Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote "Gran Turismo 4" topic!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Volvolover S60
    Waar win of koop je die ergens? Of op welke dag kun je die kopen bij used cars?
    Real circuit league ofzo bij extreme events.

Comment

• Bedankt

Comment

• Mij lukt het dus niet om die SuperCar Festival te winnen hé. Je mag geen getunede wagen gebruiken en hij moet meer dan 493PK hebben. Welke wagen gebruik ik het best? Ik wil eindelijk eens beginnen aan die Extreme events.

Comment

• Ik haat die f*cking drinving missions!!!!!!

Aaargh... heb nu een tweetal uur geprobeerd en kben maar in 3 geslaagd!

De eerste tien waren g*dver kweetnie oe gemakkelijk en nu... pfff

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wewe
            Mij lukt het dus niet om die SuperCar Festival te winnen hé. Je mag geen getunede wagen gebruiken en hij moet meer dan 493PK hebben. Welke wagen gebruik ik het best? Ik wil eindelijk eens beginnen aan die Extreme events.
            je mag wel motortuning hebben, maar geen velgen, spoilers en geen racewagen uiteraard.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete
              Ik haat die f*cking drinving missions!!!!!!

waste of time imo

Comment

Wie niet!?

Ik hou me daarmee niet meer bezig.

Geen 100%

Comment

Mij lukt het dus niet om die SuperCar Festival te winnen hé. Je mag geen getunede wagen gebruiken en hij moet meer dan 493PK hebben. Welke wagen gebruik ik het best? Ik wil eindelijk eens beginnen aan die Extreme events.
                  24h nordschleife winnen (de tegenstand bestaat uit DTM wagens, dus ...), dan krijg je zo'n F1 kar, en daarmee win je de SuperCar Festival op 1 been
                  1963 Land Rover Series IIa
                  1994 Mercedes SL320
                  2015 Land Rover Discovery SDV6
                  2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

Idd, wreed hatelijk Ik heb de eerste 10 en dan geene meer, ik steek er mijnen tijd niet meer in want ze zijn bijna niet doenbaar
                    1963 Land Rover Series IIa
                    1994 Mercedes SL320
                    2015 Land Rover Discovery SDV6
                    2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Ik heb het spel ook aangekocht
                      Heb mij een grijze Lancer Evo gekocht bij 'used cars'
                      Bij 'Beginner Events' wat geld verdiend, beetje getuned (nu 292pk)

Comment

• Zijn er, naast winnen, nog manieren om massa's credits te verdienen ?
                        Ik geloof dat mijn broer nog ergens GT3 heeft rondslingeren.
                        Kan je daarmee ook die 100.000 credits krijgen of is dat enkel met de 'Prologue' ? Of is tnog helemaal anders ??

Comment

• Met datagegevens van GT3 kun je inderdaad credits winnen, hoe verder je broer is geraakt in het spel des te meer credits jij nu krijgt
                          hoe het juist in zijn werk gaat weet ik niet.

Bij European events de Deutsche Touring Masterschaft gaan rijden, moet je wel een DTM wagen voor hebben, je wint rond het miljoen cr. telkens je hem uitrijdt.
                          In b-spec kwartiertje werk.
                          op 1uur 4miljoen cr.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Droes
                            Met datagegevens van GT3 kun je inderdaad credits winnen, hoe verder je broer is geraakt in het spel des te meer credits jij nu krijgt

Bij European events de Deutsche Touring Masterschaft gaan rijden, moet je wel een DTM wagen voor hebben, je wint rond het miljoen cr. telkens je hem uitrijdt.
                            In b-spec kwartiertje werk.
                            op 1uur 4miljoen cr.
                            Cool
                            Thx voor de tip (nou nog aan een DTM geraken )

BTW in GT3 reden we rond met een F1 en wonnen alles wat er te wonnen viel
                            beetje gelezen hier en blijkbaar zit deze er opnieuw in

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Droes
                              Met datagegevens van GT3 kun je inderdaad credits winnen, hoe verder je broer is geraakt in het spel des te meer credits jij nu krijgt
                              De PS2 vroeg ernaar toen ik het spel voor het eerst startte
                              Misschien ga ik dus moeten herbeginnen.
                              Maar das niet erg, ik heb het spel nog maar van woensdag en kzit nog niet ver.

Comment

• M'n zooi van afgelopen week.

M'n nieuwe velgen op mijn race Delta eens showen.

Badass 300C en VW Kever.

Comment

er staat unmodified cars only
                                  en dat staat bij meer events
                                  het betekent dat ge geen racecar moogt gebruiken
                                  die event is gewoon super easy

Comment

• op je lancia liggen OZ velgen, ze staan naast die 6spaak is in het rijtje

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door michael
                                      op je lancia liggen OZ velgen, ze staan naast die 6spaak is in het rijtje
                                      Ik weet het niet, ze staken origineel onder een Nissan. Ik vind ze eigelijk zelf niet zo geslaagd, ik ga er een andere set donkerkleurige 6spaaks ondersteken als ik er nog eens mooie tegenkom.

Comment

• oeps

misschien van een nismo skylnie s-tune

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door michael
                                          er staat unmodified cars only
                                          en dat staat bij meer events
                                          het betekent dat ge geen racecar moogt gebruiken
                                          die event is gewoon super easy
                                          Kun je me dan eens een voorbeeld geven van een wagen om te gebruiken? Liefst een wagen die je gewoon kunt aankopen.

Comment

Working...
                                          X