Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote "Gran Turismo 4" topic!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Oorspronkelijk geplaatst door simon
    ja tweaken

    alles fijn afstellen aan je auto, remmen, vering, turbo, banden..

    gebruik die driving park courses om alles fijn te slijpen
    Kzal tes proberen.
    Maar eerlijkheidshalve moet ik toegeven dat ik mij nogal snel erger aan zo'n dingen. Tzou kunnen dat ik morgen geen Speedster meer heb als je mij begrijpt.

    Comment


    • Ik heb effe mijn Nürburgring tijden overgeschreven op een blad papier.
      Ik doe meestal photodrive dus ik heb waarschijnlijk al betere tijden gereden.

      1: Sauber Mercedes: 5'43.988
      2: Formulla Gran Turismo: 5'56.355
      3: Audi R8: 6'08.589
      4: BMW M3 GTR: 6'44.140
      5: Lister Storm: 6'55.558
      6: Amuse Carbon R: 6'57.521
      7: Merc 190E touringcar: 7'01.701
      8: Skyline 350GT-8: 7'05.407
      9: GT40: 7'06.035
      10: Amuse S2000 R1: 7'12.995

      Comment


      • Heb je die GT-8 getuned?

        knappe tijd wel, zoveel haal ik met een stock M5

        Comment


        • Oorspronkelijk geplaatst door simon
          Heb je die GT-8 getuned?

          knappe tijd wel, zoveel haal ik met een stock M5
          Jep 450pk geloof ik. Jammer dat hij uitsluitend NA te tunen is.

          Comment





          • Lijkt me nogal omslachtig, bij tuning sla ik het onderdeel 'drivetrain' altijd over
            Misschien moet ik het eens proberen. Welke moet ik dan pakken ?
            de "fully custumable" ofzoiets....

            Comment


            • Oorspronkelijk geplaatst door stradge
              de "fully custumable" ofzoiets....
              Dan hebt ge het over de 'suspension' waarschijnlijk ?
              Moetek ook de overbrengingen van de bak veranderen ?

              Comment


              • Oorspronkelijk geplaatst door sepultura
                Ik heb effe mijn Nürburgring tijden overgeschreven op een blad papier.
                Ik doe meestal photodrive dus ik heb waarschijnlijk al betere tijden gereden.

                1: Sauber Mercedes: 5'43.988
                2: Formulla Gran Turismo: 5'56.355
                3: Audi R8: 6'08.589
                4: BMW M3 GTR: 6'44.140
                5: Lister Storm: 6'55.558
                6: Amuse Carbon R: 6'57.521
                7: Merc 190E touringcar: 7'01.701
                8: Skyline 350GT-8: 7'05.407
                9: GT40: 7'06.035
                10: Amuse S2000 R1: 7'12.995
                My god, die Sauber is snel. Heeft die in het echt ook al zo een tijd gehaald?

                Comment


                • Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen
                  My god, die Sauber is snel. Heeft die in het echt ook al zo een tijd gehaald?

                  Ik denk het niet: in GT4 kan je echt vol gaan, als je in het echt een beetje mist, dan heb je een groot probleem

                  Comment


                  • Oorspronkelijk geplaatst door Mister V
                    Ik denk het niet: in GT4 kan je echt vol gaan, als je in het echt een beetje mist, dan heb je een groot probleem
                    Volgens mij is zo'n LMP volledig naar de ruk voor dat je een ronde gedaan hebt. Met al die putten.
                    Dat hij sneller is dan de F1 is omdat die F1 niet op de baan te houden is terwijl de Sauber een erg goede wegligging heeft.

                    Over LMP's gesproken, de 4 zwarte Lemans bakken stonden weer bij de 2ehands dealers. Ik heb meteen die Mazda gekocht die lemans gewonnen heeft. maar toen had ik nog maar 800.000 credits over en de 2 bolide's die ik nog niet had kosten beide 3.900.000 credits. Ik dus wat racewagens verkocht om toch nog 3.900.000 credits te hebben. Wat blijkt: ik was een dag te laat. Die Toyota GT1 ziet er nochtans zooo goed uit.

                    Comment


                    • Je moet eens in Arcade mode een Formula 1 nemen en via quicktune opdrijven en dan op de nürburgring rijden.

                      dat ben je gegarandeert sneller dan een sauber

                      Comment


                      • Oorspronkelijk geplaatst door simon
                        Je moet eens in Arcade mode een Formula 1 nemen en via quicktune opdrijven en dan op de nürburgring rijden.

                        dat ben je gegarandeert sneller dan een sauber
                        Ja maar dat zou niet tellen. Is er eigelijk een manier om op die F1 de motorrem mider sterk te maken? Ik heb de indruk dat de achterwielen blokeren als je uitbolt. Da's tamelijk gevaarlijk in de bochten. :d

                        Comment


                        • Oorspronkelijk geplaatst door simon
                          Je moet eens in Arcade mode een Formula 1 nemen en via quicktune opdrijven en dan op de nürburgring rijden.

                          dat ben je gegarandeert sneller dan een sauber
                          Ik heb nog geen F1

                          Comment


                          • Oorspronkelijk geplaatst door sepultura
                            Ja maar dat zou niet tellen. Is er eigelijk een manier om op die F1 de motorrem mider sterk te maken? Ik heb de indruk dat de achterwielen blokeren als je uitbolt. Da's tamelijk gevaarlijk in de bochten. :d
                            Dat heb ik bij veel auto's.

                            Soms geven ze nog extra gas of blijven ze in de toeren hangen.

                            manueel rijden is een must.

                            Comment


                            • Oorspronkelijk geplaatst door simon
                              Dat heb ik bij veel auto's.

                              Soms geven ze nog extra gas of blijven ze in de toeren hangen.

                              manueel rijden is een must.
                              Ik rij manueel, dat in de toeren blijven hangen is eenvoudig tegen te gaan door harder te remmen voor de bocht en op gas blijven staan in de bocht. motorrem daarintegen daar geraak ik niet van af op die F1.

                              Comment


                              • Oorspronkelijk geplaatst door sepultura
                                Ik rij manueel, dat in de toeren blijven hangen is eenvoudig tegen te gaan door harder te remmen voor de bocht en op gas blijven staan in de bocht. motorrem daarintegen daar geraak ik niet van af op die F1.
                                Niet te hoog in toeren terugschakelen als je afremt en dan hernemen uit een versnelling hoger. Dus die ene bocht die je tot nu toe altijd al in tweede nam, neem je nu maar in derde. Je zal zien dat het je niet eens zoveel tijd kost (minder tractieproblemen) en dat het veel minder moeilijk en stressend rijden is !!
                                '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
                                '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
                                '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
                                '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
                                '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
                                '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
                                '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
                                '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

                                '19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
                                '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

                                Comment


                                • ik schakel altijd in de versnelling die aangegeven staat
                                  tractie problemen (als er die al zijn) vind ik nie erg, ofwel geef ik wa voorzichtig gas
                                  sommige auto's is het echt niet aangeraden om lage toeren te rijden
                                  rx-8 vb of ander hoogtoerige voertuigen

                                  Comment


                                  • Oorspronkelijk geplaatst door michael
                                    ik schakel altijd in de versnelling die aangegeven staat
                                    tractie problemen (als er die al zijn) vind ik nie erg, ofwel geef ik wa voorzichtig gas
                                    sommige auto's is het echt niet aangeraden om lage toeren te rijden
                                    rx-8 vb of ander hoogtoerige voertuigen
                                    Die aangeduide versnellingen volg ik bijna nooit, ik schakel altijd nog ene extra naar onder.

                                    Leuk motorgebrul

                                    Comment


                                    • M'n nieuw speeltje:



                                      Comment



                                      • Comment


                                        • French driving and parking:


                                          Comment

                                          Working...
                                          X