Oorspronkelijk geplaatst door sepultura
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het grote "Gran Turismo 4" topic!
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door IceBlueik heb een probleem, ik heb dien toyota gekocht bij toyota legendery cars ik weet de naam niet meer. 'T is die rode le mons wagen van 4,500,000 cr ma als ik boven de 300km/h ga dan begint 'm te vliegen en kan ik 'm niet meer besturen. Al vieze stunten mee megemaakt. Hoe kan ik 'm aan de grond houden? de downforce staat al volledig op (zoals standaart).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door IceBlueja van links naar rechts niet meer te cotroleren. En als ik dan iets raak gaat 'm echt de lucht in. zoals ik al zei al een paar keer rare stunten mee gemaakt.
zet vering eens op het laagste en downforce op max.
ook uw schokdempers op zacht zetten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door michaelah mijn esprit heeft da ook, tegen de 300 is hij onbestuurbaar
waar denk je dat ik beland ben nadat ik die foto genomen heb1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW PowerDoet mij denken aan mijn broertje, die trekt die controller bijna uit de ps2, vliegt opeens uit de zetel, geeft een snok aan dat snoer naar links...
Die houdt haar controller recht voor haar uit gestrekt, en als ze naar links moet draaien draait zij samen met haar armen helemaal mee naar rechts1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Als je boven de 300 km/h rijdt en je raakt een wand is het maar meer dan logisch dat i begint te spinnen en vliegen!!
Op test course ook voor gehad, stuurt echt heel erg goed en raakte de buitenrand van het circuit, spinde vervolgens zo'n 30 sec. in de lucht en grond..
Comment
-
ja heb ik vaak meegemaakt. Maar nu is het zo goed als opgelost. Auto omlaag, vering verhard, inbound laag en outbound op het dubbelle. Beetje ballast (100 geloof ik) mee en het zwaartepunt op -20 nu kan ik 'm onder controle houden. 440km/h heb ik al uit 'm gehaald maar ik denk dat ik nog 1 of 2 punten meer kan spreiden.
Comment
Comment