Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote "Gran Turismo 4" topic!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• @gTa: grafisch is het spel een échte hoogvlieger. Kom het eens spelen bij mij

Comment

• weet er iemand mooie velgen voor onder een mustang GT??
      Last edited by ; 22/09/2006, 09:59.

Comment

• waar win je die lancia delta roadcar?

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mister V

Welke auto is da ?

Comment

• nissan rc92 dacht ik

Comment

• Méér:

Comment

• Comment

• Nog meer:

Comment

• Bon, ik probeer straks eens opnieuw! Heb mij geregistreerd op photobucket zoals Mister V me heeft aangeraden. Hopelijk lukt het dan wel!

Vinden jullie ook niet dat de foto's op pc veel donkerder zijn op tv?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete
                        Bon, ik probeer straks eens opnieuw! Heb mij geregistreerd op photobucket zoals Mister V me heeft aangeraden. Hopelijk lukt het dan wel!

Vinden jullie ook niet dat de foto's op pc veel donkerder zijn op tv?
                        Ja, verschillende mensen hebben dat hier al gezegd. Klopt idd dat de foto's donkerder zijn

Even nog een vraagje, kan je die foto's ook op een I-pod zetten?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power
                          Ja, verschillende mensen hebben dat hier al gezegd. Klopt idd dat de foto's donkerder zijn

Even nog een vraagje, kan je die foto's ook op een I-pod zetten?
                          Van mij lukt het via digicam, maar dat is flash geheugen. Je kan niet missen met 'ns te proberen

Comment

• Hier gaan we dan, tweede poging!!

Comment

• Scooby op de ring

Comment

• Mercedes 190 op Seattle

Comment

• Mijn Evo en mijn Delta

Comment

• Ik ga straks ook eens foto's nemen van mijn cars...

Comment

• k'heb vandaag een paar foto's genomen met meer belichting.

M'n blauwe Lancia Delta (ik heb ze in alle kleuren ) @michael Je moet die kopen bij used cars early 90's. De rode komt enkele weken na de zwarte LMP's achter de witte en de blauwe is het zoeken.

En dan nog mijn zwarte Jensen Interceptor. Moest ik een Britse mobster zijn in de jaren 70 die geen last had van de oliecrisis was dit mijn maffiabak.

Op de linken klikken want het spel draait hier niet zo rap meer met al die foto's en niet geresized zijn ze toch op hun best.

Comment

• DoEs My vOLvO LoOk BlINg WiTh ThAH GoLd RiMs An Tha BLaCk CoLOr!!

M'n witte Lancia Delta op locatie.

En tot slot m'n Honda Civic Motul Racecar. Een van mijn favoriete FF's.

Comment

• Der staan hier echt zalige screens
                                          1963 Land Rover Series IIa
                                          1994 Mercedes SL320
                                          2015 Land Rover Discovery SDV6
                                          2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

Working...
                                          X