Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote "Gran Turismo 4" topic!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Op mijn USB stick van 25€ gaan anders ook wel genoeg foto's. Ik heb er overlaatst nog 60 opgezet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Droes
      hé wa?
      limited slip differiential
      bij gearbox het laatste

Comment

• hmm koop daar altijd het laatste/duurste van.. moet ik maar is leren mee werken dan..
        tips voor een FF auto?? is het enige type waarmee ik problemen heb om de pk's goed over te brengen naar de wielen

Comment

hmm koop daar altijd het laatste/duurste van.. moet ik maar is leren mee werken dan..
          tips voor een FF auto?? is het enige type waarmee ik problemen heb om de pk's goed over te brengen naar de wielen
          Best aan te raden LSD is de 1.5

Af en toe kan het geen kwaad om die tekst die onder elk onderdeel eens te lezen

Comment

hmm koop daar altijd het laatste/duurste van.. moet ik maar is leren mee werken dan..
            Bij torque kan je de wheelspin regelen hoe harder hoe minder.
            Bij accel (van de naam ben ik niet zeker, het is het middenste) regel je het sturen onder acceleratie (hoe harder hoe minder wheelspin, als het te hard staat stuurt 'ie minder goed)
            Met decel kan je het stuurgedrag wanneer je remt of geen gas geeft regelen. (als de wagen in een rechtdoor lijkt te gaan i.p.v. in te sturen wanneer je niet op het gas staat moet je dit zachter zetten.

Dit is wel enkel uit ervaring met achterwielaangedreven auto's maar ik denk wel dat dat ongeveer het zelfde is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door simon
              Best aan te raden LSD is de 1.5

Af en toe kan het geen kwaad om die tekst die onder elk onderdeel eens te lezen
              doe ik altijd, dan ook maar verstond er geen kl*ten van :p

Comment

• Ik heb m'n Volvo wat verder getuned.
                Nu levert 'ie 263 pk door het toevoegen van een semi/race uitlaat en een stage 2 turbo. Ik heb ook een sportvliegwiel gekocht.
                Hij weegt wel nog steeds 1900kg.

Ik heb nog wat bodyroll pics genomen.

Die laatste is een Toyota Sera. Rijd best wel goed.

Comment

• Weet iemand hier een N/A auto ??
                  Nodig voor Event

Comment

• Welk event?
                    en met N/A auto bedoel je wsl een auto die je enkel NA kan tunen?

Comment

• Bij Professional Events is er een Championship enkel en alleen toegankelijk voor N/A wagens (ik vermoed dat het met de motor te maken heeft)

Comment

• N/A betekent gewoon non aspirated (geen turbo), ge kunt dus wel N/A tune up doen.

Comment

• Ge kunt er ook een turbo opplakken geloof ik, zolang de standaard wagen maar N/A is...

Of was dat nu weer bij non-tuned cars?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sepultura

extra rem :p

Comment

• heeft die volvo airride

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door michael
                                heeft die volvo airride
                                Neen, gewoon een stel schijfremmen die gloeien als je dat van hierboven te veel doet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xius001
                                  Ge kunt er ook een turbo opplakken geloof ik, zolang de standaard wagen maar N/A is...

Of was dat nu weer bij non-tuned cars?
                                  Bij sommige auto's kunt ge kiezen tussen N/A en turbo. Maar als ge N/A geinstalleerd hebt kunt ge geen turbo-races doen en vica versa.

Comment

• M'n Chevrolet Corvette ... 479PK.
                                    Lekkere driftcar!

Comment

• Ook dit:

Comment

• Die C2 race car is een beest! echt brute amerikaanse V8-power ..

probeer daar maar eens PERFECT manueel zonder rijhulpmiddelen op de ring te rijden..

that takes some 1337-skill

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door simon
                                          Die C2 race car is een beest! echt brute amerikaanse V8-power ..

probeer daar maar eens PERFECT manueel zonder rijhulpmiddelen op de ring te rijden..

that takes some 1337-skill
                                          Ik rij altijd automatic

Maar ik zal es proberen

Comment

Working...
                                          X