Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Had dat probleem vroeger ook, nu gewoon 2 PS2's voor ons allebei.
Problem solved
Hebben hier ook veel problemen gehad inverband met de pc's ! Maar nu is dat geen enkel probleem niet meer ! Hebben hier nu drie computers , twee laptops, een ps2 en drie tv's .! Maarja toch blijft de ps2 een slecht punt ! Nu wachten we op de Ps3 !
Hebben hier ook veel problemen gehad inverband met de pc's ! Maar nu is dat geen enkel probleem niet meer ! Hebben hier nu drie computers , twee laptops, een ps2 en drie tv's .! Maarja toch blijft de ps2 een slecht punt ! Nu wachten we op de Ps3 !
Jup, hier ook. allebei een eigen computer. (ik heb wel nog een laptop voor school stuff enzo)
Vroeger wel , Maar nu niet meer zo De psp twijfel ik nog een beetje je hebt wel veel meer mogelijkheden met de psp! muziek afspelen en al !
Eerst wachten of de prijs zakt ! En dan mss nog eens over nadenken
dit topic valt een beetje stil
ja, ik ben gt4 ook al een beetje beu
ik moet die laatste van prof uit rijden, dan is er nog het eerste van amerika en de 2 eerste van japan
+ nog rally in normal en hard
en de merk-races maar die zijn dom
ik heb 38%
ik heb nu 2300000, als ik dat moet besteden aan auto's kopen en tunen voor de merk races blijft er nie veel meer over en de wagens zijn meestal rommel of oldtimer
ik denk dat ik een paar fun auto's koop en wat nurburgring ga rijden
en heel veel spellekes
ik denk zo ongeveer +150 orignele spellekes
hij heeft echt al zijn geld daar in gestoken
nu koopt hij spellekes voor de xbox, ps2 en gamecube en DS
ongeveer elke maand 1 denk ik
niet normaal
dit topic valt een beetje stil
ja, ik ben gt4 ook al een beetje beu
ik moet die laatste van prof uit rijden, dan is er nog het eerste van amerika en de 2 eerste van japan
+ nog rally in normal en hard
en de merk-races maar die zijn dom
ik heb 38%
ik heb nu 2300000, als ik dat moet besteden aan auto's kopen en tunen voor de merk races blijft er nie veel meer over en de wagens zijn meestal rommel of oldtimer
ik denk dat ik een paar fun auto's koop en wat nurburgring ga rijden
Comment