Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik heb ook weeral een Lancia Delta gekocht. (m'n 7e ondertussen, WRC en S4 niet meegerekend) Ik heb er een familycup race mee gereden op moeilijkheidsgraad 2. Ik heb zo realistisch mogelijk proberen te rijden. Dus enkel voorbijsteken zonder de andere wagens te raken en niet door het gras. (niet dat ik dat anders wel doe) Was wel fun dat bumperkleven op de Nürburgring.
ik heb eens met zo een delta op de ring gereden, 1 ronde mijn tijd was 9.06.000
en met een nissan silvia, ook 200pk (model S13) had ik deze tijd: 8.47.000
bijna 20s sneller, met de delta ben ik 2keer eraf gevlogen, met silva geen keer
ik dacht zeker dat het met de delta sneller was
ik heb eens met zo een delta op de ring gereden, 1 ronde mijn tijd was 9.06.000
en met een nissan silvia, ook 200pk (model S13) had ik deze tijd: 8.47.000
bijna 20s sneller, met de delta ben ik 2keer eraf gevlogen, met silva geen keer
ik dacht zeker dat het met de delta sneller was
Ik haal 8.50 met de Delta, minder zelfs. Hij staat wel veel te lang gespreid t.o.v. de echte Integrale Evolutione. In eerste haalt de echte 62km/u in het spel over de 70. Met de standaardbak kan je in het spel 270km/u halen, de echte staat gegeard op 220km/u in 5e. Hier heeft PD toch enkele steken laten vallen vind ik.
Ik haal 8.50 met de Delta, minder zelfs. Hij staat wel veel te lang gespreid t.o.v. de echte Integrale Evolutione. In eerste haalt de echte 62km/u in het spel over de 70. Met de standaardbak kan je in het spel 270km/u halen, de echte staat gegeard op 220km/u in 5e. Hier heeft PD toch enkele steken laten vallen vind ik.
idd, er zitten nog steeds veel te veel bugs in het spel. waarom kunnen ze nu niet gewoon die versnellingsbakken correct erin steken?
wat mij ook opgevallen is dat sommige auto's echt wel te traag zijn.
vb mijn cooper s doet 0-100 in 8.5sec, in de realiteit is dat toch onder de 8sec.
ik heb eens de sound vergeleken in GT4 tov NFSU2 met een 350Z. wat een verschil
al eens geprobeert om de 0-100 van een civic type R te meten
ik geraak niet aan de 7.5s
terwijl die 6.9 in de boekskes staat (met traciecontrole, zonder haal ik met moeite de 8.5)
da gebeurt wel met meer auto's
eens op snelheid gaat het wel geweldig snel vooruit
ik ga vandaag een 10-tal rondjes rijden op de ring met verschillende auto's
eens kijken welke auto het makkelijkst te besturen is
Comment