Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote "Gran Turismo 4" topic!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Mss leuk als je dit weet, op mijn foto's zie je me veel burnouts doen, weten jullie ook hoe dit écht moet? Ik ken een goed trucje

vb (jammer dat er zo weinig rook is)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door simon
      Mss leuk als je dit weet, op mijn foto's zie je me veel burnouts doen, weten jullie ook hoe dit écht moet? Ik ken een goed trucje

vb (jammer dat er zo weinig rook is)
      Tuurlijk, tcs uit, handrem op, op toeren jagen, handrem los, gas blijven inhouden en zodra hij aan't burnouten is lichtjes remmen zodat hij blijft staan, maar tegelijkertijd ook een laagje rubber neerkwakt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xius001
        Tuurlijk, tcs uit, handrem op, op toeren jagen, handrem los, gas blijven inhouden en zodra hij aan't burnouten is lichtjes remmen zodat hij blijft staan, maar tegelijkertijd ook een laagje rubber neerkwakt.
        handrem?

ik doe het zo(met een RWD): TCS uit, rem op 100%, achteruit volgas, na 2sec gas in 1ste en dan lichtjes remmen.

zo doe ik het.

kzal es uw manier proberen

Comment

• Die F1 is wel nogal onstabiel tegen 300km/u en de motorrem treed ook te snel in. Op capri ben ik sneller met de Audi.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audiboy
            HEb je 3 Playstations

Geef eentje aan mij!! Heb je broers of zussen die ook spelen. zo niet, zet dan eentje aan de kant voor mij want wij maken elke dag ruzie met mijn broertje om PS2 te spelen

Maar een grapje eh
            Ik heb mijn oude playstation2 doorverkocht aan mijn jongere broer voor 100€ en ik heb 50€ bijgelegd en heb een nieuwe gekocht.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mister V
              Joeps, kheb de 4 black cars en ook al weer 39.5 % klaar. Welkeen is de beste om op te tjoenen en verder te gebruiken?
              wat kosten ze in totaal? ben bijna ook aan dag 694..
              heb nu 3m. credits

Comment

• Heb het al 2 dagen niet gespeeld, een record

Comment

handrem?

ik doe het zo(met een RWD): TCS uit, rem op 100%, achteruit volgas, na 2sec gas in 1ste en dan lichtjes remmen.

zo doe ik het.

kzal es uw manier proberen
                  Handrem of gewone rem, ligt eraan op welk knopke ik goesting heb om te duwen

Comment

Handrem of gewone rem, ligt eraan op welk knopke ik goesting heb om te duwen
                    Ik heb het op jouw manier geprobeerd maar het is me niet gelukt, met een M5 niet, M3 niet en met een Supercharged 430pk Mustang GT ook niet

De auto burnout wel op jouw manier, maar blijft niet perfect stilstaan, hij nog steeds 1 of 2 km/u.

Probeer jij het es op mijn manier

Comment

• Dus met deze Ford Mustang GT '05.
                      specs: 4.6l v8 supercharged 430pk/670nm

imho één van de best klinkende auto's in GT4 (met stock uitlaat)

gotta love that supercharged v8

Comment

• Nieuwe auto gekocht

Comment

• Das een mooie BMW!

btw ik heb E46 M3 velgen gevonden bij Used Wheels, dit is het resultaat

Beacon Hill

Las Vegas

Staat 'em nog goed vind ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Droes
                            wat kosten ze in totaal? ben bijna ook aan dag 694..
                            heb nu 3m. credits
                            Ga maar rap wat DTM'en, ik had 10.000.000 en achter de 'operatie' 1.000.000 miljoen. Wel grappig, met die mazda die ertussen zit kan je bij mazda een van de cups rijden. Ik zat nog maar in 2de en ik was ze al allemaal voorbij

@ Simon, kzal morgen eens kijken voor fotootjes

Comment

Ach, in zo'n viper is toch alleen maar een hoopje plastic te zien, je mist niets hoor
                              Wie denkt dat Dodgeboy dit topic niet meevolgd omdat hij geen PS2 en GT4 heeft heeft het fout voor...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dodgeboy
                                Wie denkt dat Dodgeboy dit topic niet meevolgd omdat hij geen PS2 en GT4 heeft heeft het fout voor...
                                Ik had jou al wat eerder verwacht hoor, what took you so long?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dodgeboy
                                  Hoe zit het nu met die PS2-affaire?

Comment

• heeft iemand de nissan 390 roadcar al
                                    die weg versie van die lemans racebak

Comment

btw ik heb E46 M3 velgen gevonden bij Used Wheels, dit is het resultaat
                                      Nooit echt een fan geweest van die velg, niet lelijk maar zeker niet wow....
                                      BBS'ers passen daar lekker op hint hint

Comment

Leuk om eens met een F1 te doen:
                                        In arcade mode kun je dit onding wél tunen en banden naar keuze op gooien, zo had hij een 1100PK ongeveer op net geen 500 kg
                                        En dan had ik nog medium banden erop laten liggen (soft enzo is wel mogelijk) en zonder electronica gaan racen...tegenstanders allemaal F1's...
                                        Ik tot in 4de met wielspin weg en natuurlijk een héél stuk achter, maar eenmaal op snelheid was ik ze nog voor de 1ste bocht voorbij ('k dacht dat het fuji was), maar dat ding heeft zoveel power en grip dat je misselijk wordt
                                        In een bocht moet je écht supervoorzichtig met het gas omgaan, anders blijf je dood
                                        Maar fun is het wel, met een beetje handig stuurwerk heb je hem meteen in een zalige drift (tegen zo'n 260)!

Aanrader!

Been there, done that

5:48:842 op de Ring, beat that bitch !!
                                        1963 Land Rover Series IIa
                                        1994 Mercedes SL320
                                        2015 Land Rover Discovery SDV6
                                        2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Proof
                                          Nooit echt een fan geweest van die velg, niet lelijk maar zeker niet wow....
                                          BBS'ers passen daar lekker op hint hint
                                          goed idee, ik er sebiet es BBS 018 opsteken.

Comment

Working...
                                          X