Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote "Gran Turismo 4" topic!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door sepultura
    De 8ste is ook veel te lang, die gaat door tot 360 terwijl de pret over is bij 310 km/u tenzij je NOS gebruikt.
    ja dat bedoelde ik, die 8ste vitesse is écht een overdrive.

Comment

• gt8
      welke merk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door michael
        gt8
        welke merk
        nissan dacht ik

Comment

gt8
          welke merk
          Nissan skyline GT-8, t'is de berline niet de coupe.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door IceBlue
            ik heb een probleem, ik heb dien toyota gekocht bij toyota legendery cars ik weet de naam niet meer. 'T is die rode le mons wagen van 4,500,000 cr ma als ik boven de 300km/h ga dan begint 'm te vliegen en kan ik 'm niet meer besturen. Al vieze stunten mee megemaakt. Hoe kan ik 'm aan de grond houden? de downforce staat al volledig op (zoals standaart).
            nog maar eens vragen hier want op de vorige pagina gaan niet meer veel mensen kijken? niemand die in de extreem events zit? Met welke wagen rijden jullie daar?

Comment

nog maar eens vragen hier want op de vorige pagina gaan niet meer veel mensen kijken? niemand die in de extreem events zit? Met welke wagen rijden jullie daar?
              Vering en dempers zachter zetten?

Comment

• knn misch eens persoonlijke top3 geven van wagens

Comment

dus als je sneller dan 300 rijdt vliegt ie ofwa?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door simon
                    dus als je sneller dan 300 rijdt vliegt ie ofwa?
                    ja van links naar rechts niet meer te cotroleren. En als ik dan iets raak gaat 'm echt de lucht in. zoals ik al zei al een paar keer rare stunten mee gemaakt.

Comment

ja van links naar rechts niet meer te cotroleren. En als ik dan iets raak gaat 'm echt de lucht in. zoals ik al zei al een paar keer rare stunten mee gemaakt.
                      ZOT!

zet vering eens op het laagste en downforce op max.

ook uw schokdempers op zacht zetten.

Comment

Heb je een rolkooi geinstaleerd?

Comment

• ah mijn esprit heeft da ook, tegen de 300 is hij onbestuurbaar
                          waar denk je dat ik beland ben nadat ik die foto genomen heb

Comment

ah mijn esprit heeft da ook, tegen de 300 is hij onbestuurbaar
                            Ik gok dat je nog altijd neerzat in de zetel met je controller in je hand ?
                            1963 Land Rover Series IIa
                            1994 Mercedes SL320
                            2015 Land Rover Discovery SDV6
                            2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex
                              Ik gok dat je nog altijd neerzat in de zetel met je controller in je hand ?
                              Doet mij denken aan mijn broertje, die trekt die controller bijna uit de ps2, vliegt opeens uit de zetel, geeft een snok aan dat snoer naar links...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power
                                Doet mij denken aan mijn broertje, die trekt die controller bijna uit de ps2, vliegt opeens uit de zetel, geeft een snok aan dat snoer naar links...
                                Mja, mijn vriendin ook toen ze voor de eerste keer in haar leven een playstation bediende

Die houdt haar controller recht voor haar uit gestrekt, en als ze naar links moet draaien draait zij samen met haar armen helemaal mee naar rechts
                                1963 Land Rover Series IIa
                                1994 Mercedes SL320
                                2015 Land Rover Discovery SDV6
                                2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

ah mijn esprit heeft da ook, tegen de 300 is hij onbestuurbaar
                                  Heb je een rolkooi geïnstaleerd?

Comment

• Als je boven de 300 km/h rijdt en je raakt een wand is het maar meer dan logisch dat i begint te spinnen en vliegen!!
                                    Op test course ook voor gehad, stuurt echt heel erg goed en raakte de buitenrand van het circuit, spinde vervolgens zo'n 30 sec. in de lucht en grond..

Comment

• ja heb ik vaak meegemaakt. Maar nu is het zo goed als opgelost. Auto omlaag, vering verhard, inbound laag en outbound op het dubbelle. Beetje ballast (100 geloof ik) mee en het zwaartepunt op -20 nu kan ik 'm onder controle houden. 440km/h heb ik al uit 'm gehaald maar ik denk dat ik nog 1 of 2 punten meer kan spreiden.

Comment

• gisteren voor het eerst met de M5 zonder elektronische rijhulpjes gereden. Als ik bij elke crash met een nieuwe zou verder rijden heb ik om een paar miljard euro bij mekaar gereden

niet te houden die kar

nog meer respect voor Sabine

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Proof
                                          Waar win of koop je die ergens? Of op welke dag kun je die kopen bij used cars?

Comment

Working...
                                          X