Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote "Gran Turismo 4" topic!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Wanneer kreeg je die black-cars ook alweer?

Comment

• tussen dag 695-700
      en tussen 1390-1395

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Droes
        tussen dag 695-700
        en tussen 1390-1395
        Bij elk veelvoud van dag 695 en dat gedurende de 5 dagen erna...

Comment

• ik ga ook is ne scooby kopen voor de boxercup
          of toch liever een ruf?
          tis toch zalige he, zoveel geld tot uw beschikking, kopen wat je wil, en dan racen op de ring
          tis leuker als masturbating

ik lag plat vant lachen toen ik dit zag

Comment

• @Sepultura: hoe hebt ge die immense jump gedaan met die blauwe Impreza break?

Comment

• Die 5-seconden straftijd-regel bij 'Special Conditions' vind ik toch één van de belachelijkste dingen van GT4 ze!

Oké, het verhindert dat je op al te roekeloze manier gaat inrijden op je tegenstander, maar het staat toch niet helemaal op punt.
              Als de ander bijvoorbeeld tegen je aanrijdt, dan krijg jij 5 sec. Vlieg jij daarentegen met de achterkant van je auto keihard tegen de muur dan krijg je niks! 't Is maar als je met de neus of de flank van de auto ergens tegen aan knalt dat je staftijd krijgt. Maar je tegenstander mag je dus niet geraken hé, geen halve mm of je hebt die 5 sec. aan je broek!

Belachelijk...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete
                Die 5-seconden straftijd-regel bij 'Special Conditions' vind ik toch één van de belachelijkste dingen van GT4 ze!

Oké, het verhindert dat je op al te roekeloze manier gaat inrijden op je tegenstander, maar het staat toch niet helemaal op punt.
                Als de ander bijvoorbeeld tegen je aanrijdt, dan krijg jij 5 sec. Vlieg jij daarentegen met de achterkant van je auto keihard tegen de muur dan krijg je niks! 't Is maar als je met de neus of de flank van de auto ergens tegen aan knalt dat je staftijd krijgt. Maar je tegenstander mag je dus niet geraken hé, geen halve mm of je hebt die 5 sec. aan je broek!

Belachelijk...
                Das idd het meest frustrerende aan GT4.

Voor de rest een goed spel; zo heb ik van een CL 600 '00 geprobeerd een CL 65 AMG te maken (met velgen van een SL 65 AMG)

Comment

• Post een wat pics van je CL.
                  De CL vond ik het minst geslaagde Benz in GT4

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audiboy
                    Post een wat pics van je CL.
                    De CL vond ik het minst geslaagde Benz in GT4
                    Zal ik doen wnr ik nog eens tijd heb. (woensdag wrs)

Comment

Die 5-seconden straftijd-regel bij 'Special Conditions' vind ik toch één van de belachelijkste dingen van GT4 ze!

Belachelijk...
                      Inderdaad zeer frusterend !

Comment

@Sepultura: hoe hebt ge die immense jump gedaan met die blauwe Impreza break?
                        Op infineon gewoon op dat heuveltje vlammen in de eerste bocht. Zeer fun.

Comment

• kheb een nissan 350Z gt4 gekocht
                          vertrekken in 3de, zonder wielspin en de 100 halen in 4.7s
                          ik moet wel zeggen dat er een supercharger, raceuitlaat, chiptuning en S/S banden opliggen

Comment

• Ik raak mijn PS2 niet meer aan voor een dikke maand. Ik moet trouwens toch helemaal opnieuw beginnen met GT4, en ik zat nog wel aan 34% . Stomme MC

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power
                              Ik raak mijn PS2 niet meer aan voor een dikke maand. Ik moet trouwens toch helemaal opnieuw beginnen met GT4, en ik zat nog wel aan 34% . Stomme MC
                              Ai, das inderdaad minder leuk. Ik zit nu aan een kleine 30%
                              Jammer dat ik nooit eens 's avonds kan spelen!

Comment

• Vandaag niet gespeeld, ik zit aan de 52%. Laatste tijden minder speeltijd door veel schoolwerk.

Comment

• Ik heb al de races gewonnen in de "Beginner events" en de "Professional events", maar ik kan toch niet deelnemen aan de "Grandturismo World championship" (onderaan in de professional events)???
                                  2008 Opel Corsa 1.7CDTI
                                  2009 Mazda 2 1.5 Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bert
                                    Ik heb al de races gewonnen in de "Beginner events" en de "Professional events", maar ik kan toch niet deelnemen aan de "Grandturismo World championship" (onderaan in de professional events)???
                                    Dat is vreemd. Ik zou nogmaals controleren of ik wel alle races hebt uitgespeeld. Maar mss heb je geen geschikte wagen om aan die tournament deel te nemen.

Comment

Ik heb al de races gewonnen in de "Beginner events" en de "Professional events", maar ik kan toch niet deelnemen aan de "Grandturismo World championship" (onderaan in de professional events)???
                                      Heb je overal fully gold?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door simon
                                        Heb je overal fully gold?
                                        Als je bedoelt dat ik elke beker die ik heb goud is : JA
                                        2008 Opel Corsa 1.7CDTI
                                        2009 Mazda 2 1.5 Sport

Comment

Als je bedoelt dat ik elke beker die ik heb goud is : JA
                                          Heb je de championships ook gewonnen? of gewoon elke race apart?

Comment

Working...
                                          X