Oorspronkelijk geplaatst door Mercedeske
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het grote "Gran Turismo 4" topic!
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door michaelik heb die zwarte lotus europe
mooie auto maar zo traag
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sepulturaIk had eerst een metalicgroene gewonnen en nu ik de BMW 1 cup voor de 2e keer heb gereden heb ik de witte gewonnen.
Bij de Britisch lightweight cup had ik minder geluk, na 3 keer een rode Lotus Europa te hebben gewonnen kreeg ik bij de 4e poging een witte met gouden randjes. (lijkt sterk op ons ma haar goed servies) Ik heb er foto's van op mijn USB stick staan. Ik zal ze vanavond uploaden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door michaelniks overstuur bij de skyline, alleen tijdens rally
50/50 is ideaal vind ik
Zoiets heb je nu dus gedaan met de Skyline. Met vast differentieel heb je idd geen overstuur. Dat is juist het probleem. Met een standaard Skyline kan je veel vroeger op het gas, met een beetje overstuur trek je de Skyline uit elke bocht. Nu met vast differentieel kan je niet meer genieten van dat voordeel.
Bij sommige wagens verbeter je dus het karakter van de wagen niet door alle tuning opties te installeren hoor. (ze vermelden het trouwens duidelijk in de tekst dat je daarmee moet opletten)
't is maar nen tip he
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door logic'k Zal het dan wat simpeler uitleggen... je neemt een Ferrari en je koopt trommelremmen om de dure Brembo's te vervangen. En je gaat ervan uit dat je nu beter kan remmen.
Zoiets heb je nu dus gedaan met de Skyline. Met vast differentieel heb je idd geen overstuur. Dat is juist het probleem. Met een standaard Skyline kan je veel vroeger op het gas, met een beetje overstuur trek je de Skyline uit elke bocht. Nu met vast differentieel kan je niet meer genieten van dat voordeel.
Bij sommige wagens verbeter je dus het karakter van de wagen niet door alle tuning opties te installeren hoor. (ze vermelden het trouwens duidelijk in de tekst dat je daarmee moet opletten)
't is maar nen tip he
voor rally rij ik toch liever 50/50
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Droesde grijze..
seg vraagje, kheb nog maar 1ne keer zo nen peugeot 205 turbo tegengekomen bij used cars, ma da spel heeft in de 90d km's. Hoeveel km's heeft den uwen en wnr kom je hem nog is tegen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door porschepipoook goed
Ik heb juist de 24h van de ring gereden (eigenlijk mijn b-spec ) en SAAI dat het was!
Ik heb nu wel de F1 WOW!
Van welk land is die trouwens en zijn er geen tuningparts?
Comment
Comment