Oorspronkelijk geplaatst door Volvolover S60
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het grote "Gran Turismo 4" topic!
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door weweMij lukt het dus niet om die SuperCar Festival te winnen hé. Je mag geen getunede wagen gebruiken en hij moet meer dan 493PK hebben. Welke wagen gebruik ik het best? Ik wil eindelijk eens beginnen aan die Extreme events.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime SoeteIk haat die f*cking drinving missions!!!!!!
Aaargh... heb nu een tweetal uur geprobeerd en kben maar in 3 geslaagd!
De eerste tien waren g*dver kweetnie oe gemakkelijk en nu... pfff
Ik hou me daarmee niet meer bezig.
Geen 100%
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door weweMij lukt het dus niet om die SuperCar Festival te winnen hé. Je mag geen getunede wagen gebruiken en hij moet meer dan 493PK hebben. Welke wagen gebruik ik het best? Ik wil eindelijk eens beginnen aan die Extreme events.1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime SoeteIk haat die f*cking drinving missions!!!!!!
Aaargh... heb nu een tweetal uur geprobeerd en kben maar in 3 geslaagd!
De eerste tien waren g*dver kweetnie oe gemakkelijk en nu... pfff
Idd, wreed hatelijk Ik heb de eerste 10 en dan geene meer, ik steek er mijnen tijd niet meer in want ze zijn bijna niet doenbaar1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Met datagegevens van GT3 kun je inderdaad credits winnen, hoe verder je broer is geraakt in het spel des te meer credits jij nu krijgt
hoe het juist in zijn werk gaat weet ik niet.
Bij European events de Deutsche Touring Masterschaft gaan rijden, moet je wel een DTM wagen voor hebben, je wint rond het miljoen cr. telkens je hem uitrijdt.
In b-spec kwartiertje werk.
op 1uur 4miljoen cr.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DroesMet datagegevens van GT3 kun je inderdaad credits winnen, hoe verder je broer is geraakt in het spel des te meer credits jij nu krijgt
Bij European events de Deutsche Touring Masterschaft gaan rijden, moet je wel een DTM wagen voor hebben, je wint rond het miljoen cr. telkens je hem uitrijdt.
In b-spec kwartiertje werk.
op 1uur 4miljoen cr.
Thx voor de tip (nou nog aan een DTM geraken )
BTW in GT3 reden we rond met een F1 en wonnen alles wat er te wonnen viel
beetje gelezen hier en blijkbaar zit deze er opnieuw in
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DroesMet datagegevens van GT3 kun je inderdaad credits winnen, hoe verder je broer is geraakt in het spel des te meer credits jij nu krijgt
Misschien ga ik dus moeten herbeginnen.
Maar das niet erg, ik heb het spel nog maar van woensdag en kzit nog niet ver.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door weweMij lukt het dus niet om die SuperCar Festival te winnen hé. Je mag geen getunede wagen gebruiken en hij moet meer dan 493PK hebben. Welke wagen gebruik ik het best? Ik wil eindelijk eens beginnen aan die Extreme events.
en dat staat bij meer events
het betekent dat ge geen racecar moogt gebruiken
die event is gewoon super easy
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door michaelop je lancia liggen OZ velgen, ze staan naast die 6spaak is in het rijtje
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door michaeler staat unmodified cars only
en dat staat bij meer events
het betekent dat ge geen racecar moogt gebruiken
die event is gewoon super easy
Comment
Comment