Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote "Gran Turismo 4" topic!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik ga straks de El Captain 200 miles doen.

Eerst nog wat klusjes klaren

Comment

• Ha jongens, ik kom ook nog eens piepen
      Ben, al dan niet tijdelijk, gestopt met GT4 al enkele weken.
      Ben terug begonnen met GTR

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Yannick R
        Ha jongens, ik kom ook nog eens piepen
        Ben, al dan niet tijdelijk, gestopt met GT4 al enkele weken.
        Ben terug begonnen met GTR
        GTR rouleert gewoon. Ik zit nu ook in een league. Ga maar eens kijken op www.rallysport.ws

Ik ben daar Icepick.

Comment

• Ik heb nog wat fototjes gepakt

Comment

• Lotus Europa:

Comment

• Comment

• Ik heb ook weeral een Lancia Delta gekocht. (m'n 7e ondertussen, WRC en S4 niet meegerekend) Ik heb er een familycup race mee gereden op moeilijkheidsgraad 2. Ik heb zo realistisch mogelijk proberen te rijden. Dus enkel voorbijsteken zonder de andere wagens te raken en niet door het gras. (niet dat ik dat anders wel doe) Was wel fun dat bumperkleven op de Nürburgring.

Comment

• Comment

• mooie foto's gast.. denk dat wij veel op elkaar gelijken qua auto's kopen en rijstijl
                    is me al opgevallen de laatste weken..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Droes
                      mooie foto's gast.. denk dat wij veel op elkaar gelijken qua auto's kopen en rijstijl
                      is me al opgevallen de laatste weken..
                      Ook 'n bumperklever?

Comment

• ik heb eens met zo een delta op de ring gereden, 1 ronde mijn tijd was 9.06.000
                        en met een nissan silvia, ook 200pk (model S13) had ik deze tijd: 8.47.000
                        bijna 20s sneller, met de delta ben ik 2keer eraf gevlogen, met silva geen keer
                        ik dacht zeker dat het met de delta sneller was

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door michael
                          ik heb eens met zo een delta op de ring gereden, 1 ronde mijn tijd was 9.06.000
                          en met een nissan silvia, ook 200pk (model S13) had ik deze tijd: 8.47.000
                          bijna 20s sneller, met de delta ben ik 2keer eraf gevlogen, met silva geen keer
                          ik dacht zeker dat het met de delta sneller was
                          Ik haal 8.50 met de Delta, minder zelfs. Hij staat wel veel te lang gespreid t.o.v. de echte Integrale Evolutione. In eerste haalt de echte 62km/u in het spel over de 70. Met de standaardbak kan je in het spel 270km/u halen, de echte staat gegeard op 220km/u in 5e. Hier heeft PD toch enkele steken laten vallen vind ik.

Comment

• ja ik heb maar 1 ronde gereden
                            dus niet met bedoeling tijd te verbeteren

Comment

• heeft iemand een tip om bij de driving missions de missie met de 6 skylines te winnen (dat is nummer 23 denk ik)? Deze is zooo moeilijk...

Comment

• geen tips voor denk ik

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sepultura
                                  Ik haal 8.50 met de Delta, minder zelfs. Hij staat wel veel te lang gespreid t.o.v. de echte Integrale Evolutione. In eerste haalt de echte 62km/u in het spel over de 70. Met de standaardbak kan je in het spel 270km/u halen, de echte staat gegeard op 220km/u in 5e. Hier heeft PD toch enkele steken laten vallen vind ik.
                                  idd, er zitten nog steeds veel te veel bugs in het spel. waarom kunnen ze nu niet gewoon die versnellingsbakken correct erin steken?

wat mij ook opgevallen is dat sommige auto's echt wel te traag zijn.
                                  vb mijn cooper s doet 0-100 in 8.5sec, in de realiteit is dat toch onder de 8sec.

ik heb eens de sound vergeleken in GT4 tov NFSU2 met een 350Z. wat een verschil

Comment

• NFSU is het grootste kul spel dat er bestaat.. that simple!!!!

Comment

• Maar het heeft wel een goed motorgeluid

Comment

• Goed.. maar niet goed genoeg om GT4 te evenaren!

Comment

• al eens geprobeert om de 0-100 van een civic type R te meten
                                          ik geraak niet aan de 7.5s
                                          terwijl die 6.9 in de boekskes staat (met traciecontrole, zonder haal ik met moeite de 8.5)

da gebeurt wel met meer auto's
                                          eens op snelheid gaat het wel geweldig snel vooruit

ik ga vandaag een 10-tal rondjes rijden op de ring met verschillende auto's
                                          eens kijken welke auto het makkelijkst te besturen is

Comment

Working...
                                          X