Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote "Gran Turismo 4" topic!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Heb net een Lotus Carlton gevonden in de tweedehands afdeling, geen slechte wagen!

Heb ik geluk gehad om deze tegen te komen?

nls2000

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nls
      Heb net een Lotus Carlton gevonden in de tweedehands afdeling, geen slechte wagen!

Heb ik geluk gehad om deze tegen te komen?

Die kom je met regelmaat tegen in de tweedehands sectie. Geen slechte auto, maar er zijn betere. Het is maar waar je mee wil rijden. Je kan er gerust enkele wedstrijden mee winnen.

Comment

• leuke driftbak

Comment

• net een veelvoud van dag 695 gepasseert en gvd geen black cars :/

Comment

• Heb dienen Lotus Carlton is volledig 'geprepareerd' alles wat erop kan, staat erop.
            Voor mij is het een zalige bak!! Heeft in de 600 pk en mits wat afstelling van mezelf gebeurd de overbrenging van zoveel Pk's naar de wielen perfect
            PS: standaard ging i 280 km/h!!

even iets anders:
            Wou ff snel de 206 event gaan rijden, heb me dan maar een 206 RC gekocht, alles erop en eraan, normaal denk je dan van ja dit wordt een eitje maar nee hoor... volgens mij heb ik hem serieus verkloot
            Moet echt alles eruit halen, krijg trouwens voor elke race 100 A-spec points.. abnormaal veel toch?!
            Moet wel zeggen dat i een ZAAAALIIGGGGG geluid heeft met de Racing uitlaat!!!

@ sepultura: leuke foto's, moet die Volvo tank ook maar is gaan PiMpEn..
            252 pk is dat het max pk's dat je er kan uithalen? of zit er nog niet alles op?

Droes

Comment

• De 206 kun je zalig verlagen, echt een tuning-effect!
              nls2000

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door simon
                amai zo overhellen in de bochten met die volvo!

mooie foto's wel
                @ Sepeltura

hoe hebt ge die fotos gemaakt?
                ik heb ook iets gelezen van die picture-mode ma ik krijg dan alleen ma mogelijkheid om mijne auto op ne lullige achtergrond te zetten en dan wa in te zoomen en onzin ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Droes
                  @ sepultura: leuke foto's, moet die Volvo tank ook maar is gaan PiMpEn..
                  252 pk is dat het max pk's dat je er kan uithalen? of zit er nog niet alles op?

Droes
                  Het maximum pk's is ongeveer 275pk maar dat is met race uitlaat en stage 2 turbo. De gele van op de foto's heeft geen aftermarket uitlaat en is Na getuned.

@MagicIbiza: Je moet als je vrij op het circuit gaat rijden photodrive pakken. Da's het derde icoontje van links, kost 3 credits. Of je moet de replay's opslaan en afspelen in het movie theatre. Tijdens de replay select drukken om een foto te nemen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Proof
                    Ik heb die toch gekocht om die endurances met te rijden (de eerste toch tot ik die minolta unlockte) en als belg moet je hem toch in je garage hebben
                    is zeker geen slechte wagen
                    Ik heb al de 3 eerste Endurances gedaan, mijn favoriete auto is zonder twijfel de Astra Touring Car (kon niet anders als Opel-lover off course)
                    Alhoewel die BMW M3 GTR Race Car ook goed vooruit gaat

Voor de professional Events heb ik nog een NA-type auto nodig
                    Suggesties ?

Comment

even iets anders:
                      Wou ff snel de 206 event gaan rijden, heb me dan maar een 206 RC gekocht, alles erop en eraan, normaal denk je dan van ja dit wordt een eitje maar nee hoor... volgens mij heb ik hem serieus verkloot
                      Heb hetzelfde probleem met mijn 147 GTA, alle tuning gedaan
                      +400pk op de voorwielen, dat ding is niet meer te besturen
                      Voorbanden in tgeel, achterbanden nog blauw

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door George
                        +400pk op de voorwielen, dat ding is niet meer te besturen
                        lol jah, wat zou je willen

Comment

• WTF ?????

Comment

• @nls: idd hangt helemaal op den buik, doe ik trouwens bij alle wagens..

Ga denkek bij den 206 den turbo eraf pakken bij settings mss patineert em dan wa minder

owja Pug 106 Rallye in het wit standaard velgjes en helemaal verlaagd, UBER!!!

Moet ook maar is zo'n usb stick gaan kopen, dat heb je toch nodig om foto's te kunnen opslaan e?
                            Usb stick van ps2 naar pc of hoe zit da?

Comment

@nls: idd hangt helemaal op den buik, doe ik trouwens bij alle wagens..

Ga denkek bij den 206 den turbo eraf pakken bij settings mss patineert em dan wa minder

owja Pug 106 Rallye in het wit standaard velgjes en helemaal verlaagd, UBER!!!

Moet ook maar is zo'n usb stick gaan kopen, dat heb je toch nodig om foto's te kunnen opslaan e?
                              Usb stick van ps2 naar pc of hoe zit da?
                              Ge kunt de foto's ook gewoon opslaan op uw PS2 memorycard maar ja, dan heb je er nie veel aan.

USB Stick (of MP3-speler met usb-kabel werkt ook in mijn geval) in de PS2 duwen, foto opslaan op USB Stick, USB Stick uit PS2 halen en in PC steken, open de nieuwe map GT4 op uw USB Stick (Gran Turismo 4 maakt deze map automatisch aan) en hoera, daar staan de foto's .

Den Billie.

Comment

• ah merci ver den uitleg,
                                en wa kost zo nen usb stick? waar te koop? en das dan ook gwn in een usb poort van uwe pc te steken e? (klinkt logisch) ma toch ma is vrage..

Comment

• lsd kopen

Comment

• hé wa?

Comment

• Zijn er nog mensen die Toyota GT-one vinden tegenvallen? :s

Daar gaan 4.500.000 die we nooit meer trug zien

Comment

• Ik niet, is mijn snelste bolide die ik heb rond de 450 km/h goede baanligging, voor mij een topper!

Kan er mij iemand zeggen hoe ik foto's van gt4 op mijne pc krijg?
                                        USB stick kopen en wa nog??

Comment

Ik niet, is mijn snelste bolide die ik heb rond de 450 km/h goede baanligging, voor mij een topper!

Kan er mij iemand zeggen hoe ik foto's van gt4 op mijne pc krijg?
                                          USB stick kopen en wa nog??
                                          gewoon de fotos op je stick zetten (bij mij lukt het met een iPod ook , dan kan ik er lekker veel nemen ) en dan je usb in de pc en naar daar kopieren.
                                          Vanaf dan gewoon uploaden hier he

Antwerpen is't Stad
                                          en al de rest is parking!!

Comment

Working...
                                          X