Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Met welke auto's hebben jullie deelgenomen aan de Special Conditions (Rally)? (Moeilijkheid: Normal) De Easy heb ik met de pikes peak gedaan, was echt een makkie maar de normals zijn niet te doen met die PIkes Peak.
Pikes peak? dewelke? die knappe Audi of die beestige suzuki? met die 2de zouden geen enkele rally's een probleem vormen.
ik heb elke rally gereden met een RSC rally raid car, getuned (zwaardere turbo erop) en piece of cake.
Pikes peak? dewelke? die knappe Audi of die beestige suzuki? met die 2de zouden geen enkele rally's een probleem vormen.
ik heb elke rally gereden met een RSC rally raid car, getuned (zwaardere turbo erop) en piece of cake.
Dat is de 4X4 van Audi daar, prachtige SUV. Heerlijk om daarmee te rally'en.
Ook dat Quattro speelt een belangrijke rol!
Maar een minpunt is dat hij moeilijk naar 2de versnelling overschakelt. Bij de 1ste schreeuwt de motor heel hard..
Dat is de 4X4 van Audi daar, prachtige SUV. Heerlijk om daarmee te rally'en.
Ook dat Quattro speelt een belangrijke rol!
Maar een minpunt is dat hij moeilijk naar 2de versnelling overschakelt. Bij de 1ste schreeuwt de motor heel hard..
-Ik zou dit willen doen met men F1, maar ik krijg er geen sport-tyres onder
Hoe kan ik dit oplossen?
Niet.
Daarnet de aflevering van deze week gezien van Fifth Gear en GT4 kwam ook aan bod, Tiff Needell (irl racepiloot) mocht tegen de maker van GT4 racen, in het spel...en Tiffy kreeg op zijn doos
Maar hij zei wel dat het het meest reallistische spel ooit was dat hij al gezien heeft!
Zo kon hij met de M3 net driften zoals in het echt, de Civic Type-R had in een bocht onderstuur als je gas gaf zoals irl en het circuit van Le Mans was exact hetzelfde zoals hij er irl op geraced heeft...
Kan iemand vertellen wanneer je die black le mans'en kan kopen in 2de hands?
Kan iemand me vertellen waar het geld te winnen: ik heb nu zo'n 1.700.000 credits, maar dat is bijlange niet genoeg (ik dacht dat je er zo'n 8.500.000 nodig had).
Met de DTM-truc lukt het gewoon niet meer? Ik snap er werkelijk niets van, 2 keer is het gelukt, nu eindig ik laatste in de eerste race, 3de in de laatste, en de rest win ik, maar dat is niet genoeg? Zou ik een andere touring car kopen? Maar ik wil wel zeker zijn van dat geld, want ik wil die LM-karren.
Daarnet de aflevering van deze week gezien van Fifth Gear en GT4 kwam ook aan bod, Tiff Needell (irl racepiloot) mocht tegen de maker van GT4 racen, in het spel...en Tiffy kreeg op zijn doos
Maar hij zei wel dat het het meest reallistische spel ooit was dat hij al gezien heeft!
Zo kon hij met de M3 net driften zoals in het echt, de Civic Type-R had in een bocht onderstuur als je gas gaf zoals irl en het circuit van Le Mans was exact hetzelfde zoals hij er irl op geraced heeft...
Tiff Needel, kwam die vroeger niet ook in TG?
btw ik ben deze middag achter een Kingston 512Mb USB stick gegaan, dus straks mogen jullie mijn GT4 foto's verwachten.
Comment