Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote "Gran Turismo 4" topic!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door xius001
    er zijn 5 standen:
    1 2 3 4 5
    Bij 1 rijdt hij het traagste, bij 5 het snelste, het meeste gebruik ik 3 en 4.
    Als je op driehoekje duwt geef je het commando overtake, waardoor hij auto's inhaalt wanneer hij kan (zet ik ook altijd op) en met bolletje kun je een pitstop inlassen, of uitstellen (wanneer hij zelf automatisch wilt pitten)

R1 is een "schema" vorm, waarop je ziet op welke plaats iedereen is, waar op het circuit,...
    Als je in dat schema ding L1 inhoudt en dan met de pijltjes naar rechts gaat kun je de tijd tot 3x versnellen...

Dat zijn zowat de belangrijkste dingen uit B-Spec.
    Nu heb 'k ook eens iets bijgeleerd van dat B-spec want ik begreep er niets van.

Comment

er zijn 5 standen:
      1 2 3 4 5
      Als je op driehoekje duwt geef je het commando overtake, waardoor hij auto's inhaalt wanneer hij kan (zet ik ook altijd op) en met bolletje kun je een pitstop inlassen, of uitstellen (wanneer hij zelf automatisch wilt pitten)

R1 is een "schema" vorm, waarop je ziet op welke plaats iedereen is, waar op het circuit,...
      Als je in dat schema ding L1 inhoudt en dan met de pijltjes naar rechts gaat kun je de tijd tot 3x versnellen...

Maar B-spec gaat toch niet bij alle races vermoed ik?
      Ik heb het eens geprobeerd op een circuit, maar toen reed ik alleen, dus dan is het ook niet echt de moeite...

Maar kun je bv een combinatie van A-spec en B-spec inlassen? Bijvoorbeeld voor endurance-races?

Comment

• ook handig: in "overzicht-vorm" (R1 in B-spec) kan je ook nog es op X drukken, dan krijg je een mooi zicht op uw tijden

Comment

• Ik wou mee doen aan de british lightweight cup, bij europese races en ik zag daar caterham staan, dus ik dacht perfect voor deze race, ik koop hem, ik tune hem, omdat ik hem nog wel ging gebruiken (rijd erg goed, allé plezant ) maar ik kan nergens deelnemen omdat het een "speciale" wagen is dus Bye Bye geld . Met welke wagen zou ik die race doen ? Elise of zo ? En waar kan ik de Caterham wel gebruiken ?

PS ik zit aan 17% Jeeejeuh

Comment

• ik zit met vraagje ? Kwas hier even bezig met occasie wagens('90) een beetje te bekijken en opeens zie ik hier een "sprinter trueno gt-apex .shigeno ver."
            mAAR de power en torque zijn er niet bij vermeld ? is daar een speciale reden voor ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door VaNdIe
              ik zit met vraagje ? Kwas hier even bezig met occasie wagens('90) een beetje te bekijken en opeens zie ik hier een "sprinter trueno gt-apex .shigeno ver."
              mAAR de power en torque zijn er niet bij vermeld ? is daar een speciale reden voor ?
              Het spel bedoelt dat het tijd is om te gaan slapen en niet meer om 1 uur GT4 te spelen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ceke
                Het spel bedoelt dat het tijd is om te gaan slapen en niet meer om 1 uur GT4 te spelen
                sorry en nu serieus ?

Comment

sorry en nu serieus ?
                  Geen enkel idee :d

Comment

Geen enkel idee :d
                    Ok, toch bedankt zal wel wachten tot Simon dit leest.

Comment

Ik wou mee doen aan de british lightweight cup, bij europese races en ik zag daar caterham staan, dus ik dacht perfect voor deze race, ik koop hem, ik tune hem, omdat ik hem nog wel ging gebruiken (rijd erg goed, allé plezant ) maar ik kan nergens deelnemen omdat het een "speciale" wagen is dus Bye Bye geld . Met welke wagen zou ik die race doen ? Elise of zo ? En waar kan ik de Caterham wel gebruiken ?

PS ik zit aan 17% Jeeejeuh
                      Ik had EXACT hetzelfde voor Spijtig, maar niks aan te doen .. De Caterham kan je nergens gebruiken Ik vind het trouwens toch een sucky auto ...

Geld verdienen ? Race 2 van Special conditions opnieuw en opnieuw en opnieuw doen, ofwel de DTM bij European Car Events enkele keren rijden
                      1963 Land Rover Series IIa
                      1994 Mercedes SL320
                      2015 Land Rover Discovery SDV6
                      2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

ik zit met vraagje ? Kwas hier even bezig met occasie wagens('90) een beetje te bekijken en opeens zie ik hier een "sprinter trueno gt-apex .shigeno ver."

Er zit geen motor in !
                        1963 Land Rover Series IIa
                        1994 Mercedes SL320
                        2015 Land Rover Discovery SDV6
                        2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex
                          Er zit geen motor in !
                          Dus ge mag er zelf een hele nieuw motor inplanten Bij tuningshop ofzo ? wetende dat die kar 34.000 credits kost..?

Comment

de Shigeno version was geloof ik een speciale versie van die Trueno, had ie zo een zwarte motorkap?

Ik ben die nog niet tegengekomen bij 2de hands wagens maar ik denk dat het gewoon zoals bij die concept cars is, daar staat soms het pk/torque er niet bij.

Hoeveel KM had ie? soms zitten er van die 10 Km wagens bij die extra pk's hebben.
                            Of koop hem gewoon, dan weet je het meteen.

Comment

• Tis spannend op de Ring : m'n 190 Evo Touring Car ligt na 22,5 uur rijden 33 seconden voor

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Peterke
                                Tis spannend op de Ring : m'n 190 Evo Touring Car ligt na 22,5 uur rijden 33 seconden voor
                                Heb je die EVO getuned?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door simon
                                  Heb je die EVO getuned?
                                  nee, enkel olie ververst

Comment

• Nu ik dit hier even lees, over die B-spec mode

Hoe?
                                    1982 BMW E28 528i
                                    2013 BMW F31 318d

2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)

Comment

er zijn 5 standen:
                                      1 2 3 4 5

thx to xius001

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cedrick
                                        Nu ik dit hier even lees, over die B-spec mode

Hoe?
                                        oefen B-spec in vb de sunday cup ofzo, zodat je al min of meer een idee hebt hoe het marcheert

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door simon
                                          de Shigeno version was geloof ik een speciale versie van die Trueno, had ie zo een zwarte motorkap?

Ik ben die nog niet tegengekomen bij 2de hands wagens maar ik denk dat het gewoon zoals bij die concept cars is, daar staat soms het pk/torque er niet bij.

Hoeveel KM had ie? soms zitten er van die 10 Km wagens bij die extra pk's hebben.
                                          Of koop hem gewoon, dan weet je het meteen.
                                          Hij heeft iets meer dan 262 000 km... en heeft inderdaad een zwarte motorkap!

Comment

Working...
                                          X