband.
Toch wel een grove fout van de GT4-makers om een Renault Clio V6 rallye te laten rijden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DroesHiernet in Special conditions met een Lancie Delta S2 de derde race van normal gereden.
Je kan nooit raden welke wagen het snelste was (buiten mezelf gerekend) ... Een Mitsubishi Pajero !!!
En die won dus van een BMW 3 touringcar ...
Realisme ??? En geen enkele van die touringcar kon dus die Pajero voorbijsteken !!!
Comment
Comment