Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote "Gran Turismo 4" topic!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Dodge RAM getuned, 530pk supercharged V8 met 874Nm
    haalt top van bijna 290 km/u
    vreemd genoeg had ik enorm veel problemen met de tractie, uiteindelijk na een uur tweaken aan versnellingsbak, lsd, vdc en banden heb ik eindelijk de ultieme verhouding gevonden.

Hier staat de vering op het laagste

En hier op het hoogste

Nog een fotootje van het track-testing op Apricot Hill

Do you like it?

Comment

• Viper SRT-10, zalige bak met prachtig geluid (vooral vol gas bij 3500rpm - 4500rpm)
      voorlopig untweaked, enkel TCS disabled

lekker driften

Comment

• Ik heb +/-500.000cr. Ik ga ook een Viper kopen. Doen?

Comment

• Mijn 3 nieuwe

RUF CTR2
          VW GOLF V GTI
          Nissan 350Z Gran Turismo Edition

Heb geen zin om de foto's te uploaden, sorry!

Morgen of straks komt er nog een Viper SRT-10 bij, dan heb ik in de 50 auto's..
          Last edited by ; 07/04/2005, 22:08.

Comment

• 9.4 milj credits. Ik kan niet wachten op die black cars. Ze kunnen maar zien dat ze goed zijn !

Comment

• Kun je eigelijk nog velgen bijwinnen??
              Op GTP forums zie ik wagens staan met velgen die ik nog nooit gezien heb.

Comment

• used velgen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door michael
                  used velgen
                  Merci
                  Weet jij toevallig ook hoe je bijvoorbeeld M3 velgen onder een 330i legt??

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CHE 2
                    Merci
                    Weet jij toevallig ook hoe je bijvoorbeeld M3 velgen onder een 330i legt??
                    Wachten tot die velgen bij used verschijnen...

Comment

• Damn, die posts gaan hier rap! Ik heb hier een post geplaatst enkele dagen geleden en ik vind hem dus absoluut niet meer terug!

Mijn vraag was de volgende:
                      Wat moet je doen als je bij World Circuits of City Races en mss bij nog andere voor race kiest? Je start in de pits, je staat laatste en je weet absoluut niet hoeveel laps je moet rijden? Doe ik iets verkeerd of hoe zit dat eigenlijk?

En dan nog iets? Hoe schakel ik die tractiecontrole enz uit?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete
                        Damn, die posts gaan hier rap! Ik heb hier een post geplaatst enkele dagen geleden en ik vind hem dus absoluut niet meer terug!

Mijn vraag was de volgende:
                        Wat moet je doen als je bij World Circuits of City Races en mss bij nog andere voor race kiest? Je start in de pits, je staat laatste en je weet absoluut niet hoeveel laps je moet rijden? Doe ik iets verkeerd of hoe zit dat eigenlijk?

En dan nog iets? Hoe schakel ik die tractiecontrole enz uit?
                        Dat is een race meeting, is gewoon voor de fun rijden tussen anderen
                        Die anderen maken wel meer fouten dan gewoonlijk, is te vergelijken met een trackday, een beetje.

Tractiecontrole en ASM zet je uit bij set up en dan electronic drive aids (op 0 zetten)

Comment

• nu, die Beginners Events heb ik al lang voltooid maar vandaag zag ik dat ik nog ene niet had gedaan -> die ene 'Light Weight'-Cup daar.
                          Met welke auto moet je dat doen? Daar staat 3400mm maar waar vind ik nu zo'n wagen die eraan voldoet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audiboy
                            Ik heb +/-500.000cr. Ik ga ook een Viper kopen. Doen?
                            een SRT-10 maakt een prachtig geluid, hij rijdt ook nog es goed.

morgen laat ik er wat turbo of compressor power erop los.

Comment

nu, die Beginners Events heb ik al lang voltooid maar vandaag zag ik dat ik nog ene niet had gedaan -> die ene 'Light Weight'-Cup daar.
                              Met welke auto moet je dat doen? Daar staat 3400mm maar waar vind ik nu zo'n wagen die eraan voldoet.
                              Elise, Speedster Turbo,...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xius001
                                Elise, Speedster Turbo,...
                                Nochtans had ik een Elise gekocht en het ging nog altijd niet!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xius001
                                  Dat is een race meeting, is gewoon voor de fun rijden tussen anderen
                                  Die anderen maken wel meer fouten dan gewoonlijk, is te vergelijken met een trackday, een beetje.

Tractiecontrole en ASM zet je uit bij set up en dan electronic drive aids (op 0 zetten)
                                  Thanks!!

Kun je misschien effe verduidelijken hoe die B-spec precies werkt? Bijvoorbeeld bij endurance races?

Comment

Thanks!!

Kun je misschien effe verduidelijken hoe die B-spec precies werkt? Bijvoorbeeld bij endurance races?
                                    er zijn 5 standen:
                                    1 2 3 4 5
                                    Bij 1 rijdt hij het traagste, bij 5 het snelste, het meeste gebruik ik 3 en 4.
                                    Als je op driehoekje duwt geef je het commando overtake, waardoor hij auto's inhaalt wanneer hij kan (zet ik ook altijd op) en met bolletje kun je een pitstop inlassen, of uitstellen (wanneer hij zelf automatisch wilt pitten)

R1 is een "schema" vorm, waarop je ziet op welke plaats iedereen is, waar op het circuit,...
                                    Als je in dat schema ding L1 inhoudt en dan met de pijltjes naar rechts gaat kun je de tijd tot 3x versnellen...

Dat zijn zowat de belangrijkste dingen uit B-Spec.

Comment

Thanks!!

damn xius001, je was me net voor

Comment

Nochtans had ik een Elise gekocht en het ging nog altijd niet!
                                        Idd, elise gaat niet. Ik heb zo'n daihatsu copen gekocht en wat getuned. Maar vergis je niet, het is een verdomd frustrerend ding om mee te rijden. Laat hem desnoods in B-spec rijden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mister V
                                          Idd, elise gaat niet. Ik heb zo'n daihatsu copen gekocht en wat getuned. Maar vergis je niet, het is een verdomd frustrerend ding om mee te rijden. Laat hem desnoods in B-spec rijden
                                          Maar de Elise is wel een heerlijke wagen. Amper iets van een 180PK maar hij gaat als een bom!.

Comment

Working...
                                          X