Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote "Gran Turismo 4" topic!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Audiboy
    Met welke auto's hebben jullie deelgenomen aan de Special Conditions (Rally)? (Moeilijkheid: Normal) De Easy heb ik met de pikes peak gedaan, was echt een makkie maar de normals zijn niet te doen met die PIkes Peak.
    Pikes peak? dewelke? die knappe Audi of die beestige suzuki? met die 2de zouden geen enkele rally's een probleem vormen.

ik heb elke rally gereden met een RSC rally raid car, getuned (zwaardere turbo erop) en piece of cake.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door simon
      Pikes peak? dewelke? die knappe Audi of die beestige suzuki? met die 2de zouden geen enkele rally's een probleem vormen.

ik heb elke rally gereden met een RSC rally raid car, getuned (zwaardere turbo erop) en piece of cake.
      Dat is de 4X4 van Audi daar, prachtige SUV. Heerlijk om daarmee te rally'en.
      Ook dat Quattro speelt een belangrijke rol!
      Maar een minpunt is dat hij moeilijk naar 2de versnelling overschakelt. Bij de 1ste schreeuwt de motor heel hard..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Sels
        @Audiboy, Ik heb dus de 24h van de Nürburgring gewonnen met die BMW GTR Race Car, met wel Turbo Stage 4 op (Cr. 80.000)

Nu heb ik zo'n bangelijke F1, hoe rijd 'ie?
        Ah oké, fijn dat je me dat laat weten! Zal ik ook doen!

Comment

Dat is de 4X4 van Audi daar, prachtige SUV. Heerlijk om daarmee te rally'en.
          Ook dat Quattro speelt een belangrijke rol!
          Maar een minpunt is dat hij moeilijk naar 2de versnelling overschakelt. Bij de 1ste schreeuwt de motor heel hard..
          Rij jij manueel of automatisch?

Comment

Rij jij manueel of automatisch?
            Automatisch of course! Veel gemakelijker

Comment

Automatisch of course! Veel gemakelijker
              de échte venten rijden nog manueel (zoals ik )

het is vreemd, ik kan écht niet rijden automatisch.
              dat komt waarschijnlijk omdat ik altijd al manueel rij in race games

Comment

• -Wat win je bij de 4h van de Nürburgring?

-Ik zou dit willen doen met men F1, maar ik krijg er geen sport-tyres onder

Hoe kan ik dit oplossen?

Comment

-Ik zou dit willen doen met men F1, maar ik krijg er geen sport-tyres onder

Hoe kan ik dit oplossen?
                  Niet.

Daarnet de aflevering van deze week gezien van Fifth Gear en GT4 kwam ook aan bod, Tiff Needell (irl racepiloot) mocht tegen de maker van GT4 racen, in het spel...en Tiffy kreeg op zijn doos

Maar hij zei wel dat het het meest reallistische spel ooit was dat hij al gezien heeft!
                  Zo kon hij met de M3 net driften zoals in het echt, de Civic Type-R had in een bocht onderstuur als je gas gaf zoals irl en het circuit van Le Mans was exact hetzelfde zoals hij er irl op geraced heeft...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xius001
                    Niet.
                    Ah, ok, met welke auto doe ik dan de 4h van de Nürburgring het best?

BMW M3 GTR Race Car?

Comment

Daarnet de aflevering van deze week gezien van Fifth Gear en GT4 kwam ook aan bod
                      Op internet of TV?

Als het op internet was, waar dan?

Comment

• Technisch gezien was et op mijn pc

Maar das ot

Comment

Technisch gezien was et op mijn pc
                          Waar erges van gedownload? Zeg het

Comment

Waar erges van gedownload? Zeg het
                            Final gear

Comment

• Met welke auto moet ik nu de 4h van de Nürburgring doen?

BMW M3 GTR Race Car ?
                              Last edited by ; 06/04/2005, 16:11.

Comment

• Kan iemand vertellen wanneer je die black le mans'en kan kopen in 2de hands?

Kan iemand me vertellen waar het geld te winnen: ik heb nu zo'n 1.700.000 credits, maar dat is bijlange niet genoeg (ik dacht dat je er zo'n 8.500.000 nodig had).

Met de DTM-truc lukt het gewoon niet meer? Ik snap er werkelijk niets van, 2 keer is het gelukt, nu eindig ik laatste in de eerste race, 3de in de laatste, en de rest win ik, maar dat is niet genoeg? Zou ik een andere touring car kopen? Maar ik wil wel zeker zijn van dat geld, want ik wil die LM-karren.

Comment

Met welke auto moet ik nu de 4h van de Nürburgring doen?

BMW M3 GTR Race Car ?

SLR ofzo, uw tegenstand is belachelijk traag. En je wint de Chapparal 2D Race Car

Comment

• Heeft er hier niemand cheats voor de ps2 ? eNéé kben bezig met het spel uit te spelen zit aan 51 % ofzo! maar heb hier een paar memorys liggen en wil een ander profiel aan maken voor een beetje serieus te brielen ? Met een volledig uitgespeelde versie...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door VaNdIe
                                      Heeft er hier niemand cheats voor de ps2 ? eNéé kben bezig met het spel uit te spelen zit aan 51 % ofzo! maar heb hier een paar memorys liggen en wil een ander profiel aan maken voor een beetje serieus te brielen ? Met een volledig uitgespeelde versie...
                                      Heb jij ook GT4!?
                                      51pr.

Ja, ik heb ook een extra mermory card nodig, want mijn broertje wilt ook een eigen profiel.

Comment

Je kan enkel 205 Rallycar winnen, die 205 turbo non-rally moet je kopen dacht ik.
                                        rallycar is juist..
                                        de non-rally moet je toch echt winnen hoor.. niet te koop!

Comment

Niet.

Daarnet de aflevering van deze week gezien van Fifth Gear en GT4 kwam ook aan bod, Tiff Needell (irl racepiloot) mocht tegen de maker van GT4 racen, in het spel...en Tiffy kreeg op zijn doos

Maar hij zei wel dat het het meest reallistische spel ooit was dat hij al gezien heeft!
                                          Zo kon hij met de M3 net driften zoals in het echt, de Civic Type-R had in een bocht onderstuur als je gas gaf zoals irl en het circuit van Le Mans was exact hetzelfde zoals hij er irl op geraced heeft...
                                          Tiff Needel, kwam die vroeger niet ook in TG?

btw ik ben deze middag achter een Kingston 512Mb USB stick gegaan, dus straks mogen jullie mijn GT4 foto's verwachten.

Comment

Working...
                                          X