Fuji (of tsukaba, hoe heet et weer?) wet, Citti di Aria en Seattle.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het grote "Gran Turismo 4" topic!
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mister VZolang je auto niet teveel pk heeft. Ik ben met die black cars ook eens daar gaan crossen, zonder elektronica. Ik ben zwaar op mijn bek gegaan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alessandro de schrijverIk heb GT4 nu een paar weken en ik vind het echt een schitterend spel. Maar ik vraag mij toch af waarom merken zoals Ferrari, Maserati, Lamborghini... niet in GT4 beschikbaar zijn?
2./ Merk moet ook willen dat hun auto's in een spel voorkomen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mister V1./ Japans spel.
2./ Merk moet ook willen dat hun auto's in een spel voorkomen.
2: aangezien EA de licenties heeft van lambo, ferrari, maserati, ... en ze niet willen verkopen/verhuren.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AudiboyIdd, veel merken ontbreken er nog...
Maar zo'n realistische spel heb ik nog nooit gehad
ik zeg niet dat ze slechte games afleveren, maar als je weet dat de werknemers van EA studios soms 70uur per week werken aan een game om het af te hebben binnen die periode..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AudiboyMijn snelste auto is de Mercedes AMG CLK GTR Race Car die ik vandaag heb gewonnen in de DTM-races
Zeer zeer snel maar wel jammer dat de topsnelheid begrensd is tot 370km/u. En ik heb hem nog niet getuned eh!
Zou dit niet de ideale wagen zijn voor de endurance events??
imho de beste endurance auto is de F1.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime SoeteIs het mogelijk dat het pas later toegevoegd wordt? Ik heb die track precies nog niet staan...1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
Comment