Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Tuurlijk, tcs uit, handrem op, op toeren jagen, handrem los, gas blijven inhouden en zodra hij aan't burnouten is lichtjes remmen zodat hij blijft staan, maar tegelijkertijd ook een laagje rubber neerkwakt.
Tuurlijk, tcs uit, handrem op, op toeren jagen, handrem los, gas blijven inhouden en zodra hij aan't burnouten is lichtjes remmen zodat hij blijft staan, maar tegelijkertijd ook een laagje rubber neerkwakt.
handrem?
ik doe het zo(met een RWD): TCS uit, rem op 100%, achteruit volgas, na 2sec gas in 1ste en dan lichtjes remmen.
Geef eentje aan mij!! Heb je broers of zussen die ook spelen. zo niet, zet dan eentje aan de kant voor mij want wij maken elke dag ruzie met mijn broertje om PS2 te spelen
Maar een grapje eh
Ik heb mijn oude playstation2 doorverkocht aan mijn jongere broer voor 100€ en ik heb 50€ bijgelegd en heb een nieuwe gekocht.
wat kosten ze in totaal? ben bijna ook aan dag 694..
heb nu 3m. credits
Ga maar rap wat DTM'en, ik had 10.000.000 en achter de 'operatie' 1.000.000 miljoen. Wel grappig, met die mazda die ertussen zit kan je bij mazda een van de cups rijden. Ik zat nog maar in 2de en ik was ze al allemaal voorbij
Comment