Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote "Gran Turismo 4" topic!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door sepultura
    En tot slot m'n Honda Civic Motul Racecar. Een van mijn favoriete FF's.

http://img.photobucket.com/albums/v3...e/31cfae9c.jpg
    Lekker karretje ! Waar heb je die gekocht ?
    1963 Land Rover Series IIa
    1994 Mercedes SL320
    2015 Land Rover Discovery SDV6
    2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex
      Lekker karretje ! Waar heb je die gekocht ?
      Die win je bij de Civic races geloof ik. Hij heeft ongeveer 235pk en plakt echt aan de weg, een van de beste wagens voor de compact car cup.

Comment

DoEs My vOLvO LoOk BlINg WiTh ThAH GoLd RiMs An Tha BLaCk CoLOr!!

http://img.photobucket.com/albums/v3...e/e53d5214.jpg

M'n witte Lancia Delta op locatie.

http://img.photobucket.com/albums/v3...e/9ce90f92.jpg

helemaal uber die volvo
        civicje is zeker ook zo'n mooie oude ragbak!

Comment

Der staan hier echt zalige screens
          Ben mij gisteren zo'n USB-stick gaan kopen. 25 Euro voor eentje van 128mb. Nu kan ik m'n foto's online zetten... nu jij nog!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete
            Ben mij gisteren zo'n USB-stick gaan kopen. 25 Euro voor eentje van 128mb. Nu kan ik m'n foto's online zetten... nu jij nog!

Amai

Waar heb je dat gekocht ??? Ik ben ook wel serieus geïnteresseerd om dat te hebben, en zeker als het marcheert op ne PS2

Ik heb zelf nog niet veel mooie foto's genomen, heb wel enkele leuke met m'n CLK GTR, maar that's it ... maar als ik een USB stikkie heb, verandert de boel wel hè
            1994 Mercedes SL320
            2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Moet ik mijn usb camera trick ook nog maar eens herhalen, of gaan jullie toch voor een stickie?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xius001
                Moet ik mijn usb camera trick ook nog maar eens herhalen, of gaan jullie toch voor een stickie?
                I suck bigtime in those kinda stuff ... Heb ik wss mee van moederszijde, ze heeft gisteren de CD-drive van de PC kapotgemaakt door er een diskette in te steken
                1994 Mercedes SL320
                2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

Amai

Waar heb je dat gekocht ??? Ik ben ook wel serieus geïnteresseerd om dat te hebben, en zeker als het marcheert op ne PS2

Ik heb zelf nog niet veel mooie foto's genomen, heb wel enkele leuke met m'n CLK GTR, maar that's it ... maar als ik een USB stikkie heb, verandert de boel wel hè
                  De winkel heet Exel op de veemarkt in Kortrijk. 't Merk van die stok is "Imation". Plus gratis ondergrondse parking!

Comment

• Doen jullie hier nog van die wedstrijdjes, 1 circuit, 1 wagen, en dan snelste tijd posten ?

(en liefst een wagen en circuit dat IEDEREEN kan kiezen)

Comment

I suck bigtime in those kinda stuff ... Heb ik wss mee van moederszijde, ze heeft gisteren de CD-drive van de PC kapotgemaakt door er een diskette in te steken
                      roflol

legt da es uit in de winkel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Zero2
                        Doen jullie hier nog van die wedstrijdjes, 1 circuit, 1 wagen, en dan snelste tijd posten ?

(en liefst een wagen en circuit dat IEDEREEN kan kiezen)
                        Verdwaald?

Klik dan hier http://www.vtm.be/auto/forum/showthread.php?p=620908#post620908

Comment

• Is dat eigenlijk niet mogelijk om in GT4 zo per circuit de snelste ronde te weten die je er ooit reed, eventueel met welke wagen? Dat zou toch zalig zijn dat er overal records zijn, maar bij mijn weten is dat niet het geval...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mister V
                            Ow ja, ik dacht dat het in deze thread zelf stond

Comment

Is dat eigenlijk niet mogelijk om in GT4 zo per circuit de snelste ronde te weten die je er ooit reed, eventueel met welke wagen? Dat zou toch zalig zijn dat er overal records zijn, maar bij mijn weten is dat niet het geval...
                              Kan je nakijken hoor, ben ik zeker van. In arcademode kan je het zeker, maar ik zou weer moeten kijken hoe.

Comment

das ne mooien

Comment

DoEs My vOLvO LoOk BlINg WiTh ThAH GoLd RiMs An Tha BLaCk CoLOr!!

M'n witte Lancia Delta op locatie.

Ik parkeer mijn auto's ook altijd voor die poort in City di Aria

Comment

damn, 25 euro is nogal overpriced imho, ik heb 57 euro betaald voor mijn kingston datatraveler 512MB.

anyway, zolang hij werkt ist goed

Comment

• Als je 't mij vraagt heeft Maxime minder betaald dan jij aangezien hij minder dan de helft betaalde voor exact de helft opslagcapaciteit vergeleken met wat jij betaalde.
                                      BMW = Freude Am Fahren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wouteb
                                        Als je 't mij vraagt heeft Maxime minder betaald dan jij aangezien hij minder dan de helft betaalde voor exact de helft opslagcapaciteit vergeleken met wat jij betaalde.
                                        ik heb 4*128Mb= 512Mb dus reken nog maar es.

Comment

Working...
                                        X