Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Hoe kan je nu in hemelsnaam je Dashboard zien in GT4 ?
Replay bekijken in fotomode of replay van een race opslaan en in movie theater fotos nemen terwijl de camera in de wagen zit (de zogezegde bumpercam) Dan krijg je een foto van de weg voor je, die zet je scherp en met de focus op en dan klik je op X en die foto sla je op als film op de memorycard. Dan ga je naar het fotolab en ontwikkel je de film dan krijg je dit, en dat sla je op op usb. Ik denk dat het een glitch is ofzo, eigelijk wel cool, ik ga dit ook eens proberen met een cabrio.
Audi S4 met stage 1 NAtune, sport rom, en sportuitlaat. De best klinkende V8 in het spel. (de Shelby Cobra, GT40 en de chapperall's bijten beschouwing gelaten.)
cool met wat minder beelscherpte om een groter snelheidsgevoel te creëren en het lage polygonenaantal van het interieur te camoufleren kan dit zicht nog mooie foto's opleveren.
Replay bekijken in fotomode of replay van een race opslaan en in movie theater fotos nemen terwijl de camera in de wagen zit (de zogezegde bumpercam) Dan krijg je een foto van de weg voor je, die zet je scherp en met de focus op en dan klik je op X en die foto sla je op als film op de memorycard. Dan ga je naar het fotolab en ontwikkel je de film dan krijg je dit, en dat sla je op op usb. Ik denk dat het een glitch is ofzo, eigelijk wel cool, ik ga dit ook eens proberen met een cabrio.
geen seconde twijfel ik eraan dat GT4 een fantastisch spel is
maar het is al gebeurd dat bij mij en bij mijn vriend in eens op het tv-scherm kwam:
the game date is corrupted
geen seconde twijfel ik eraan dat GT4 een fantastisch spel is
maar het is al gebeurd dat bij mij en bij mijn vriend in eens op het tv-scherm kwam:
the game date is corrupted
ALLES WEG
zonder iets te doen
Hoe oud is die PS2? heeft hij een aftermarket memory card?
anders eens mailen naar Sony, die mannen zijn erg vriendelijk
Comment