Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote "Gran Turismo 4" topic!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Mercedeske
    Welke band verslijt het snelst?

Racing/Medium of Sports/(het tweede zachtste, ken de naam niet juist...)

??
    toch logisch.. hoe ZACHTER de band, hoe SNELLER ie verslijt..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door michael
      ik heb die zwarte lotus europe
      mooie auto maar zo traag
      Voor een oldtimer kan hij toch wel straffe toeren uithalen. Ik vind dat er een groot snelheidsgevoel is in die wagen omdat die camera zo laag tegen de grond hangt. Ik heb met mijn standaard Europa de Lotus classic cup nog eens gewonnen. Zelden zoveel fun gehad, enkel op Hongkong 2e geworden. Op de andere circuit's veel zitten slipstreamen en uiteindelijk heb ik nogt 4 races gewonnen. Het was wel spannend, enkel op dat amerikaans circuit in dat natuurpark met die bergen (ben de naam kwijt) had ik een voorsprong van 5 seconden.

Comment

• ik ga die race ook eens rijden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sepultura
          Ik had eerst een metalicgroene gewonnen en nu ik de BMW 1 cup voor de 2e keer heb gereden heb ik de witte gewonnen.
          Bij de Britisch lightweight cup had ik minder geluk, na 3 keer een rode Lotus Europa te hebben gewonnen kreeg ik bij de 4e poging een witte met gouden randjes. (lijkt sterk op ons ma haar goed servies) Ik heb er foto's van op mijn USB stick staan. Ik zal ze vanavond uploaden.
          met welke bmw heb je die witte dan gewonnen?

Comment

• Waar win je de mclaren f1? (die BMW dus)

Comment

• Bij de Gran Turismo All Stars in de extreme hall

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door porschepipo
                Bij de Gran Turismo All Stars in de extreme hall
                jup daar win je hem.

btw lang geleden dat ge hier nog es zijt hé porschepipo!

Comment

• Hoezo?
                  Ik ben hier veel maar post slechts zelden...

Comment

Hoezo?
                    Ik ben hier veel maar post slechts zelden...
                    ewel dat bedoel ik net.

Comment

• ook goed

Ik heb juist de 24h van de ring gereden (eigenlijk mijn b-spec ) en SAAI dat het was!
                      Ik heb nu wel de F1 WOW!
                      Van welk land is die trouwens en zijn er geen tuningparts?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door michael
                        niks overstuur bij de skyline, alleen tijdens rally
                        50/50 is ideaal vind ik
                        'k Zal het dan wat simpeler uitleggen... je neemt een Ferrari en je koopt trommelremmen om de dure Brembo's te vervangen. En je gaat ervan uit dat je nu beter kan remmen.

Zoiets heb je nu dus gedaan met de Skyline. Met vast differentieel heb je idd geen overstuur. Dat is juist het probleem. Met een standaard Skyline kan je veel vroeger op het gas, met een beetje overstuur trek je de Skyline uit elke bocht. Nu met vast differentieel kan je niet meer genieten van dat voordeel.

Bij sommige wagens verbeter je dus het karakter van de wagen niet door alle tuning opties te installeren hoor. (ze vermelden het trouwens duidelijk in de tekst dat je daarmee moet opletten)

't is maar nen tip he

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Droes
                          met welke bmw heb je die witte dan gewonnen?
                          De 1-serie diesel Ik zou wel de benzine nemen als ik jou was.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door logic
                            'k Zal het dan wat simpeler uitleggen... je neemt een Ferrari en je koopt trommelremmen om de dure Brembo's te vervangen. En je gaat ervan uit dat je nu beter kan remmen.

Zoiets heb je nu dus gedaan met de Skyline. Met vast differentieel heb je idd geen overstuur. Dat is juist het probleem. Met een standaard Skyline kan je veel vroeger op het gas, met een beetje overstuur trek je de Skyline uit elke bocht. Nu met vast differentieel kan je niet meer genieten van dat voordeel.

Bij sommige wagens verbeter je dus het karakter van de wagen niet door alle tuning opties te installeren hoor. (ze vermelden het trouwens duidelijk in de tekst dat je daarmee moet opletten)

't is maar nen tip he
                            hoe weet je dat van dat vast differencieel?
                            voor rally rij ik toch liever 50/50

Comment

• Welke velgen staan het best onder mijn GTO?

Comment

• de grijze..
                                seg vraagje, kheb nog maar 1ne keer zo nen peugeot 205 turbo tegengekomen bij used cars, ma da spel heeft in de 90d km's. Hoeveel km's heeft den uwen en wnr kom je hem nog is tegen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Droes
                                  de grijze..
                                  seg vraagje, kheb nog maar 1ne keer zo nen peugeot 205 turbo tegengekomen bij used cars, ma da spel heeft in de 90d km's. Hoeveel km's heeft den uwen en wnr kom je hem nog is tegen?
                                  Ik weet het eigelijk niet. Ik heb er 2, een witte en een grijze maar wanneer precies dat je die tegenkomt weet ik niet.

Comment

• ik verveelde me en ben wat gaan rijden op de nurburgring met als doel, 1 ronde niet van de baan gaan
                                    ben begonne met +-150pk (cooper-S)
                                    en zo door naar sneller wagens en zo leer ik de nurburgring

Comment

• 1 ronde op nurburgring (mini cooper-S)
                                      9.07.796
                                      niet slecht vind ik zelf
                                      ofwel?

Comment

ook goed

Ik heb juist de 24h van de ring gereden (eigenlijk mijn b-spec ) en SAAI dat het was!
                                        Ik heb nu wel de F1 WOW!
                                        Van welk land is die trouwens en zijn er geen tuningparts?
                                        F1's kan je niet tunen denk ik. Dat was reeds zo in GT3. Iets met de licentie te maken...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Es-eller
                                          F1's kan je niet tunen denk ik. Dat was reeds zo in GT3. Iets met de licentie te maken...
                                          Nee, dat komt omdat ze geen dealer hebben. Die F1 is trouwens een hersenspinsel van PD zelf. Is wel gebaseerd op verschillende F1's.

Comment

Working...
                                          X