Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote "Gran Turismo 4" topic!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Fuji (of tsukaba, hoe heet et weer?) wet, Citti di Aria en Seattle.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xius001
      Fuji (of tsukaba, hoe heet et weer?) wet, Citti di Aria en Seattle.
      Tsukuba Wet.

hét driftparcour bij uitstek

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door simon
        Tsukuba Wet.

hét driftparcour bij uitstek
        Zolang je auto niet teveel pk heeft. Ik ben met die black cars ook eens daar gaan crossen, zonder elektronica. Ik ben zwaar op mijn bek gegaan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mister V
          Zolang je auto niet teveel pk heeft. Ik ben met die black cars ook eens daar gaan crossen, zonder elektronica. Ik ben zwaar op mijn bek gegaan
          ik met mijn 650pk/1000nm cobra ook in het begin maar eenmaal vertrokken is dat heeeeerlijk! in 4de driften

Comment

• Ik heb GT4 nu een paar weken en ik vind het echt een schitterend spel. Maar ik vraag mij toch af waarom merken zoals Ferrari, Maserati, Lamborghini... niet in GT4 beschikbaar zijn?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alessandro de schrijver
              Ik heb GT4 nu een paar weken en ik vind het echt een schitterend spel. Maar ik vraag mij toch af waarom merken zoals Ferrari, Maserati, Lamborghini... niet in GT4 beschikbaar zijn?
              1./ Japans spel.

2./ Merk moet ook willen dat hun auto's in een spel voorkomen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mister V
                1./ Japans spel.

2./ Merk moet ook willen dat hun auto's in een spel voorkomen.
                1: Japans/Amerikaans (voor sommige auto modelling)

2: aangezien EA de licenties heeft van lambo, ferrari, maserati, ... en ze niet willen verkopen/verhuren.

Comment

• Idd, veel merken ontbreken er nog...

Maar zo'n realistische spel heb ik nog nooit gehad

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audiboy
                    Idd, veel merken ontbreken er nog...

Maar zo'n realistische spel heb ik nog nooit gehad
                    EA is eigenlijk de grote boosdoener, die fabrikant is 100% commercieel gericht, wat ik dus haat.

ik zeg niet dat ze slechte games afleveren, maar als je weet dat de werknemers van EA studios soms 70uur per week werken aan een game om het af te hebben binnen die periode..

Comment

• Mijn snelste auto is de Mercedes AMG CLK GTR Race Car die ik vandaag heb gewonnen in de DTM-races

Zeer zeer snel maar wel jammer dat de topsnelheid begrensd is tot 370km/u. En ik heb hem nog niet getuned eh!

Zou dit niet de ideale wagen zijn voor de endurance events??

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audiboy
                        Mijn snelste auto is de Mercedes AMG CLK GTR Race Car die ik vandaag heb gewonnen in de DTM-races

Zeer zeer snel maar wel jammer dat de topsnelheid begrensd is tot 370km/u. En ik heb hem nog niet getuned eh!

Zou dit niet de ideale wagen zijn voor de endurance events??
                        die clk is niet snel genoeg om mee te kunnen met de zwaardere lm auto's maar toch goed voor sommige endurance races.

imho de beste endurance auto is de F1.

Comment

• Wat is de naam weer van die enige 'Wet track'? En waar kun je die vinden?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete
                            Wat is de naam weer van die enige 'Wet track'? En waar kun je die vinden?
                            tsukuba of iets dergelijks.

Comment

• bij world circuits te vinden

Comment

Wat is de naam weer van die enige 'Wet track'? En waar kun je die vinden?
                                Als die track unlocked hebt komt er zo een berichtje in GT-mode.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door michael
                                  bij world circuits te vinden
                                  Is het mogelijk dat het pas later toegevoegd wordt? Ik heb die track precies nog niet staan...

Comment

Is het mogelijk dat het pas later toegevoegd wordt? Ik heb die track precies nog niet staan...
                                    Ja, ge moet toch serieus al wat percent hebben vooraleer alle circuits ertussen staan ...
                                    1963 Land Rover Series IIa
                                    1994 Mercedes SL320
                                    2015 Land Rover Discovery SDV6
                                    2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• ik heb een acura integra gekocht voor de FF races
                                      klinkt wel nice moet ik zeggen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex
                                        Ja, ge moet toch serieus al wat percent hebben vooraleer alle circuits ertussen staan ...
                                        Percent niet, het aantal dagen dat je gamed telt.

Comment

• En zijn er geen frisse jonges onder jullie die manieren weten om GT4 op pc te spelen?

Comment

Working...
                                          X