Wanneer kreeg je die black-cars ook alweer?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het grote "Gran Turismo 4" topic!
Collapse
X
-
Die 5-seconden straftijd-regel bij 'Special Conditions' vind ik toch één van de belachelijkste dingen van GT4 ze!
Oké, het verhindert dat je op al te roekeloze manier gaat inrijden op je tegenstander, maar het staat toch niet helemaal op punt.
Als de ander bijvoorbeeld tegen je aanrijdt, dan krijg jij 5 sec. Vlieg jij daarentegen met de achterkant van je auto keihard tegen de muur dan krijg je niks! 't Is maar als je met de neus of de flank van de auto ergens tegen aan knalt dat je staftijd krijgt. Maar je tegenstander mag je dus niet geraken hé, geen halve mm of je hebt die 5 sec. aan je broek!
Belachelijk...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime SoeteDie 5-seconden straftijd-regel bij 'Special Conditions' vind ik toch één van de belachelijkste dingen van GT4 ze!
Oké, het verhindert dat je op al te roekeloze manier gaat inrijden op je tegenstander, maar het staat toch niet helemaal op punt.
Als de ander bijvoorbeeld tegen je aanrijdt, dan krijg jij 5 sec. Vlieg jij daarentegen met de achterkant van je auto keihard tegen de muur dan krijg je niks! 't Is maar als je met de neus of de flank van de auto ergens tegen aan knalt dat je staftijd krijgt. Maar je tegenstander mag je dus niet geraken hé, geen halve mm of je hebt die 5 sec. aan je broek!
Belachelijk...
Voor de rest een goed spel; zo heb ik van een CL 600 '00 geprobeerd een CL 65 AMG te maken (met velgen van een SL 65 AMG)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime SoeteDie 5-seconden straftijd-regel bij 'Special Conditions' vind ik toch één van de belachelijkste dingen van GT4 ze!
Belachelijk...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW PowerIk raak mijn PS2 niet meer aan voor een dikke maand. Ik moet trouwens toch helemaal opnieuw beginnen met GT4, en ik zat nog wel aan 34% . Stomme MC
Jammer dat ik nooit eens 's avonds kan spelen!
Comment
-
Ik heb al de races gewonnen in de "Beginner events" en de "Professional events", maar ik kan toch niet deelnemen aan de "Grandturismo World championship" (onderaan in de professional events)???
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BertIk heb al de races gewonnen in de "Beginner events" en de "Professional events", maar ik kan toch niet deelnemen aan de "Grandturismo World championship" (onderaan in de professional events)???
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door simonHeb je overal fully gold?
Comment
Comment