Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote "Gran Turismo 4" topic!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door michael
    ah ik en mijn neef hebben da ook gehad
    ik heb mijn ps2 uitgezet (ik was boos) toen hij aant saven was
    das de reden denk ik
    Dat lijkt me eerder een logische reden.

Comment

• PS nooit uitzetten als hij aan het laden/saven is. Is logisch dat dan je data corrupted is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Proof
        PS nooit uitzetten als hij aan het laden/saven is. Is logisch dat dan je data corrupted is
        idd, als je saved komt er normaalgezien zo een waarschuwing van "do not remove memory card while saving, ..."

Comment

• Goh, ik vind hier nu niet meteen een USB-stick, anders had ik jullie wat laten zien hoor
          Een greepje uit het aanbod:
          - Audi Pikes Peak Quattro=>"slammed to tha floor" met vette BBS'jes eronder
          - Pareleffect zwarte Audi A3 met Nuvolari-velgen
          - Donkergrijze Audi TT met RS6-velgen op sporttyres en RS4-velgen op racingtyres
          - Die getunede Golf R32, naam vergeten, maar heb er RS4-velgen onder gesmeten
          - Heeeeeeeerlijke RUF met heeeeeeeeeerlijke velgen, maar ik weet niet hoe ie heet en van waar de velgen afkomstig zijn
          - Pikzwarte MB SL65 AMG met BBS CH, SLR-velgen en Zwarte OZ Superleggera's
          - Eendje(Geit-2CV) met van zo'n oude Jaguar-spaakvelgen
          - BMW M Coupé met M5-velgen
          - BMW M3 GTR met M5-velgen
          - BMW M5 met M3 GTR-velgen
          - ...en dan nog 38 andere beesten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Thomaso
            Goh, ik vind hier nu niet meteen een USB-stick, anders had ik jullie wat laten zien hoor
            Een greepje uit het aanbod:
            - Audi Pikes Peak Quattro=>"slammed to tha floor" met vette BBS'jes eronder
            - Pareleffect zwarte Audi A3 met Nuvolari-velgen
            - Donkergrijze Audi TT met RS6-velgen op sporttyres en RS4-velgen op racingtyres
            - Die getunede Golf R32, naam vergeten, maar heb er RS4-velgen onder gesmeten
            - Heeeeeeeerlijke RUF met heeeeeeeeeerlijke velgen, maar ik weet niet hoe ie heet en van waar de velgen afkomstig zijn
            - Pikzwarte MB SL65 AMG met BBS CH, SLR-velgen en Zwarte OZ Superleggera's
            - Eendje(Geit-2CV) met van zo'n oude Jaguar-spaakvelgen
            - BMW M Coupé met M5-velgen
            - BMW M3 GTR met M5-velgen
            - BMW M5 met M3 GTR-velgen
            - ...en dan nog 38 andere beesten
            Ik heb zowat hetzelfde als jouw, behalve nog geen M5. Die zal ik nog kopen, denk ik.

Maar toch, 3 dagen geen GT4 en AW
            Weg met de school, naar de Ardennen, uitdaging

Comment

• Ik heb mij vandaag nog eens geamuseerd met 'Tha Big Black Badass Pimp Volvo'

Hier roelt ie over de concurentie.

Hier ook zo lijkt het toch:

Maar helaas heb ik daar een hele ronde voor die finish gestaan en ben beginnen rijden van wanneer ik de 'achterliggers' zag.

Dat was niet snel genoeg met dit als gevolg:

Een MG in mijn poep

Vanuit de wagen zit het er zo uit:

Comment

• lol sepultura, toffe foto's!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sepultura
                  Een MG in mijn poep
                  You know when you've been Merculized...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tommie
                    You know when you've been Merculized...
                    merculized.... loool......

Comment

• Ik leer hier elke dag bij! Hoe kun je nu een foto's nemen van tijdens een race? Ik dacht dat photomode enkel mogelijk was terwijl je alleen op een circuit rijdt...

Comment

ah ik en mijn neef hebben da ook gehad
                        ik heb mijn ps2 uitgezet (ik was boos) toen hij aant saven was
                        das de reden denk ik
                        ah nu weet ik het eindelijk

Comment

• ik ga een rs4 kopen
                          welke kleur
                          rood, grijs of zwart of geel

Comment

ik ga een rs4 kopen
                            welke kleur
                            rood, grijs of zwart of geel
                            geel met BBS CH's

Comment

• ik had bijna voor zwart gekozen maar dan zie je de bumpers niet
                              dus is het rood met de standaard velgen geworden
                              welke zijn de bbs lm en ch velgen want ik herken ze niet in het rijtje

Comment

ik had bijna voor zwart gekozen maar dan zie je de bumpers niet
                                dus is het rood met de standaard velgen geworden
                                welke zijn de bbs lm en ch velgen want ik herken ze niet in het rijtje
                                CH's staan ergens vanachter denk ik.. of neem gewoon wat je mooi vindt.

Comment

• Heb ik dit weekend ff zitten gamen tegen wat maten, maar als ik een auto uit mijn garage nam zoals bv mijn RS6 avant met +- 700pk, en wil ermee gaan rijden staat er ineens bij 250 pk ofzo (volgens mij gaat i naar de standaard pk's).
                                  In de race zelf heb ik wel het gevoel dat i toch de getunede pk's heeft en volop door rijdt.

Iemand een idee wat dit kan zijn?

Comment

• ik reed ook eens tegen ne maat met mijne sl65 getuned tot 860pk
                                    er stond 612 maar ik voelde dat hij harder ging hoor
                                    mijn maat had een ruf ctr en ik ging hem moeiteloos voorbij

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Droes
                                      Heb ik dit weekend ff zitten gamen tegen wat maten, maar als ik een auto uit mijn garage nam zoals bv mijn RS6 avant met +- 700pk, en wil ermee gaan rijden staat er ineens bij 250 pk ofzo (volgens mij gaat i naar de standaard pk's).
                                      In de race zelf heb ik wel het gevoel dat i toch de getunede pk's heeft en volop door rijdt.

Iemand een idee wat dit kan zijn?
                                      een BUG.

Comment

• bespreking viper, rs4

dodge viper:

sound: 7.5/10 hij brult niet zoals ik had verwacht
                                        remmen 6.5/10 zijn niet krachtig genoeg voor zo een monster
                                        grip 8/10 alleen in 1ste slipt hij door
                                        weggligging 7/10 kan beter maar geen problemen met over/onderstuur
                                        power 8.5/10 eens in 2de schiet hij vooruit, de versnellingen zijn wel te lang

audi rs4

sound 7/10 een vrij normaal geluid
                                        remmen 8.5/10 uitstekende remmen die ook bij hoge snelheden +250 goed bijten
                                        grip 8.5/10 bij het vertrekken is er een beetje wielspin, bij het uitkomen van bochten is er geen tractie verlies
                                        weggligging 8/10 als je begint te slippen, verlies je nooit de controle wat bij Fr vooral het geval is
                                        power 7.5/10 een vlakke koppelcurve, alleen heb ik niet de indruk dat het echt snel gaat

Comment

• heb je de SRT-10 getest? of de viper GTS?

nu ffe mijn bespreking

1967 Shelby Cobra 427
                                          • sound: 8.5/10: mooie sound maar in het echt klinkt ie wel volledig anders
                                          • remmen: 7/10: goede remmen, zeker voor in die tijd
                                          • grip: 9/10: fantastische grip, kan soms uitbreken maar is gemakkelijk corrigeerbaar.
                                          • wegligging: 8/10: rijdt zeer goed, vooral al driftend
                                          • power: 10/10: enorme power, enorm koppel op elk toerental aanspreekbaar, de 4-bak verhoudingen liggen muscle-car-wise dicht bij elkaar -> lekkere acceleratie

Tot hier mijn korte bespreking

Comment

Working...
                                          X