Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote "Gran Turismo 4" topic!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Oorspronkelijk geplaatst door driver_to_be
    Bij sommige auto's kunt ge kiezen tussen N/A en turbo
    Waar moet ge dat kiezen ? Bij settings ?
    Als ik in mijn garage mijn auto's sorteer op motorisatie heb ik geen enkele waar staat N/A. Dus welke auto moet ik kopen ?

    Comment


    • De meeste racewagens zijn N/A dus een ge kunt een A4 touring car, Dodge Viper GTS-R, zelfs een Pescarolo Courage gebruiken.
      Ge moet echter 2 dingen (niet) doen:

      -uw auto NIET tunen met turbo-onderdelen (al de rest mag wel)
      -sport banden gaan kopen

      Ik weet natuurlijk niet hoeveel credits ge hebt en in welke prijsklasse ik moet zoeken.

      EDIT: sorry vergeten te antwoorden op uw vraag: ge kunt kiezen tussen N/A en turbo tijdens het tunen. Als ge dan turbo-onderdelen koopt wordt het een turbo-wagen, als ge N/A onderdelen koopt wordt het een N/A wagen.
      Hetgeen ge het laatst installeert van de 2 wordt als geldig beschouwd. Als ge nu beide koopt kunt ge natuurlijk wisselen en kunt ge met 1 auto zowel de N/A als de Turbo series rijden. Met de meeste auto's gaat dit echter niet. Ik zal straks eens zoeken naar een auto bij welke het wel gaat.
      Last edited by ; 08/06/2005, 10:33.

      Comment


      • Ah zo
        Credits zijn geen probleem (momenteel 2mio of zo)
        Dus als ik bij mijn Astra Touring Car de Turbo uitschakel zou het moeten lukken

        -Edit-
        Ga dan wel moeten andere banden kopen
        Last edited by ; 08/06/2005, 11:35.

        Comment


        • gatverdamme
          dienen BMW M5 is echt wel snel héhé.. rond de 750 pk NA getuned dus bijna geen weelspin (groot voordeel tov een turbo)

          broer kon niet mee met zijn RUF yellow dinges daar..

          Comment


          • Oorspronkelijk geplaatst door driver_to_be
            N/A betekent gewoon non aspirated (geen turbo), ge kunt dus wel N/A tune up doen.

            Je bedoelt waarschijnlijk naturally aspirated.

            Comment


            • Oorspronkelijk geplaatst door Mister V
              Je bedoelt waarschijnlijk naturally aspirated.
              Jup ge hebt gelijk, sorry

              Ik wist in ieder geval dat het zonder turbo was

              Comment


              • Oorspronkelijk geplaatst door Droes
                gatverdamme
                dienen BMW M5 is echt wel snel héhé.. rond de 750 pk NA getuned dus bijna geen weelspin (groot voordeel tov een turbo)

                broer kon niet mee met zijn RUF yellow dinges daar..
                Of die nu N/A getuned is of met supercharger/turbo daar heeft wheelspin niets mee te maken.

                Comment


                • Oorspronkelijk geplaatst door Japy
                  Of die nu N/A getuned is of met supercharger/turbo daar heeft wheelspin niets mee te maken.
                  Bij een N/A en Supercharger is de krachtoverbrenging veel lineairder dan een High-stage turbo.

                  Maar eigenlijk slaat hij de bal mis.

                  Comment


                  • Oorspronkelijk geplaatst door simon
                    Bij een N/A en Supercharger is de krachtoverbrenging veel lineairder dan een High-stage turbo.

                    Maar eigenlijk slaat hij de bal mis.
                    Uiteraard die hebben geen last van de turbo lag.

                    Met 750pk, ga je zowiezo veel wheelspin krijgen.
                    Oplossing, differentiël en bandendruk aanpassen.

                    Comment


                    • ruf rijd voor geen zak vind ik
                      veel uitbreken met achterkant
                      pontiac gto 5.7 is een goede auto voor N/A

                      Comment


                      • Zijn er nog veel andere auto's buiten sommige Skyline's waarbij je de cilinderinhound kunt vergroten?

                        Comment


                        • Oorspronkelijk geplaatst door michael
                          ruf rijd voor geen zak vind ik
                          één vd betere auto's imo

                          Comment


                          • Oorspronkelijk geplaatst door Proof
                            één vd betere auto's imo
                            in de mijne ook! Moede gij nie studeren btw :p, zal uwe PS weer in beslag moeten komen nemen

                            Comment


                            • Oorspronkelijk geplaatst door Japy
                              Uiteraard die hebben geen last van de turbo lag.

                              Met 750pk, ga je zowiezo veel wheelspin krijgen.
                              Oplossing, differentiël en bandendruk aanpassen.
                              heb een 1.5 way lsd gestoken, staat er toch onder dat het minder moet gaan doorspinnen dan.. hmm doet niet echt veel uit volgens mij met een auto van zoveel pk's..

                              En als de Turbo erbij komt in 2de versnelling heb je altijd weelspin, bij NA (soms) niet..
                              Daarom reed ik van mijn broer weg in de eerste 3 versnellingen.. hij stond daar maar te patineren.....

                              Comment


                              • Oorspronkelijk geplaatst door Xytras
                                in de mijne ook! Moede gij nie studeren btw :p, zal uwe PS weer in beslag moeten komen nemen
                                moete gij uwen auto nt verdedigen in da ander topic daare.

                                Comment


                                • Heb de Turbo van mijn Astra Touring Car uitgeschakeld, de N/A tuning 3 gedaan en de N/A event uitgereden
                                  was echt wel stuk taart, die 85000 credits voor N/A 3 waren echt weggegooid geld.
                                  Heb NSX-R gewonnen, geen waarde maar wel bruikbaar voor Honda Event

                                  Comment


                                  • Oorspronkelijk geplaatst door George
                                    Heb NSX-R gewonnen, geen waarde maar wel bruikbaar voor Honda Event
                                    Heeft ook een van de lekkerste sounds in gans het spel.

                                    Comment


                                    • Ik heb een NSX R gekocht, blijkbaar is die ook verkrijgbaar in andere kleuren dan dat verschrikkelijke wit.

                                      Zeer goede wagen, standaard 310pk, sportief onderstel en een sound die je nooit beu wordt.







                                      Ik heb ook nog eens een Volvo getuned. (voor de verandering )
                                      Ik dacht dat gewichtsvermindering ervoor zou zorgen dat de wagen minder bodyroll heeft in de bochten dus heb ik het maar niet met mijn gele geprobeerd. Ik heb er toch 9 dus een andere nemen was geen probleem.

                                      De lichtere 240 GLT rolt nog steeds even erg maar is stukken sneller en veel makkelijker te rijden. Hij klinkt blijkbaar ook beter met zijn race uitlaat.


                                      Comment


                                      • respect

                                        Comment


                                        • Ik heb me die Carbon R van Amuse gekocht. De auto ziet er niet uit, maar rijdt wel super!

                                          Comment

                                          Working...
                                          X